Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Киха през ауспуха!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Киха през ауспуха!

    То се знаеше че е най-вероятно от него
    Но остана това гадно обръщане на посоката на въртене..

    Коментар


    • #32
      До: Киха през ауспуха!

      това на японки мотор не го бях чувал
      иначе старите познаиници : минск балканчи симсон иже ....
      така да се каже си имат задна скорос
      несе сещам да е от друго освен от центровка както
      казва колегата по горе
      освен да го водиш на доктор и ще ти каже каква
      болес го е хванала че да върви назад
      не е лошо да имаш задна ама когато ти притрябва да я
      включиш а не когато то иска

      Коментар


      • #33
        До: Киха през ауспуха!

        Попринцип варя напред но като смъкне обороти само тогава тръгва назад а аз не го оставям да ги смъкне при доктор няма да отиди това е ясно не че аз от вчера имам мотор, но от вчера имам конкретно кросов мотор преди това скутери и симсони и съм кажи-речи на ти с моторите но немога абсолютно всичко няма страшнооо ще се оправии

        Коментар


        • #34
          До: Киха през ауспуха!

          Не карай преди да провериш дали не ти е охлабена авансовата плочка /под магнета/ , че може да изпонадробиш карантията ако продължи да се самоохлабва.
          0888932647

          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

          Коментар


          • #35
            До: Киха през ауспуха!

            Абе неразбрах точно коя плочка е авансова, имаше една плочка дето над нея имаше кабели, тя беше стегната, но цялата голяма плочка дето се захваща за картера единия болт се беше отхлабил, отхлабихме и другия и проверихме на къде можем да му дадем закъснение защото в момента има много предварение, движи се съвсем малко, в момента е на максимално много закъснение това са сигурно 2мм мръднали.. ама разлика ненамирам.. стегнал съм всичко, изчистил съм намотките, немога да намеря от къде се мести нещо да се направи центровката.. не е от доло огледах навсякъде.. Ако може ми сложете някоя снимка да видя точно кое трябва да се бута.. направо съм се побъркал цял ден.Ходих при един познат майстор и каза че не ми се променя предварението, защото като съм на 1 и 2 работи добре а нагоре вече неможе да се изфорсира..
            И има ли начин да проверя дали ми работят релетата? защото гледам че едното е отваряно и после е лепено с изолирбан как мога да го проверя?
            http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C0...96716-full.jpg ето една снимка покажете ми кое да местя?
            Последно редактирано от Silvestar; 10-10-09, 20:20.

            Коментар


            • #36
              До: Киха през ауспуха!

              авансовата плочка е хваната най отдоло под всички кабели
              има няколко белчета ,развиват се и се мести
              предварение мисля че се дава от чукчето
              то се държи на 1 болт 4мм или 3мм мисля че е
              развиваш и гласиш колко луфт трябва де е
              неможе да кажа така защото всеки мотор е различен
              на един е : 1,4 на друг е 2мм на трети е 1,7мм .....
              вземи книга и прочети колко трябва да е , взимаш
              един луфтомер и го гласиш.Това е за не повече от
              5 мин работа ако всичко ти е под ръка.
              релето може да го провериш като вземеш мултицет
              слагаш го да писука и допираш в 2 та края
              ако писука е здрави ако не писука -брак

              Коментар


              • #37
                До: Киха през ауспуха!

                Шпонката на маховика здрава ли беше? Доколкото се вижда на снимката плочката неможе да се мести.
                divaneto99 мотора е с електронно и няма чукче, а предварението се променя от авансовата плочка

                Коментар


                • #38
                  До: Киха през ауспуха!

                  Всичко вътре е здраво и е здраво захванато.. нищо непревърта, само немога да разбера как да му дам закъснение..

                  Коментар


                  • #39
                    До: Киха през ауспуха!

                    щом е с електронно става сложно
                    правихме на един минск там беше :
                    има 3 болта 4 мм отвърташ и върташ на ляво или на дясно
                    ще пробваш накъде за да постигнеш желания ефект
                    а авансовата плочка по добре нея пипаи щото там вече е сложна работата

                    Коментар


                    • #40
                      До: Киха през ауспуха!

                      Първоначално публикуван от divaneto99 Преглед на мнение
                      щом е с електронно става сложно
                      правихме на един минск там беше :
                      има 3 болта 4 мм отвърташ и върташ на ляво или на дясно
                      ще пробваш накъде за да постигнеш желания ефект
                      а авансовата плочка по добре нея пипаи щото там вече е сложна работата
                      Покажете ми чрез Пейнт коя е авансовата плочка моля ви се http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C0...96716-full.jpg

                      Коментар


                      • #41
                        До: Киха през ауспуха!

                        Колега това което съм оградил на снимката е датчика който определя момента на запалването той изпълнява ролята на чукче, когато магнита който е от външната страна на магнета мине покрай датчика той подава електрически импулс към електрониката и тогава тя подава искра към свеща.Ако този датчик се завърти наляво или надясно (както съм показъл) се променя и момента на запалване.
                        Друг е въпроса,че лично аз досега несъм виждал този датчик да има възможност да се мести (като гледам май и при теб е така) обикновенно полужението му е заводски точно фиксирано.
                        Според мен твоят проблем е или в самия датчик или в CDI електрониката.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • #42
                          До: Киха през ауспуха!

                          Първоначално публикуван от dt 125 Преглед на мнение
                          Колега това което съм оградил на снимката е датчика който определя момента на запалването той изпълнява ролята на чукче, когато магнита който е от външната страна на магнета мине покрай датчика той подава електрически импулс към електрониката и тогава тя подава искра към свеща.Ако този датчик се завърти наляво или надясно (както съм показъл) се променя и момента на запалване.
                          Друг е въпроса,че лично аз досега несъм виждал този датчик да има възможност да се мести (като гледам май и при теб е така) обикновенно полужението му е заводски точно фиксирано.
                          Според мен твоят проблем е или в самия датчик или в CDI електрониката.
                          И моя е на точно фиксирано място неможе да се мести.. пробвах естествено българска работа да изпиля малко дупките на които се хваща тая цялата плочка за картера, както съм отбелязал на снимката и да я завърта малко, стори ми се че даде малко ефект по едно време и я изпилихме още малко и май пак стана като по старому защото ми се стори че спря да прекъсва на 3 а нямах място да пробвам и другите скорости.. ами как мога да проверя самия датчик дали работи правилно или да пробвам някое реле дали работи, или по електрониката да проверя нещо? Боби от София дали може да ми помогне?
                          http://www.picvalley.net/u/1895/3554...P7L7aj6PVX.JPG

                          Коментар


                          • #43
                            До: Киха през ауспуха!

                            Незнам колега тая електроника си е тънка работа, иначе най добре се разбира кое е развалено като сменяш частите които те съмняват една по една докато се оправи.Другият вариянт е да го закараш при ел. монтьор който е на ти с тея работи.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Киха през ауспуха!

                              Първоначално публикуван от Silvestar Преглед на мнение
                              Всичко вътре е здраво и е здраво захванато.. нищо непревърта, само немога да разбера как да му дам закъснение..
                              Колега,мисля, че бъркаш. Ти търсиш закъснение, при което момента на запалване се доближава до горна мъртва точка и затова пали и в двете посоки и не работи добре. Трябва да завъртиш плочката (или каквото е там) срещу посоката на въртене на вала, т.е. да дадеш предварение.
                              Когато няма друг изход- използвай централния вход!

                              Коментар


                              • #45
                                До: Киха през ауспуха!

                                Първоначално публикуван от yaha_yamaha Преглед на мнение
                                Колега,мисля, че бъркаш. Ти търсиш закъснение, при което момента на запалване се доближава до горна мъртва точка и затова пали и в двете посоки и не работи добре. Трябва да завъртиш плочката (или каквото е там) срещу посоката на въртене на вала, т.е. да дадеш предварение.
                                И аз вече незнам.. през седмицата ще се обадя на Боби от софия дето се занимава с електрониките

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X