Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Прецизна настройка на карбуратор как?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Прецизна настройка на карбуратор как?

    Първоначално публикуван от bubolinka1 Преглед на мнение
    Аз имам проблем, че не зная как да си регулирам поплавъка. Как да разбера дали нивото е високо или е ниско? При промяна мотора или започва много да върви или много бавно-едва вдига 50 км. Сузуки Бургман 125 кубика е той.
    карах продължителон и в положение с ранно затваряне на шибъра при поплавъка/ниско ниво/ и късно затваряне на шибъра/високо ниво/, но къде е реално нивото и как да се регулира- един господ знае. Нищо не се вижда. КАК ДА СТАННЕ регулирането на нивото? За да мога да продължа с другите настройки. Мотора все харчи от 4 до 5 литра, в зависимост дали е с ниско или високо ниво, но колко ниско и колко високо- не зная, съответно или много яко върви, или хич не върви. Средното положение го видях как става с мърдането на една пластинка, но тоя висок разход под 4 не се сваля.
    Проверих, че не затваря хубаво електрическия смукач и го затворих изцяло. Пали си добре сутрин, но трябва да се изчака няколко секунди, за да може да потегли. Помогнете за нивото!
    където върви най много там оставяш нивото
    0 8 76 36 8 542

    Коментар


    • #47
      От: Прецизна настройка на карбуратор как?

      Здравейте , тъй като забелязах имтерес към едно устройство наречено Air/Fuel Metter и след ровене в нета намерих интересна схема ,която компилирах на бързо.
      Ето и PDF файла.
      http://dox.bg/files/dw?a=3819b04eac

      http://dox.bg/files/dw?a=6c2de774ad

      Не съм го тествал дали работи , но според автора всичко работи на 100%.
      Единствено трябва да имате малко техника с поялника.
      Като цяло устройството ще ви струва около 50 кинта.
      Ето линк към сайта :
      http://www.buckeyetriumphs.org/techn.../AFMonitor.htm

      Поздрави Виктор )))
      LZ1VPM
      KTM 450 SX
      JEEP CHEROKEE XJ 2.5 TD

      Коментар


      • #48
        От: Прецизна настройка на карбуратор как?

        Първоначално публикуван от redsniper Преглед на мнение
        Здравейте , тъй като забелязах имтерес към едно устройство наречено Air/Fuel Metter и след ровене в нета намерих интересна схема ,която компилирах на бързо.
        Ето и PDF файла.
        http://dox.bg/files/dw?a=3819b04eac

        http://dox.bg/files/dw?a=6c2de774ad

        Не съм го тествал дали работи , но според автора всичко работи на 100%.
        Единствено трябва да имате малко техника с поялника.
        Като цяло устройството ще ви струва около 50 кинта.
        Ето линк към сайта :
        http://www.buckeyetriumphs.org/techn.../AFMonitor.htm

        Поздрави Виктор )))
        Извинявай ама ще можеш ли да кажеш с две-три думи за какво става въпрос,прегледах сайта но не мога да се оправя с английския а това ми се стори интересно.
        0 8 76 36 8 542

        Коментар


        • #49
          Re: Прецизна настройка на карбуратор как?

          Светодиоден индикатор за ламбда сонда. Сондата реагира на количеството кислирод в изходящите газове като изходния и сигнал е напрежение. Нивото на кислорода е показателно за качеството на сместа. Това напрежение, респективно нивото на кислород, се подава към индикаторен драйвер и се индицира съдържанието.
          Интересна джаджа, най скъпото в нея е сондата. Ако ми остане време бих се позанимавал. Един такъв уред би бил полезен.

          http://www.kosser.net/Polezno/LambdaSonda.php
          Последно редактирано от galinvayov; 26-01-12, 15:17.
          A Lone Rider

          Коментар


          • #50
            От: Прецизна настройка на карбуратор как?

            Зачудих се защо използва два броя LM3914, при положение, че само с един може да управлява 10 светодиода, ама ... се сетил ...
            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

            Коментар


            • #51
              Re: От: Прецизна настройка на карбуратор как?

              Първоначално публикуван от bubolinka1 Преглед на мнение
              Аз имам проблем, че не зная как да си регулирам поплавъка...
              Начините на настройка са обикновенно два вида: по височина на поплавъка и по реално ниво.
              Първо си намираш сервизна документация за моторчето. Там е описано подробно но все пак да кажа...

              Регулировка по височина на поплавъка

              Трябва да се види в ръководството каква трябва да е височината на поплавъка и между кои точки се мери. Обикновенно между най високата част на поплавъка и равнината на която ляга чашката при обърнат наобратно карбуратор. Почиства се карбуратора, иглата на поплавъка и леглото и, на някои карбуратори има филтърче на самото легло, за да се стигне до него се развива леглото.
              Обръща се карбуратора с поплавъка нагоре и се проверява височината (с шублер е най удобно), ако не е в допустимите граници се вкарва в тях.

              Регулировка по реално ниво
              Трябва да се види в ръководството какво трябва да е нивото и спрямо коя точка се мери. Предварителното почистване е препоръчително и за този случай. Измерването обикновенно се прави при монтиран карбуратор, а понякога и на работещ двигател. На пробката на карбуратора се слага прозрачно маркуче което се вдига вертикално покрай карбуратора. На принципа на скачените съдове нивото в маркучето е равно на нивото в поплавъковата камера. Измерва се нивото спрямо реперната точка и се сравнява с допустимото. Ако има нужда се коригира, разглобява се поплавъковата камера и се премества поплавъка.
              A Lone Rider

              Коментар


              • #52
                От: Прецизна настройка на карбуратор как?

                Колеги и аз имам проблем с моторчето. Иде реч за КТМ LC4 640 с карбуратор MIKUNI Мотора пука и забива на всяко по-рязко навиване на гаста. Обиколих всички майстори в Благоевград и ...нищо. Мотора студен пали много трудно ..после няма проблем. Наскоро дори свалях главата ..изчистих и регулирах клапаните ...дори сегментите смених въпреки че нямаше нужда. А днес се направих на разбирач и съвсем го разбъзиках. Сега дори и топъл трудно пали, като го ритна гърми като пушка. Всякакви идеи и препоръки биха ми били полезни. Ще съм ви много благодарен . Благодаря ви предварително.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X