Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Априлия RX 125 Карбуратор смяна на жигльори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Априлия рх 125 Карбуратор смяна на жигльори

    Щом на ниски работи добре, а на високи "плете" и не иска да се изфорсира добре, значи сместа при отврена газ ти идва богата. При бедна смес на отворена газ се получава "забиването" което си споменал в началото.
    Ако си взел комплект опитай с главен жигльор 156 примерно и средно положение на иглата. При добре загрял двигател на високи трябва да се "реже". А ако имаш само 160 трябва да опитваш с различни положения на иглата, но вероятно ще има обороти в които да не работи добре.
    Възможно е и свещта ти да не е подходяща за такива настройки на крабуратора. Рейсинговите свещи са капризни и не работят добре на температура на двигателя под номиналната.
    2010 CRF 250 R

    Коментар


    • #17
      До: Априлия рх 125 Карбуратор смяна на жигльори

      Аз за моита Aприлиа си взех от един приятел, беше намерил от някаде чистонови свещи ама седяли много време на склат и ги исхвърляли и му порачах да ми вземе. Мотора работи без грешка вече 1 година, на джипа УАЗ също съм с такива, на марка shampion са.
      [SIZE=5][FONT=Comic Sans MS] UAZ 469 for off-road[/FONT][/SIZE]

      Коментар


      • #18
        До: Априлия рх 125 Карбуратор смяна на жигльори

        Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
        Щом на ниски работи добре, а на високи "плете" и не иска да се изфорсира добре, значи сместа при отврена газ ти идва богата. При бедна смес на отворена газ се получава "забиването" което си споменал в началото.
        Ако си взел комплект опитай с главен жигльор 156 примерно и средно положение на иглата. При добре загрял двигател на високи трябва да се "реже". А ако имаш само 160 трябва да опитваш с различни положения на иглата, но вероятно ще има обороти в които да не работи добре.
        Възможно е и свещта ти да не е подходяща за такива настройки на крабуратора. Рейсинговите свещи са капризни и не работят добре на температура на двигателя под номиналната.
        като смъкнах иглата докрай надолу се оправи започна да се реже, но свеща взе да белее/ сместа обедня/ затова вдигнах иглата едно деление на горе от най спуснато, иначе имам 152 жигльор и 142-оригиналния, но сега с тези настройки и при тези температури свеща взе да кафенее, което смятам, че е добър признак, иначе като се постопли мога да намаля главния жигльор с 152 все пак винаги мога да върна старите настройки, но важното е да се изпробват различни варианти сега weekenda ще го покарам пак, че и леки промени направих по rave contorol /клапата/ чрез опъване на жилото, което я движи и ще пиша какъв е резултата

        ПП Митко прав си за свеща с топлинно число 9 е НЖК конкретно за модела от каталог иридиева, но е за по топло време сега по-скоро по подходяща би била с топлинно число 8 ..
        Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

        Коментар


        • #19
          До: Априлия рх 125 Карбуратор смяна на жигльори

          Първоначално публикуван от spower Преглед на мнение
          ...ПП Митко прав си за свеща с топлинно число 9 е НЖК конкретно за модела от каталог иридиева, но е за по топло време сега по-скоро по подходяща би била с топлинно число 8 ..
          Тази свещ девятка направо я прибирай в някоя кутия и си сложи 8, а иглата може да пробваш да я вдигнеш една степен. За лятото пак 8.
          За цвета на свещта ето тема - http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...F1%E2%E5%F9%E8
          2010 CRF 250 R

          Коментар


          • #20
            До: Априлия рх 125 Карбуратор смяна на жигльори

            Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
            Тази свещ девятка направо я прибирай в някоя кутия и си сложи 8, а иглата може да пробваш да я вдигнеш една степен. За лятото пак 8.
            ами да сега ще прегледам в сайта за части на априлия какви са подходящите свещи 8ци на НЖК и след работа ще мина да му взема една свещ утре да го пробвам
            Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

            Коментар


            • #21
              До: Априлия рх 125 Карбуратор смяна на жигльори

              Иридиевите свещи са добри, но за ендуро каране не са много приложими, електрода е като игличка и много лесно се затлачва с нагар от маслото когато не караш в оборот и след това докато се оправи минава много време. Пробвай с NGK BR8EG тя си е рейсингов вариант, специално при мен на моя КТМ се държи много по-добре във всякакви условия спрямо иридиевата.
              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

              Коментар


              • #22
                До: Априлия рх 125 Карбуратор смяна на жигльори

                Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                Иридиевите свещи са добри, но за ендуро каране не са много приложими, електрода е като игличка и много лесно се затлачва с нагар от маслото когато не караш в оборот и след това докато се оправи минава много време. Пробвай с NGK BR8EG тя си е рейсингов вариант, специално при мен на моя КТМ се държи много по-добре във всякакви условия спрямо иридиевата.
                ето тази гледам препоръчват за модела NGK BR8ES http://cgi.ebay.co.uk/APRILIA-RS125-...item414695d5b8

                каква би била разликата м/у NGK BR8EG и NGK BR8ES
                за NGK BR8EG гледам пишат, че е за CR, KX, RM и KTM
                Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                Коментар


                • #23
                  От: Априлия RX 125 Карбуратор смяна на жигльори

                  Здравей колега SPOWER

                  да ти се намират излишни жиглъори за продажба ? че имам същият проблем с изрязването, пък и вчера видях, че пилот джета ми е от друг мотор явно и е намотан и набит с тиксо в тръбичката на иглата.....

                  ако нямаш за продан, знаеш ли от къде в Бг мога да си поръчам един или няколко комплекта ?

                  10х

                  Коментар


                  • #24
                    От: Априлия RX 125 Карбуратор смяна на жигльори

                    Колега имам няколко жигльора skype:svetliomk GSM:0888633299 ще ти отговоря на въпросите, че минах вече по този път
                    Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                    Коментар


                    • #25
                      От: Априлия RX 125 Карбуратор смяна на жигльори

                      .. ето няколко снимки с моя проблем
                      размерите които се виждат са:

                      pilto jet - 135
                      тръбичката на която е завит, съответно в която се движи иглата - DP 266
                      main jet - 35

                      външният размер на резбата на pilot jet-a е 4.9 мм
                      а на тази тръбичка, пак от връх до връх на вътр.резба- 5мм
                      т.е. над 1 мм луфт,...незнам кое е присаденото....

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:apr carb 002.jpg
Прегледи:1
Размер:82.9 КБ
ID:5184414Натиснете снимката за да я уголемите

Име:apr carb 003.jpg
Прегледи:1
Размер:65.8 КБ
ID:5184415Натиснете снимката за да я уголемите

Име:apr carb 006.jpg
Прегледи:1
Размер:88.2 КБ
ID:5184417Натиснете снимката за да я уголемите

Име:apr carb 005.jpg
Прегледи:1
Размер:83.0 КБ
ID:5184418Натиснете снимката за да я уголемите

Име:apr carb 010.jpg
Прегледи:1
Размер:55.7 КБ
ID:5184416

                      Коментар


                      • #26
                        От: Априлия RX 125 Карбуратор смяна на жигльори

                        Здравейте, на априлията на мойта приятелка /Tuareg 125/ и изчезнаха ниските. Започна да гасне много лесно и пали единствено с гас. Форсира се добре след средни, но ми се струва, че в движение дори и на високи глъхне и няма сила. Карбуратора е Dellorto Реглажните винтове за сместа и за нивото на шибъра не променят нищо по работата на двигателя. Разглобих карба и на прима виста видях, че жигльора на смукача е счупен на две. Някой знае ли къде мога да намеря такъв? В горната част на карба, някъде около стената на шибъра беше, има и един отвор за маркуче, който създава вакуум. Къде трябва да е свързан другия край на тоя маркуч ?

                        Жигльора, който е счупен, много наподобява този.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:untitled.JPG
Прегледи:1
Размер:40.0 КБ
ID:5366274
                        Последно редактирано от Vladislav Kostevski; 16-04-12, 00:11.
                        2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                        Toyota Land Cruiser KDJ 125

                        Коментар


                        • #27
                          От: Априлия RX 125 Карбуратор смяна на жигльори

                          Владо, мотора със смесителна помпа ли е за маслото? И ако е изолирана мястото където влиза маркуча от помпата трябва да е запушено за да не смуче въздух, относно 2-та отвора симетрично разположени на карба маркуча от единия влиза в другия под карба минава. Говоря за делорто 34мм. Погледни и иглата на карба как е дали я държи зегерката. Имам нов главен жигльор 152 и пилот джет Б46 с цел тунинг на карба от Делорто.
                          Последно редактирано от spower; 16-04-12, 09:17.
                          Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                          Коментар


                          • #28
                            От: Априлия RX 125 Карбуратор смяна на жигльори

                            Първоначално публикуван от spower Преглед на мнение
                            Владо, мотора със смесителна помпа ли е за маслото? И ако е изолирана мястото където влиза маркуча от помпата трябва да е запушено за да не смуче въздух, относно 2-та отвора симетрично разположени на карба маркуча от единия влиза в другия под карба минава. Говоря за делорто 34мм. Погледни и иглата на карба как е дали я държи зегерката. Имам нов главен жигльор 152 и пилот джет Б46 с цел тунинг на карба от Делорто.
                            Здрасти, мотора е с работеща Микс помпа, иглата е ОК, но не знаех, че двата отвора трябва да са свързани /от едната страна мисля, че е с по-голям диаметър/ Утре ще намеря време да погледна пак, и ще снимам !
                            2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                            Toyota Land Cruiser KDJ 125

                            Коментар


                            • #29
                              От: Априлия RX 125 Карбуратор смяна на жигльори

                              Снощи разглобих пак карбуратора. Това, което ми направи впечатление и което не бях забелязал до сега, е , че пластмасовия фланец откъм гумената връзка за филтърната кутия е на резба и беше доста разхлабен, следователно от него със сигурност е дърпал въздух.
                              Продухах всички жигльори и изглеждат съвсем изправни. С изключение на този за смукача който е счупен малко над средата, но при положение , че котвичката му затваря добре не би трябвало да създава проблем при ниските обороти, когато смукача е върнат.
                              Само не разбрах защо е необходим байпаса с тия симетрично разположените маркучета, които минават под карба ? В нета видях на една снимка, че минават отгоре, а и се съединяват в един, който в крайна сметка е и отдушник.

                              Иначе модела на карбуратора е PHBH26 - Dellorto

                              Прилагам снимки !
                              Прикачени файлове
                              Последно редактирано от Vladislav Kostevski; 20-04-12, 11:50.
                              2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                              Toyota Land Cruiser KDJ 125

                              Коментар


                              • #30
                                От: Априлия RX 125 Карбуратор смяна на жигльори

                                [QUOTE=Vladislav Kostevski;1830347
                                Иначе модела на карбуратора е PHBH26 - Dellorto

                                Прилагам снимки ![/QUOTE]
                                Тука е разковничето аз писах за Dellorto VHSB 34mm при твоя ще е по различно... ако можеш намери 34 мм карб и мотора ще литне няма да го познаеш търпи и тунинг
                                Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X