Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гелов акумулатор - зареждане ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Гелов акумулатор - зареждане ?

    Нямаш ли някой автотрансформатор под ръка, колкото за пробата? Да вдигнеш 15-20 волта първичното за малко или да го смъкнеш с 30-40, пък да вържеш вторичните последователно?
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • #47
      От: Гелов акумулатор - зареждане ?

      Колеги да изтупам малко старата тема и леко да я отклоня, носят се различни слухове за правилното първоначално пускане на нов акумулатор в действие, става дума за мотоциклетен дето се налива с киселина в момента на покупката. Някои от версиите са че можеш да го налееш и веднага да го качиш и запалиш, тая и аз я знам щото на стария мотор така се случи с новия аку Другата е че след наливане трябва да седи поне 2 часа и да не се слага на зарядно, третата за която съм чел е че трябва да седи поне 12 часа и тогава да се качи на мотора, а четвъртата е че се налива изчаква се два три часа и се закача на зарядно да се зареди до край. Питам по запознатите от вас и ползвали дълги години мото аку как процедират
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

      Коментар


      • #48
        От: Гелов акумулатор - зареждане ?

        Производителят е дал предписание как се процедира.
        Използвал съм такъв и след покупката го напълнихме. След това трябваше да изчакаме половин час и готово. Без допълнително дозареждане след това.
        Няма да споменавам марката, но предполагам, че всички производители имат съответните изисквания за първоначална употреба.
        Поздрави

        Коментар


        • #49
          От: Гелов акумулатор - зареждане ?

          Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
          Колеги да изтупам малко старата тема и леко да я отклоня, носят се различни слухове за правилното първоначално пускане на нов акумулатор в действие, става дума за мотоциклетен дето се налива с киселина в момента на покупката. Някои от версиите са че можеш да го налееш и веднага да го качиш и запалиш, тая и аз я знам щото на стария мотор така се случи с новия аку Другата е че след наливане трябва да седи поне 2 часа и да не се слага на зарядно, третата за която съм чел е че трябва да седи поне 12 часа и тогава да се качи на мотора, а четвъртата е че се налива изчаква се два три часа и се закача на зарядно да се зареди до край. Питам по запознатите от вас и ползвали дълги години мото аку как процедират
          Просто не ползваш технология от средата на миналия век и всичко е наред.

          Иначе можеш да изчакаш няколко часа и даже да му пуснеш "възбуждащ" заряд - това помага. Ако е по-стар, нищо че е седял сух, без тези двете неща може и въобще да не тръгне.

          Ако се чудите от какво идва тъпата дума "възбуждане" дето населението я ползва вместо "зареждане" - от това е. Сухият оловен акумулатор си има процедура за пускане в експлоатация и трябва да се "възбуди" защото се е "пасивирал".

          Коментар


          • #50
            От: Гелов акумулатор - зареждане ?

            Не уточних че питам за AMG акумулатори
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
            Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

            Коментар


            • #51
              От: Гелов акумулатор - зареждане ?

              На тях какво им наливаш?

              Коментар


              • #52
                От: Гелов акумулатор - зареждане ?

                AGM да кажа ама пак съм се......
                Ми как, тои идва в кутия запечатан от горе на дупките с лепенка, и има един кертридж от 6 шишенца залепени едно за друго като пълнител, махаш им тапите а те са защитени със станиол, махаш лепенката на аку, обръщаш шишенцата в дупките на аку , натискаш на долу и от долу има едни шипове пробиват станиола и електролита изтича в акумулатора, като се източи сичкия, махаш шишенцата , запечатваш с наличната в комплекта тапа. Аи не се праи че не знаеш
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                Коментар


                • #53
                  От: Гелов акумулатор - зареждане ?

                  Няма ли инструкция,като го налееш,няма никакво значение дали ще стои 2 часа или два дни,той така или иначе си стои,след зареждане бих го сложил на зарядно след 2-3-5 часа и толкова.
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • #54
                    От: Гелов акумулатор - зареждане ?

                    Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                    Не уточних че питам за AMG акумулатори

                    На моя нов Yuasa AGM следвах инструкциите от това видео http://www.yuasabatteries.com/videos.php предполагам, че и за други марки ще е същото.

                    пп трябва да се кликне отдолу под видеото на "New Battery Activation - AGM" че нещо не тръгва правилното от линка.
                    Life is good... on a dirt bike!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Гелов акумулатор - зареждане ?

                      Аз пък винаги съм си купувал AGM-тата херметично затворени от завода и готови за работа. Това с ампулите е някакъв вдъхновяващ клиента ритуал.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Гелов акумулатор - зареждане ?

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Аз пък винаги съм си купувал AGM-тата херметично затворени от завода и готови за работа. Това с ампулите е някакъв вдъхновяващ клиента ритуал.
                        Освен всичко за първи път виждам да продават контейнер с киселина отделно Имам два AGM акумулатора дето нямат нищо за отваряне,мото акумулаторите често работят и легнали...това е доста странно.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Гелов акумулатор - зареждане ?

                          По лодките болшинството акумулатори са AGM. Повечето са върха на сладоледа /удобрени за ползване в самолети, покриват военни стандарти, тинтири-минтири.../ Сефте чувам някой да се прави на химик-бомбаджия и да си сипва електролит /или каквото там сипвате/ в акумулатор. Тия ви правят на маймуни бе!
                          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                          Коментар


                          • #58
                            От: Гелов акумулатор - зареждане ?

                            Айде бе вие, от марс ли падате как сефте, аз два пъти съм купувал Варта акумулатори и си идват сухи с патрони за зареждане, и то няма нищо да се правиш на химик, всичко е подготвено, само обръщаш патрона аку се налива слагаш тапите и си готов, страшна работа ко приказвате, чак образование е нужно Преди малко говорих с един магазин за марката Вега човека също каза:- като дойдеш пред теб ще му налея течноста и ще ми го оставиш да ти го заредя правилно тогава ще си го вземеш! Радвам се че и аз мога да ви "светна" на нещо , ето го така идва http://www.acdc.bg/VARTA/VARTA-Powersports-AGM, ето и тук http://www.batterie-industrie-german...-50412/a-1227/. Ето вече знаете че има и такива аку

                            Следва втори въпрос, понеже моя го взеха за тестване в сервиза с подозрения за последващо заменяне с нов, но ще седи там 3-4 дена, а мен в тва време не ме свърта без мотор, се обадих на човека от който купих мотора и тои беше така добър да ми даде да си избера от старите акумулатори които не ползват някъкъв с които да карам през тези дни. Та с мултицета избрах два от най заредените уж, и в момента единия се зарежда, тои категорично не може да се отвори. Другия обаче е от тези с патроните дет се наливат, но не е АГМ и има капачка на която пише да не се отваря ама се отваря , та понеже е дърт но все пак показва 12,2 волта без да съм го зареждал му отворих капачетата и гледам вътре е сухо, така ли трябва да е или да му долея дестилирана водица преди да го сложа на зарядно ? Вътре не личи да е като оловните, някви бели като хартиени плочи има и седят напоени но няма електролит над тях та се чудя да му ливна ли водица или да го закачвам за заряд да видим някои от двата ще ме спаси ли за извесно време
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                            Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                            Коментар


                            • #59
                              От: Гелов акумулатор - зареждане ?

                              Бялото показва че вероятно трябва да е АГМ,на моите няма течност свободно отгоре,вътре е мазен влажен.А батерии със отделен електролит колкото щеш,вкл и един нов неопетнен при мен и един при кумеца си чакат реда
                              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                              Анатолий Пейчинов o8875о9815
                              https://dvrbg.com/

                              Коментар


                              • #60
                                От: Гелов акумулатор - зареждане ?

                                Тва исках да чуя Този който се зарежда в момента е такъв, няма ниво над клетките но си личат че са напоено влажни, тая надежда за него зареждането върви добре, държи напрежение ама колко ли ток отдава? След някои час като приключи процеса ще си покаже , ама усещам накрая как ще си изчакам чакането баш в хубавото време
                                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                                Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X