Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Прецизна настройка на карбуратор как?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Прецизна настройка на карбуратор как?

    Мотора има стартер, студен с ритане е невъзможно да се запали, пробвал сам го сякак и с подаване на 2-3 пъти газ докрай,
    и без газ, и на смукач, със стартера го паля само така;
    Първо дърпам смукача, после давам 3 пъти газ до край и почвам да въртя на стартер, и едновременно с това го лъжа с декомпресора и пали,
    но върти бая време.
    Карбуратора е изчистен въздушния филтър е нов, след като запали и загрее малко пали адски бързо.
    Последно редактирано от Chinela; 10-03-11, 06:59. Причина: Правопис.

    Коментар


    • #32
      От: Прецизна настройка на карбуратор как?

      Първоначално публикуван от Partizanin Преглед на мнение
      Сега обаче имам още едни питане, отваряме мануала напасваме височината и температурата и започваме да въртим сместа, помпаме мотора в ниски да видим дали поема, после " жупел" да видим да не глъхне във високите и ок мотора е готов, ама горе долу!!!
      Има ли тестер или портативен газанализатор, които да ни показва колко горе и колко долу сме го настроили?
      Да. Нарича се WIDEBAND и показва стехиометричното отношение т.е. отношението части въздух/част бензин. WIDEBAND е ламбда сонда + процесор + дисплей на който се изписва стехиометричното отношение. За пълното изгаряне на 1 част бензин са необходими 14,7 части въздух. Под тази стойност сместа е богата над нея е бедна. Оптималната мощност се постига при леко богата смес. 12,8 – 13,2
      Първоначално публикуван от radko_vd Преглед на мнение
      Мотора има стартер, студен с ритане е невъзможно да се запали, пробвал сам го сякак и с подаване на 2-3 пъти газ докрай,
      и без газ, и на смукач.
      КТМ -ите имат този лош навик. Само ми кажи коя година ти е KTM-а, защото това дето ти си мислиш, че е декомпресор може да се окаже обеднител за топло палене и щом без него мотора не пали студен, значи сместа ти е много богата. Ако проблемите ти са само при палене, пробвай с една по-студена свещ.
      Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
      Настройката на помпата трябва да я направиш с тестове.Принципно като завиваш болтчето,впръсква бензин по-рано, а като го отвиваш- по-късно.
      Обратно е, като го отвиваш, пръска по-рано. Кеихен фцр има и още една настройка. Има обратен жигльор за тази помпа, той връща част от впръскваното гориво обратно в горивната вана. Намира се отвътрешната страна на долния капак на карбуратора. Може да сложиш един по-МАЛЪК жигльор, така ще връща по-малко т.е. ще пръска повече. Но реглажа на карбуратора не се почва от ускорителната помпа...
      Последно редактирано от 121; 10-03-11, 23:04.

      Коментар


      • #33
        От: Прецизна настройка на карбуратор как?

        Първоначално публикуван от 121 Преглед на мнение
        Обратно е, като го отвиваш, пръска по-рано. Кеихен фцр има и още една настройка. Има обратен жигльор за тази помпа, той връща част от впръскваното гориво обратно в горивната вана. Намира се отвътрешната страна на долния капак на карбуратора. Може да сложиш един по-МАЛЪК жигльор, така ще връща по-малко т.е. ще пръска повече. Но реглажа на карбуратора не се почва от ускорителната помпа...
        Мда, прав си, объркал съм се, работи през "лост".Пък и винаги съм гледал кога пръска, а не посоката на въртене.
        Последно редактирано от Гълъбин Колев; 11-03-11, 09:04.
        offroad фен
        1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
        TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

        Коментар


        • #34
          От: Прецизна настройка на карбуратор как?

          здравейте колеги,имам и аз малко въпроси относно Делорто 38.Ктм-то е 400цц 98г сместа е много богата,карба е почистен,въздушният филтър е изпран,всички скоби към и от карба са изрядни,маншоните са ок,поплаваците са премерени на везна и са точно толкова колкото пише на тях-не са пробити,НО когато карам на повечко газ мотора ми се струва ок,когато маршрута е по засукан и "тътне"на ниски обороти след това пуши като стар дизел като му дам повечко газ.Свеща всеки път е черна като въглен а разхода е около 8 9 в гората което ми се струва страшно много за този мотор.Прави ми също и впечатление,че някъде между 2000-2500(не мога да кажа със сигурност нямам оборотомер)мотора почва да пелтечи прекъсва и не работи равномерно(което не е толкова дразнещо защото е за секунда) а после подскача като полудял.Иглата е свалена от 5 деления на най-долното(което би трябвало да е най-бедна смес)преди това беше на 4-тото.По винтовете и болчетата не съм пипал нищо защото съм лаик и не смея.Ще съм ви благодарен ако някой даде свежа идея как да оправя сместа и съответно да намаля разхода.

          Коментар


          • #35
            От: Прецизна настройка на карбуратор как?

            Колега,иглата на най долното деление е по богата смес.Мести зегерката нагоре.

            Коментар


            • #36
              От: Прецизна настройка на карбуратор как?

              По принцип, мисля че фабрично е на средата зегерката, но не съм сигурен. Като се мести нагоре- бедна, надолу- богата.
              Yamaha WR 200

              Коментар


              • #37
                От: Прецизна настройка на карбуратор как?

                При продължителна работа иглата и емулсионната тръбичка се износват и луфта се увеличава, което пък води до по-богата смес. За да се компенсира износването иглата се сваля надолу.

                Коментар


                • #38
                  От: Прецизна настройка на карбуратор как?

                  Здравейте колеги и аз имам един въпрос относно моят карбуратор.Става въпрос за 4 такотов мотор 110кубика.Смених му ауспуха със спортен по отворен от оригналиния.Но се като го покарам малко на пълна газ като я върна и като подам отново нещо глъхне и неиска да поеме веднага.Иглата ми е на средно положение.Също искам и да сменя жигльорите за да върви малко повечеко ако можете да ми кажете кой от двата или и двата жигльора трябва да сменя.И иглата също ли трябва да се сменя.Сега съм съм 90 (главен или този късия жигльор) и 17,5(по дългия жигльор).Благодаря ви за отговорите.Надявам се да сте разбрали какво искам да ви попитам
                  [SIGPIC][/SIGPIC]

                  Коментар


                  • #39
                    От: Прецизна настройка на карбуратор как?

                    Разбрахме те май. Ама тя тая работа се прави най-сполучливо с комплект от реномирана тунинг фирма. Там хората са си поиграли предварително да видят кое, колко, как. И ти продават готовия резултат. По пътя по който си тръгнал - трябва да имаш доста познания - теоретични и практични, изпитателни стендове ..... и пак не е сигурно , че ще постигнеш нещо по-добро от производителя. Ако пък е Ямаха - почти 100% са изсмукали в Япония всички резерви преди тебе :-)
                    0888932647

                    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                    Коментар


                    • #40
                      От: Прецизна настройка на карбуратор как?

                      a какъв ти е карбураторът?

                      Коментар


                      • #41
                        От: Прецизна настройка на карбуратор как?

                        Ето снимки на карбуратора.Моторът е Cузуки,а карбураторът е Mикуни
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17042011586.jpg
Прегледи:1
Размер:154.2 КБ
ID:5274989Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17042011588.jpg
Прегледи:1
Размер:206.1 КБ
ID:5274988Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17042011595.jpg
Прегледи:1
Размер:113.3 КБ
ID:5274990Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17042011587.jpg
Прегледи:1
Размер:196.4 КБ
ID:5274991
                        [SIGPIC][/SIGPIC]

                        Коментар


                        • #42
                          От: Прецизна настройка на карбуратор как?

                          Този дългият, ти е жигльора на минимума, така че, освен ако нямаш проблеми под 1/4 подадена газ, не го пипаш. Късият е жигльор на максимума и играе рогля от 3/4 до пълна газ. В границите от 1/8 до 3/4 влияе иглата. Прочети другата тема „как функционира един карбуратор“. Проблема дето го описваш, ако го описваш правилно, не вярвам да идва от жигльорите. По-скоро дърпа въздух от някъде, или ти засяда поплавъкът. Пробвай да дръпнеш смукача в момента в който се проявява този проблем и виж има ли разлика.
                          Последно редактирано от 121; 07-05-11, 10:15.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Прецизна настройка на карбуратор как?

                            Аз имам проблем, че не зная как да си регулирам поплавъка. Как да разбера дали нивото е високо или е ниско? При промяна мотора или започва много да върви или много бавно-едва вдига 50 км. Сузуки Бургман 125 кубика е той.
                            карах продължителон и в положение с ранно затваряне на шибъра при поплавъка/ниско ниво/ и късно затваряне на шибъра/високо ниво/, но къде е реално нивото и как да се регулира- един господ знае. Нищо не се вижда. КАК ДА СТАННЕ регулирането на нивото? За да мога да продължа с другите настройки. Мотора все харчи от 4 до 5 литра, в зависимост дали е с ниско или високо ниво, но колко ниско и колко високо- не зная, съответно или много яко върви, или хич не върви. Средното положение го видях как става с мърдането на една пластинка, но тоя висок разход под 4 не се сваля.
                            Проверих, че не затваря хубаво електрическия смукач и го затворих изцяло. Пали си добре сутрин, но трябва да се изчака няколко секунди, за да може да потегли. Помогнете за нивото!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Прецизна настройка на карбуратор как?

                              Моя проблем е в това че от както застудя мотора гърми свещ при студено палене Хонда Доминатор 650.Следователно сместа е богата обаче тоя карбуратор го гледам като индианец пишеща машина, да беше карб от ЧЗ да го настроя ама не е

                              Коментар


                              • #45
                                От: Прецизна настройка на карбуратор как?

                                Не ,нее богата! http://www.offroad-bulgaria.com/show...oto=nextnewest дано ти помогне!
                                KX 450F 2008 HONDA CR-V 2000г 147к.с.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X