Обява

Свий
Няма добавени обяви.

SIMSON Подобрения

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: SIMSON Подобрения

    Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
    Колега,искал си да напишеш предварение, нали?
    Да, предварение, аз за едно мисля, за друго пиша. Предварение, кога чукчето да подаде искра преди достигането на ГМТ.
    Ако е машина, нека бъде немска!
    XJR 1200
    ETZ 150
    Kawasaki Ninja ZX10R

    Коментар


    • #92
      От: SIMSON Подобрения

      Първоначално публикуван от ivan_pk Преглед на мнение
      Колеги да имате схема за запалването на симсон ср 2 с педалите този модел колко мм е луфта на чукчето и от къде да си намеря плочката за запалването(магнета)!!!
      С кой двигател си?
      Този с торбинката този с ръбестия цилиндър?
      Иначе разтоянието чукче-наковялня е 0.4 а искрата се подава 1.5мм. преди гмт.
      Виж в този саит: http://motorbike-bg.com/products.php?id=100
      Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

      Коментар


      • #93
        От: SIMSON Подобрения

        Схема на двигателя на с51Натиснете снимката за да я уголемите

Име:motor2.jpg
Прегледи:1
Размер:144.2 КБ
ID:5236512ето и на с50Натиснете снимката за да я уголемите

Име:simson_S50.jpg
Прегледи:3
Размер:75.9 КБ
ID:5236513
        Модераторите ако може да прейменуват темата да е само Simson (да е полезна на всички със симсон)
        Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

        Коментар


        • #94
          От: SIMSON Подобрения

          --------------
          Прикачени файлове
          Последно редактирано от nbajani; 12-03-11, 17:36.
          Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

          Коментар


          • #95
            От: SIMSON Подобрения

            Здравейте колеги симсонката ще придобие нов вид скоро ето малко снимки от проекта

            Капаците са син металик,а калниците кафяв металик.

            Ето капаците и резервоара с лепенки: (сори за ксчеството)

            Снимка и на калниците:

            На предния калник взех калобран,а задния си е още с калобрана ''made in DDR'' който естествено е от по мека гума и въпреки,че е на 30 год пак е по добър от новия пласмасов.

            На тази снимка са частите който имам в момента в София (Симсона е на село).
            -нов въздушен филър с донапренен палнеж (стария е от непознати за мен материали ) взех донапрен понеже се омаслява и ще може да се пере.Мислех да сложа от тези:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4030y00187.jpg
Прегледи:1
Размер:124.3 КБ
ID:5259119 но се отказах защотопазят само от врабци
            -поплавтк
            -чукче и наковалня,но все си мисля,че старото ще е подобро от новото не немско
            -семеринг на коляновия вал,още не са се издухали но мисля да сменя въздушния (от към магнета)
            -кондензатор
            -жило за газ
            ----------------------
            Общо до сега на симсона съм сменил:
            -семеринги на предницата
            -прожини на предницата,масло и маншони (с новите прожини се управлява доста по добре за сметка на твърдата возия
            -лагер на кормилото
            -иглен клапан на карборатора
            -свещ лола кабел,който бяха боклуци
            -гарнитури на капак на скоростите,карборатор,иглен клапран.
            -зъбчадка на веригата предна-това беше най-якото подобрение сега моторчето има доста по голяма мощност и вартящ момент за сметка на максималната скорост,което обаче не ме бърка защото катери два пъти повече
            -жило на километраж
            -жило на предна спирачка
            -уплатнения на изпускателната система
            -предни накладки+челюсти
            -манивела и гумички за манивела и лост за скорости понеже нямаше.
            Добавих му бензиново филтарче между резервоара и карба,да сабира ръждата която действа като абразив.
            Не съм разглабял скорости,не съм свалял цилиндара понеже си има компресия и всичко си е на ред.
            Симсонката преди изглеждаше така:

            Сега я чака пълна промяна и още подобрения.
            Свалил съм и багажник,мигачирстойки за мигачи и стоп,понеже си я карам само на село и само ми пречат.демонтирах и клаксона който не работеше и реших да не го сменям понеже видях как смешно свирят в ю туб.
            Последно редактирано от nbajani; 12-03-11, 17:41. Причина: редакция правопис и словоред
            Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

            Коментар


            • #96
              От: SIMSON Подобрения

              Здравей колега!
              Като гледам как си правиш Симсонката си спомням как аз правих моето моторче .
              Като бях 15-16 годишен най- накрая се сдобих с толкова чаканото симсонче. Спазарих си я аз от моя съученичка. Като го видях тогава моторчето блеснало на слънце, абе голяма радост беше. То така и не запали на място... После се оказа, че двигателчето вътре е леш(буталото ударило главата,манивелата счупена,изпуснала предница). То и на външен вид си беше зле-боята се лющеше, очукан и посинял ауспух, масло, кал.. и се започна. Двигателя първо го разглобихме(основно баща ми тогава- аз само гледах) и го дадохме на познат да го сглоби, че уж по разбира. Човека каза няма нужда от ново бутало и стъргане на цилиндъра. Научих се аз да карам ама машинката мъртвец- на 3та даже и по равно едвам вървеше, но си викам от 50 кубика толкова. Та карах го едно лято така колко да има какво и зимата реших, че така няма да стане. Свалих двигателя, шлайфахме цилиндъра, ново бутало,комплект за карбураторчето и така. Ама то с хубав двигател, пък грозен мотор не върви..Разглобих целия мотор, изшкурих го до метал, понеже се оказа,че е сменил 4-5 цвята(включително розов ), боядисах всички дребни детайлчета, фара, задните амортисьори. Оправих и инсталацията,понеже всичко беше разместено. Направих табълце за километража с лампи от москвич Направих модел на ауспух от картон(вдигнат) и после ми го направиха.
              Абе с много мерак си правих моторчето и мисля, че стана добре. Покарах го една година и ми омръзна, след това го карах от време на време и от близо 2 години не е пален а си седи в коридора
              Ето и малко снимки http://smiro.snimka.bg/motorcycles/simson.578870
              То кефа от правенето на моторчето е по-голям от карането, така че направи си го и си го карай докато ти омръзне.
              Успех с довършването !

              Коментар


              • #97
                От: SIMSON Подобрения

                Колега, сУпер ти е симсончето, много си се постарал, за което евала. Само сегашния ауспух ми се струва, че го спъваш малко, но изглежда добре. Ще ми дадеш ли малко повече инфо как си направи таблото, от какво е? Километражът от колело правилно ли отчита? И ти си като мен, в стаята ми е пълно с части от симсонката.
                Евала за ентусИАзма ти, а впрочем това табло наИстина стоИ много по-добре, отколкото километража встрани (както е оргинално).
                При мен главния недостатък е,че в София няма кЪде да си държа симсона и това ме бави доста. Сега си купих етз 250 и се чудя какво да го правя симсона, след като го реставрирам, още повече, че е с талон и номер (от черните) и е бил на дядо ми, демек 1 собственик през 82 от мототехника.
                Поздрави
                Последно редактирано от viki terzieva; 20-03-11, 09:23. Причина: Правопис и пунктуация!
                Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                Коментар


                • #98
                  От: SIMSON Подобрения

                  Както е написал колегата отгоре това е от таблото на Москвич осмак. Изрязал е излишното и в дупката по средата е бутнал километража. Само не знам дали светят двете лампички(зелената и синята).

                  Коментар


                  • #99
                    От: SIMSON Подобрения

                    Ааа вярно аз съм го пропуснал Идеята за това табло ми харесва понеже на симсона е от 1 страна километража и седи грозно.
                    Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                    Коментар


                    • От: SIMSON Подобрения

                      Здравей
                      Само стъклацата с цоклите за фасунките са от москвича. Иначе таблото първо си го направих от картон и след това, където работеще баща ми ми го изрязаха на плазма(мисля че така се казваше) огънах го и опред е заварено друго парче ламарина за да го затвори отпред. И отстрани са сложени тия палстмаски от таблото на Москвич. Иначе лампичките си светеха(сега едната изгоря), те доста лесно се вържат- синята на дългите, а зелената на релето за мигачите, а крушчиците са си 6В.
                      Иначе аз исках да сложа и оборотомер и да стане нещо като ЕТЗ-тата но беше много заигравка с оборотомера на S50 да се направи и се отказах. Иначе с повече мерак и вкъщи можеш да си изрежеш ламаринката и да стане-въпрос на желание.
                      А като го направиш даже и да не караш моторетката си я запази някъде, още повече щом сте й първи собственици. Аз моето на 3-4 пъти бях решил да го продавам, а ми даваха и доста добри пари тогава, но се радвам че не го направих. Сега си стои в коридора, но като знам с колко мерак го правих, просто не ми се дава

                      Коментар


                      • От: SIMSON Подобрения

                        Ще видя имам някакви ламаринки от неръждавейка може да си скроя и аз 1 табло.За оборотомера сега комплекта за с 51 мисля,че беше 180 лева и се отказх.
                        Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                        Коментар


                        • От: SIMSON Подобрения

                          Симсона е готов, ето малко снимки.












                          Гадта не даваше искра и смених кабела затегнах кондензатора,с луфтомера разтърках чукчето, свалих болчето на масата с шкурка и грес обилно и искрата се появи,после имах ядове с карбУратора - глъхнеше във високите, после в ниските,но го докарах горе-долу,сега върви прилично, направих си и една нощна разходка .
                          Някой може ли да даде идея как да уплЪтня изходящия колектор (кривката),че само се прецаках като купих дифтунги. Пак си изпуска става мазалао и калника даже ми цапа с масло.
                          По късно ще кача клип как работи.
                          Последно редактирано от viki terzieva; 03-04-11, 20:40.
                          Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                          Коментар


                          • От: SIMSON Подобрения

                            Позволявам си да взема отношени по центровката на запалването на Симсон. Има два модела 50 кубикови, S 50 с "тумбестия" фар и S 51. Първия е с диаметър на цилиндъра 38 мм и запалването се регулира при 1.8 мм преди ГМТ, а втория е с диаметър 40 мм и момента е 1.5 мм преди ГМТ. Като се свали капака на магнета на ръба на корпуса над магнета има резка /белег/, на маховика има също резка. При съвпадение на двете резки положението на буталото преди ГМТ е точно по заводските предписания. Първо се регулира разстоянието на чукчето и наковалнята. Превърта се на ръка маховика /добре е да е свалена свеща за да няма компресия и да "бута" маховика/ докато чукчето застане на върха на гърбицата и е максимално отворено. Разхлабват се винтчетата на наковалнята и се регулира разстоянието да е 0.35 мм. След това са разхлабва плочката, поставя се маховика на белезите и внимателно се върти плочката докато чукчето започва да отлепя. Може да се направи елементарна верига от батерийка и крушка и две щъркелчета за да се хване точно момента. За практически цели може и на око. След това
                            се затяга плочката. При правилно регулиране и неизносено чукче и наковалня, страничния издатък на плочката който е като мерник на оръжие трябва да е точно срещу средния от трите белега на стената на картера.
                            При по-голямо /разумно/ предварение машинката по-трудно пали на манивела, но по-добре върви във високите обороти. И обратно.
                            Акумулатора освен за клаксон и мигачи е и за габарит на фара, което беше особено полезно при нощен риболов на дъно, защото паркиран до пръчките, осветява върховете им.
                            П.П. Тъй като беше отдавна, виж в инструкцията дали точно за твоя модел е 1.5 или 1.8 мм преди ГМТ.
                            сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                            dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                            Коментар


                            • От: SIMSON Подобрения

                              Ето клипа (това е преди малка настройка на карба вижда се във високите как глъхне леко)
                              Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                              Коментар


                              • От: SIMSON Подобрения

                                За кривката има едни черни силикони-пише че издържат до 1200 градуса. Вършат работа и спира да цапа калника и не излиза от никъде.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X