Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ за Simson

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Помощ за Simson

    Първоначално публикуван от Миро Преглед на мнение
    Става !
    Рамката е същата и няма да имаш проблем да сложиш двигател
    с 3 скорости .С тези където са с 4 маи няма да стане .
    Мерси колега. И аз така си мислех, но рекох да попитам все пак. За тези с 4 скорости, чувал съм, че не стават. Но щом тези с 3то стават значи добре. Мерси.
    Ако е машина, нека бъде немска!
    XJR 1200
    ETZ 150
    Kawasaki Ninja ZX10R

    Коментар


    • #47
      До: Помощ за Simson

      Става без проблем!!
      Най-добре е да имаш богати приятели!!!
      Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

      Коментар


      • #48
        До: Помощ за Simson

        Първоначално публикуван от ivodianov1992 Преглед на мнение
        Мерси колега. И аз така си мислех, но рекох да попитам все пак. За тези с 4 скорости, чувал съм, че не стават. Но щом тези с 3то стават значи добре. Мерси.
        Колега,със 3 и 4 скорости двигателите са еднакви.Може и с 4 да сложиш.
        0885719173-Красимир

        Коментар


        • #49
          До: Помощ за Simson

          Първоначално публикуван от krasimir83 Преглед на мнение
          Колега,със 3 и 4 скорости двигателите са еднакви.Може и с 4 да сложиш.
          Е, може, ако намеря
          Ако е машина, нека бъде немска!
          XJR 1200
          ETZ 150
          Kawasaki Ninja ZX10R

          Коментар


          • #50
            До: Помощ за Simson

            колега над иглата има една пружина провери дали е поставена правилно

            Коментар


            • #51
              От: Помощ за Simson

              Чети внимателно колега дано да го направиш как то ще го напиша.
              1-приготвяш инструменти и най важното шублер без наго не става.
              2-махаш капака и се приготвяш с инструмента.
              3-правиш така че когато чукчето отваря максимално разстоянието да е 0,4мм.
              4-проверяваш си предварението:как става това!!!
              Вуртиш маховика до положението когато почва да отваря чукчето и не мурдаш маховика.После пъхаш сондата на шублера в цилиндара така че да опре в буталото.След като изпълниш тези действия започваш да дозавърташ до ГМТ и гледаш на шублера колко милиметра ще се качи буталото до ГМТ или това е предварението.Ако предварението е по малко от 2мм развиваш 2-та болта на плочката и въртиш обратно по посока на движение на вала тоест на ляво и така ще уваличиш предварението до 2мм.А ако е над 2мм вуртиш по посока на движение или това е на дясно докато предварението не се получи 2мм.
              След като свършиш тази работа както трябва писхи да знаем дали върви.И ако не си разбрал нещо пиши.
              Колега Симсона моя го карам с удоволствие с такава центровка просто ми прави кеф от това което съм направил.
              По книга може да пише (предварение 1,5 и разстояние 0,4) но това е за стария бензин с по малко октаново число.Изпълни това което сум написал и ще видиш разликата.И пак казвам ако не разбираш нещо питаи ще се радвам да помогна.
              Има и тънкос при карбуратора иглата трябва да е на първото ниво и болта за въздуха да се развие 2 уборета след като се затегне до край.
              Това е и на слука.
              Поздрав до всички!!!


              Приятели, как да сложа шублера в цилиндера?

              Коментар


              • #52
                От: Помощ за Simson

                Първоначално публикуван от offrold Преглед на мнение
                Чети внимателно колега дано да го направиш как то ще го напиша.
                1-приготвяш инструменти и най важното шублер без наго не става.
                2-махаш капака и се приготвяш с инструмента.
                3-правиш така че когато чукчето отваря максимално разстоянието да е 0,4мм.
                4-проверяваш си предварението:как става това!!!
                Вуртиш маховика до положението когато почва да отваря чукчето и не мурдаш маховика.После пъхаш сондата на шублера в цилиндара така че да опре в буталото.След като изпълниш тези действия започваш да дозавърташ до ГМТ и гледаш на шублера колко милиметра ще се качи буталото до ГМТ или това е предварението.Ако предварението е по малко от 2мм развиваш 2-та болта на плочката и въртиш обратно по посока на движение на вала тоест на ляво и така ще уваличиш предварението до 2мм.А ако е над 2мм вуртиш по посока на движение или това е на дясно докато предварението не се получи 2мм.
                След като свършиш тази работа както трябва писхи да знаем дали върви.И ако не си разбрал нещо пиши.
                Колега Симсона моя го карам с удоволствие с такава центровка просто ми прави кеф от това което съм направил.
                По книга може да пише (предварение 1,5 и разстояние 0,4) но това е за стария бензин с по малко октаново число.Изпълни това което сум написал и ще видиш разликата.И пак казвам ако не разбираш нещо питаи ще се радвам да помогна.
                Има и тънкос при карбуратора иглата трябва да е на първото ниво и болта за въздуха да се развие 2 уборета след като се затегне до край.
                Това е и на слука.
                Поздрав до всички!!!


                Приятели, как да сложа шублера в цилиндера?
                Махаш свеща
                Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X