До: Помощ за Simson
Чети внимателно колега дано да го направиш как то ще го напиша.
1-приготвяш инструменти и най важното шублер без наго не става.
2-махаш капака и се приготвяш с инструмента.
3-правиш така че когато чукчето отваря максимално разстоянието да е 0,4мм.
4-проверяваш си предварението:как става това!!!
Вуртиш маховика до положението когато почва да отваря чукчето и не мурдаш маховика.После пъхаш сондата на шублера в цилиндара така че да опре в буталото.След като изпълниш тези действия започваш да дозавърташ до ГМТ и гледаш на шублера колко милиметра ще се качи буталото до ГМТ или това е предварението.Ако предварението е по малко от 2мм развиваш 2-та болта на плочката и въртиш обратно по посока на движение на вала тоест на ляво и така ще уваличиш предварението до 2мм.А ако е над 2мм вуртиш по посока на движение или това е на дясно докато предварението не се получи 2мм.
След като свършиш тази работа както трябва писхи да знаем дали върви.И ако не си разбрал нещо пиши.
Колега Симсона моя го карам с удоволствие с такава центровка просто ми прави кеф от това което съм направил.
По книга може да пише (предварение 1,5 и разстояние 0,4) но това е за стария бензин с по малко октаново число.Изпълни това което сум написал и ще видиш разликата.И пак казвам ако не разбираш нещо питаи ще се радвам да помогна.
Има и тънкос при карбуратора иглата трябва да е на първото ниво и болта за въздуха да се развие 2 уборета след като се затегне до край.
Това е и на слука.
Поздрав до всички!!!
Чети внимателно колега дано да го направиш как то ще го напиша.
1-приготвяш инструменти и най важното шублер без наго не става.
2-махаш капака и се приготвяш с инструмента.
3-правиш така че когато чукчето отваря максимално разстоянието да е 0,4мм.
4-проверяваш си предварението:как става това!!!
Вуртиш маховика до положението когато почва да отваря чукчето и не мурдаш маховика.После пъхаш сондата на шублера в цилиндара така че да опре в буталото.След като изпълниш тези действия започваш да дозавърташ до ГМТ и гледаш на шублера колко милиметра ще се качи буталото до ГМТ или това е предварението.Ако предварението е по малко от 2мм развиваш 2-та болта на плочката и въртиш обратно по посока на движение на вала тоест на ляво и така ще уваличиш предварението до 2мм.А ако е над 2мм вуртиш по посока на движение или това е на дясно докато предварението не се получи 2мм.
След като свършиш тази работа както трябва писхи да знаем дали върви.И ако не си разбрал нещо пиши.
Колега Симсона моя го карам с удоволствие с такава центровка просто ми прави кеф от това което съм направил.
По книга може да пише (предварение 1,5 и разстояние 0,4) но това е за стария бензин с по малко октаново число.Изпълни това което сум написал и ще видиш разликата.И пак казвам ако не разбираш нещо питаи ще се радвам да помогна.
Има и тънкос при карбуратора иглата трябва да е на първото ниво и болта за въздуха да се развие 2 уборета след като се затегне до край.
Това е и на слука.
Поздрав до всички!!!



Коментар