Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

    Искам да питам колегите какъв разход им дават КДХ-овете.
    Моя под 10 не мога да го смъкна. Струва ми се голям разход. Настройвах карбуратора, но подобрение няма.
    И още нещо. Счупи ми се манивелата. Търся манивела от КДХ 220, 200 или от КХ 125 1983-89 (сигурно и от 250 и 500 ще станат, но трябва да се пробва)

    Коментар


    • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

      Та..........въпрос:

      Зад предния пиньон има втулка зад нея има един О-пръстен които не позволява да тече масло м/у оста и втулката,не че тече то си капе ама мен много ме дразни пък не откривам такъв О-пръстен тук по Пловдив некои да има идея от къде да намеря.

      Коментар


      • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

        Аз като те питах за тази семеринга, доколкото си спомням смених и о-ринга.
        Купих си го от местния продавач на семеринги и о-пръстени.
        Питай гугъл, има доста фирми в тази сфера.
        И о-ринговете са 2:
        http://www.megazip.ru/bike/kawasaki/...5515.html#curr

        П.П. интересно, на SR варината е един:
        http://www.megazip.ru/bike/kawasaki/...5622.html#curr

        Коментар


        • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

          Преди месец вдигнах цилиндъра да видя как е хавата вътре. Може ли да имам мотор и да не го разглобя
          Какво беше учудването ми, когато не намерих изпускателните клапи по местата им. Попитах предните собственици, но и те не знаеха нищо. Мистериозно изчезнали клапи. Единствено от лявата беше останало това

          вместо това


          Търсих къде ли не клапи, но намирах единствено в САЩ и то на доста високи цени - над 200 лв с доставката за тези две малки алуминиеви клапички.
          Не ми се даваха толкова пари, затова продължих да търся.
          По съвет на Митков се свързах с Fredette Racing Products и те ми продадоха две клапи втора употреба на обща цена $50 + $7 доставка.

          Току-що се качвам от гаража, поставих новите клапи и тествах мотора.
          Не ми хареса как е във високите, явно съм разбутал карбуратора докато се чудех защо не върви както трябва този мотор.

          Коментар


          • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

            Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнение
            Не ми хареса как е във високите, явно съм разбутал карбуратора докато се чудех защо не върви както трябва този мотор.
            Е кво толкова си му разбутал бе Иване,че то кво има в него.Във високите задържа малко и чак после се изтрелва нали.

            Коментар


            • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

              Въобще не се изстрелва, спира да ускорява сякаш има прекъсвач.
              Настройвах си карбуратора да работи сравнително добре докато нямаше клапи, сега пак ще трябва да се настройва явно.

              Коментар


              • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнение
                Попитах предните собственици, но и те не знаеха нищо.
                Каквото и да е станало, гарантирам, че при събирането на цилиндъра не сме слагали такава (счупена) клапа. А къде е отишала и другата?!?
                Иво Георгиев
                Gworkshop

                Коментар


                • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                  Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнение
                  ...Попитах предните собственици, но и те не знаеха нищо....
                  После се разрових в КДХ форумите и един-единствен собственик се беше оплакал, че клапите му излетели през ауспуха. Не ми се струва много възможно, но всичко се случва, още повече че предните собственици се кълнат, че при тях всичко е било ОК и нямам причина да не им вярвам.
                  Така че отсега нататък spark arestor-а на КДХ-а ще се нарича exhaust valves arestor Така де, ако не бях с отворен ауспух, щях да го разглобя да си потърся клапите. Вече ще помоля приятелите ми като карат зад мен да ми събират частите, които излизат от ауспуха. Баси мотора.

                  Коментар


                  • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                    Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнение
                    После се разрових в КДХ форумите и един-единствен собственик се беше оплакал, че клапите му излетели през ауспуха. Не ми се струва много възможно, но всичко се случва, още повече че предните собственици се кълнат, че при тях всичко е било ОК и нямам причина да не им вярвам.
                    Така че отсега нататък spark arestor-а на КДХ-а ще се нарича exhaust valves arestor Така де, ако не бях с отворен ауспух, щях да го разглобя да си потърся клапите. Вече ще помоля приятелите ми като карат зад мен да ми събират частите, които излизат от ауспуха. Баси мотора.
                    Номера с излизането на клапите през аспуха го правят и други марки.
                    Проблема идва от там, че никой не му се занимава да ги почиства от време на време и когато съвсем запецнат се чупят от механизма който ги задвижва или дори от липсата на хлабина където да се смести топлинното разширение.
                    Както съм писал и в други теми - няма лоши мотори а, има лоша подръжка
                    2010 CRF 250 R

                    Коментар


                    • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                      Аз моите ги чистих и да ви кажа засега да чукам на дърво си работят идеално.Загрее ли моторетката е като осичка.

                      Коментар


                      • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                        Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнение
                        После се разрових в КДХ форумите и един-единствен собственик се беше оплакал, че клапите му излетели през ауспуха. Не ми се струва много възможно, но всичко се случва, още повече че предните собственици се кълнат, че при тях всичко е било ОК и нямам причина да не им вярвам.
                        Така че отсега нататък spark arestor-а на КДХ-а ще се нарича exhaust valves arestor Така де, ако не бях с отворен ауспух, щях да го разглобя да си потърся клапите. Вече ще помоля приятелите ми като карат зад мен да ми събират частите, които излизат от ауспуха. Баси мотора.
                        Запушиха ми ауспуха ,цитираш ме неправилно.Клапите имат белези на рейката също.Иначе и аз нямаше да разбера не съм и очаквал тъй като ги поверих преди месец а се оказа че и двете са капут.Явно от резонансите при работа алуминия се ''уморява''.Сега съм със стоманени ако и те дадат фира поне ще издрънкат.

                        Коментар


                        • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                          Имам KDX 220 R 2002, не е каран три години.но пали,прочистих карбуратора,изпрах възд.филтър,свеща изглежда нова не съм я сменил още. Карах го 30 км и установих че скоростите са му много къси и няма много сила,на първа и на втора тръгва да се изправя,но не избухва във високите обороти както очаквах,а спира да върви.Може би още не съм му свикнал,но очаквах да е по мощен. Нормално ли е да са му толкова къси скоростите или нещо е запушен. Карбуратора не съм го настройвал,защото мотора идва от място където е същатата надм. височина като при нас.Ауспуха му изглежда оригинален и не е много шумен,скоро ще го отворя. Дайте идеи от какво може да е все пак времето сега е топло и не би трябвало да е от студа.

                          Коментар


                          • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                            Първоначално публикуван от cruzeiro99 Преглед на мнение
                            Имам KDX 220 R 2002, не е каран три години.но пали,прочистих карбуратора,изпрах възд.филтър,свеща изглежда нова не съм я сменил още. Карах го 30 км и установих че скоростите са му много къси и няма много сила,на първа и на втора тръгва да се изправя,но не избухва във високите обороти както очаквах,а спира да върви.Може би още не съм му свикнал,но очаквах да е по мощен. Нормално ли е да са му толкова къси скоростите или нещо е запушен. Карбуратора не съм го настройвал,защото мотора идва от място където е същатата надм. височина като при нас.Ауспуха му изглежда оригинален и не е много шумен,скоро ще го отворя. Дайте идеи от какво може да е все пак времето сега е топло и не би трябвало да е от студа.
                            Точно няколко поста отгоре твоя говорим за клапите(на KIPS-A) прочети,хубаво е да си ги прегледаш.

                            Коментар


                            • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                              Първоначално публикуван от Николай Преглед на мнение
                              Запушиха ми ауспуха ,цитираш ме неправилно.Клапите имат белези на рейката също.Иначе и аз нямаше да разбера не съм и очаквал тъй като ги поверих преди месец а се оказа че и двете са капут.Явно от резонансите при работа алуминия се ''уморява''.Сега съм със стоманени ако и те дадат фира поне ще издрънкат.
                              Именник, нищо не ти разбрах, може ли да се преведеш след празника?
                              Благодаря.

                              Коментар


                              • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                                Първоначално публикуван от cruzeiro99 Преглед на мнение
                                Имам KDX 220 R 2002, не е каран три години.но пали,прочистих карбуратора,изпрах възд.филтър,свеща изглежда нова не съм я сменил още. Карах го 30 км и установих че скоростите са му много къси и няма много сила,на първа и на втора тръгва да се изправя,но не избухва във високите обороти както очаквах,а спира да върви.Може би още не съм му свикнал,но очаквах да е по мощен. Нормално ли е да са му толкова къси скоростите или нещо е запушен. Карбуратора не съм го настройвал,защото мотора идва от място където е същатата надм. височина като при нас.Ауспуха му изглежда оригинален и не е много шумен,скоро ще го отворя. Дайте идеи от какво може да е все пак времето сега е топло и не би трябвало да е от студа.
                                Виж дали ти работи цялата KIPS система! Дори и да си ти здрави клапите, може да има проблем по задвижващата част!
                                Kawasaki KDX 220 R (Jabcho tuning)>Gas Gas EC300>Beta 300RR

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X