От: SIMSON Подобрения
Като гледам сместа е доста богата или маслото е в повече, пробвай да смъкнеш иглата едно деление надолу, покарай мотора и развии свеща и виж цвета и трябва да е керемиден, тъмен ли е сместа е богата може да се наложи да намалиш и нивото в карба и пак опити...
Може и свеща да не е подходяща да е много студена както и разстоянието м/у електородите да е мн малко, при малко разстояние при ниски обороти работата на двигателя е по-стабилна, но при високи се нарушава, нормално е 0,5-0,7мм с луфтомер мери ...
Като гледам сместа е доста богата или маслото е в повече, пробвай да смъкнеш иглата едно деление надолу, покарай мотора и развии свеща и виж цвета и трябва да е керемиден, тъмен ли е сместа е богата може да се наложи да намалиш и нивото в карба и пак опити...
Може и свеща да не е подходяща да е много студена както и разстоянието м/у електородите да е мн малко, при малко разстояние при ниски обороти работата на двигателя е по-стабилна, но при високи се нарушава, нормално е 0,5-0,7мм с луфтомер мери ...
иначе след като снимах клипа си поиграх с винта за въздуха и се форсираше максимално.Преди това пробвах без въздушен филтър и много ми хареса как бързо се форсира,дали от настройка на карба може да се получи така?Относно свещите имам 5 стари свещи и ще пробвам с коя му харесва най-много мисля,че имам и шампион от старата школа
Коментар