Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ, за сваляне на прешлени на верига.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Помощ, за сваляне на прешлени на верига.

    Поддържам мнението на Емо. С пирончето и поръчните инструменти човек се спасява в гората. Скоби за вадене и керниране имам таман две. И никого не съм върнал още. Не си правете експрименти с моторетките и собственото здраве. Банкя не е толкова далече.
    0888932647

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

    Коментар


    • #17
      От: Помощ, за сваляне на прешлени на верига.

      Колеги, понеже искам и аз да сменям веригата и пиньоните скоро, да питам, тоя уред ще ми свърши ли работа:

      http://cgi.ebay.at/Kettenwerkzeug-Ke...item43a8b8a436

      Няма фиба (или как се нарича) ... мотора е Африка
      Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
      Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
      Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

      Коментар


      • #18
        От: Помощ, за сваляне на прешлени на верига.

        Ще ти свърши работа, въпреки че може и без него, ако разполагаш с известни умения. В мануала на Африката категорично отричат "фибите", въпреки, че повечето вериги се продават с тях.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #19
          От: Помощ, за сваляне на прешлени на верига.

          Първоначално публикуван от Faca Преглед на мнение
          Колеги, понеже искам и аз да сменям веригата и пиньоните скоро, да питам, тоя уред ще ми свърши ли работа:

          http://cgi.ebay.at/Kettenwerkzeug-Ke...item43a8b8a436

          Няма фиба (или как се нарича) ... мотора е Африка
          Аз работя с тези от Луис. По спомен са по-еВтинки и поне съдейки по снимката ми изглеждат по-надеждни.

          Понеже ти следя темите съм останал с впечатлението, че не си спец. механик. Може би трябва поне веднъж да гледаш и да ти обяснят какво и как и чак тогава да пробваш да сменяш верига сам. Специално визирам кернирането на новата верига на място. Тънкости си има и няма как да се обясни през клавиатурата, щото хем трябва да е надеждно, хем да не презатегне .....
          Последно редактирано от viki terzieva; 31-08-11, 21:17.
          0888932647

          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

          Коментар


          • #20
            От: Помощ, за сваляне на прешлени на верига.

            Точно този уред ти трябва,но цената от 100 евро ми се струва доста солена.По моторджииските магазини се намират и по-евтини(скобата ще я ползваш най-много веднъж в годината освен ако не си сервиз).


            ПП.
            ...нищо не се запилва,само му намигам и нита излиза цял...
            колега, не бъди егоист.Сподели челен опит.Човек не знае кога ще му се наложи...
            Последно редактирано от ЕМО; 30-08-11, 23:09.
            Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


            "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
            Джон Кенеди

            Коментар


            • #21
              От: Помощ, за сваляне на прешлени на верига.

              Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
              колега, не бъди егоист.Сподели челен опит.Човек не знае кога ще му се наложи...
              Имах скоба но я подарих защото се справям и без нея,старите полеви комплекти на ИЖ бяха оборудвани с такава скоба,не съм много сигурен но мисля че и сегашните също я имат,трябва да се провери където продават такива мотори дали нямат налични.Иначе моя инструмент се състои от,рязан наполовина чук за да е по лек за носене но и в същото време трябва да върши работа,затова и в къщи съм пробвал с него да не ми остане само носенето,метална планка колкото кибритена кутия която служи като основа,а не направо да се чука върху камъка,метален цилиндър с диаметър 12мм с отвор малко по голям от дебелината на нита, от другия край без изход,и е толкова разпробит че когато се чукне по нита не да излезне целият от прешлена а излиза точно колкото е необходимо да се разкопчее веригата,въртока който ми служи за развиване на свеща е закален и в единият край е заострен под конус,да служи като център,ползвам го за избиване на нита след като първо чукам директно върху нита,след като потъне нита вътре в канала на прешлена ползвам калибровано закалено желязо с по малък диаметър от нита, вместо пирон,или по точно пръчка от съединител,попаднала ми е от някой соц.мотор,дали не беше и от ЧЗ,процедурата по занитването на веритата е почти същата,само че когато нита си застане в нормално положение,цилиндъра се маха и веригата ляга директно на планката с центъра чукам по нита точно в центъра,и от двете му страни,след това само с чука леко по краищата да не може да излиза,цялата процедура отнитване занитване трае 5мин.

              Коментар


              • #22
                От: Помощ, за сваляне на прешлени на верига.

                Ти на това ако му викаш поглед.Аз използвам горе-долу същата техника само , че вместо планка подлагам вложка от гедоре(осмица-пасва най-точно) и вместо с чук маам с брадвата(тя ми е част от бойната готовност).За избиване на оста(нита) съм си отрязал предната част на пробой 3мм , а него (за всеки случай) го хващам с чираци(също част от инструмента който нося). За заменяне на прецаканото звено съм предвидил едно вътрешно звено плюс две звена с фиби.Определено най-гадната и трудна част е да накараш оста да потъне на нивото на прешлена(голям бой пада-експериментирал съм с ДИД и Рентал-с Рентала става по-лесно). До сега само съм експериментирал(сиреч сухи тренировки) защото винаги съм гледал така да си поддържам мотора , че полеви ремонти да не се налагат(и в повечето случаи карането минава без проблеми).

                ПП.Това е техниката предвидена за полеви условия.Иначе само запилвам ръбчетата на нита с пиличка и той наистина излиза с поглед.
                Последно редактирано от ЕМО; 31-08-11, 20:30.
                Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                Джон Кенеди

                Коментар


                • #23
                  От: Помощ, за сваляне на прешлени на верига.

                  Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
                  Ти на това ако му викаш поглед.Аз използвам горе-долу същата техника само , че вместо планка подлагам вложка от гедоре(осмица-пасва най-точно) и вместо с чук маам с брадвата(тя ми е част от бойната готовност).За избиване на оста(нита) съм си отрязал предната част на пробой 3мм , а него (за всеки случай) го хващам с чираци(също част от инструмента който нося). За заменяне на прецаканото звено съм предвидил едно вътрешно звено плюс две звена с фиби.Определено най-гадната и трудна част е да накараш оста да потъне на нивото на прешлена(голям бой пада-експериментирал съм с ДИД и Рентал-с Рентала става по-лесно). До сега само съм експериментирал(сиреч сухи тренировки) защото винаги съм гледал така да си поддържам мотора , че полеви ремонти да не се налагат(и в повечето случаи карането минава без проблеми).

                  ПП.Това е техниката предвидена за полеви условия.Иначе само запилвам ръбчетата на нита с пиличка и той наистина излиза с поглед.
                  Нямам никакви дертове да потъне нита,пробвал съм на всякакви вериги,работата е прешлена да легне хубаво върху цилиндъра и нитът да е точно в отвора, но и отворът не е хубаво да е по-голям, защото самият прешлен няма да е стабилизиран и затова виждаш повече зор, пробвай с такъв цилиндър и ще видиш, че е по-добре - силата от чука се предава точно в една точка и нитът поддава с първият удар, после с центърът втори удар да го вкарам в канала, и трети удар с шпилката и е готов.
                  Последно редактирано от viki terzieva; 31-08-11, 21:19.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Помощ, за сваляне на прешлени на верига.

                    Ето нещо интересно за свалянето на веригата и слагането на нова (с фиба и правилния инструмент)
                    http://www.youtube.com/watch?v=-lFFePQlVc4

                    Ето още нещо интересно за смяна на верига без фиба (с нитове и правилния инструмент)
                    http://www.youtube.com/watch?v=TlNHt...eature=related
                    http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=DgH6QyB6KXw

                    Това има ли още видове вериги и захващания ?

                    За Африката според мен 2рия инструмент ми трябва
                    Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                    Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                    Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                    Коментар


                    • #25
                      От: Помощ, за сваляне на прешлени на верига.

                      Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
                      ...но и отворът не е хубаво да е по-голям, защото самият прешлен няма да е стабилизиран...
                      Ти знаеш ли , че си прав! Утре ако ми остане време ще пробвам...
                      Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                      "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                      Джон Кенеди

                      Коментар


                      • #26
                        От: Помощ, за сваляне на прешлени на верига.

                        http://www.weldmax.net//?page_id=3&record_id=4
                        Тук попаднах на няколко вида инструманти за разнитване на вериги, на някой може да му е полезно.Фирмата е в София.
                        Поздрави.
                        Живей така, че ако утре е последния ти ден, да не е необходимо да променяш нещо днес!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Помощ, за сваляне на прешлени на верига.

                          Първоначално публикуван от l.m Преглед на мнение
                          http://www.weldmax.net//?page_id=3&record_id=4
                          Тук попаднах на няколко вида инструменти за разнитване на вериги, на някой може да му е полезно.Фирмата е в София.
                          Поздрави.
                          Малко е извън темата, но гледам, че тази фирма продава и вериги, ако някой си е купувал да каже какви са цените и най вече качеството.
                          Life is good... on a dirt bike!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Помощ, за сваляне на прешлени на верига.

                            Аз понеже не разбирам си пазарувам вериги само от тях.
                            Веригите са CZ ако ви говори нещо.
                            LZ1VPM
                            KTM 450 SX
                            JEEP CHEROKEE XJ 2.5 TD

                            Коментар


                            • #29
                              От: Помощ, за сваляне на прешлени на верига.

                              Мисля че имат и други, не само ЧЗ. Аз също имам една купена верига от тях която си карам вече 1г на ктм-а. Ще ви излъжа дали е Х или О ринг, но е някакъв ринг и за 120тина звена 520-ка ми взеха към 140тина лв. Не си спомням с точност. Интересното е че доста хора като ми видят веригата и ме питат каква е тая верига, що е такава и т.н. Изглежда доста по-широка и масивна. За съотношение цена/качество не мога да говоря, за здравина и тегло също. Не съм ги сравнявал с други марки вериги по тези показатели. Въобще не съм се грижил за тази верига и даже не си и спомням кога съм я обтягал последно. Доиде ли време за смяна на веригата на Супертенерето ми мисля пак да проверя цените на веригите в този сайт, така че явно се явявам доволен техен клиент.
                              Иван Маринов
                              Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                              ЕНДУРО ВАРНА

                              Коментар


                              • #30
                                От: Помощ, за сваляне на прешлени на верига.

                                Първоначално публикуван от cross4funbg Преглед на мнение
                                Малко е извън темата, но гледам, че тази фирма продава и вериги, ако някой си е купувал да каже какви са цените и най вече качеството.

                                Вече около 7-8 години купувам вериги само от тази фирма и съм мн. доволен от качеството и от цените затова си позволих да напрявя препоръка.Ползвал съм белгийски и немски или австрийски вериги.Едната марка беше FK или KF, другата не я помня, но мога да видя на кутиите какво пише ако някой конкретно се интересува.Само да дам един пример в подкрепа на качеството-неръждаема двуредова верига(немска уж) закупена за сериозна сума от мн. сериозна фирма в София се разтегна като ластик и скъса прешлен(и още няколко бяха пред скъсване) за по-малко от 1 година работа.На всичко отгоре след доста разговори и "експертизи" ми отказаха рекламацията-били минали повече от 6 месеца и не можело да ми я сменят с нова.Тогава си купих верига от Велдмакс и изкара няколко години, а цената на веригата беше няколко пъти по-ниска от тази която се разпадна.Между другото правят/доставят и вериги които са нестандартни-трябваше ми верига със занитени отстрани едни специални планки-доставиха ми я и съм доволен, още работи.
                                Живей така, че ако утре е последния ти ден, да не е необходимо да променяш нещо днес!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X