Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Априлия RX 125 Карбуратор смяна на жигльори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Априлия RX 125 Карбуратор смяна на жигльори

    здравейте колеги, реших да постегна мотора си като го взех, но в последствие реших и да го направя и малко по мощен като начало, смених ватата в ауспуха с 2 тактова, резонатора се почисти както и всичко по ауспухната система, мотора се промени много, нови накладки, нова спирачна течност, масло в скоростите Бел Рей, после смених буталото, направих му 350км в които мотора се караше с 40гр масло/литър и не го вкарвах в обороти, в последствие след разработката, смених предната зъбчатка с 13зъба/ да отбележа веригата и пиньоните са нови 14на 49зъба/ с и мотора след почистването на карбуратора започна за се изправя на задна с газ на 1ва и с леко подръпване на кормилото на 2ра ,че сега реших да сменя и жигльорите на карбуратора с по големи за повече мощност тука една снимчица от нета на същия карб като моя :


    като разглобих карба Деллорто 34мм записах номерата на жигльорите :
    1. Маин джет 142
    2.пилот джет 40/В40
    3.Choke jet / смукач/ 60
    на снимката се виждат жигльорите при априлия рс 125
    Поразгледах чуждите форуми и относно тунинга на карбуратора слагат:
    Маин джет:от 145; 150; 155; 160
    Пилот джет: имаше препоръка да се сложи- В46
    , че въпросът ми е нека някой, който си е играл с подобни смени на жигльори да даде напътствие кои да използвам и какъв би бил ефекта върху мощността на мотора?
    ПП имам идея за спортен филтър, но дали има смисъл ? при положение, че няма да е К$N
    Мотора се кара с масло Maxima Formula K2
    Последно редактирано от spower; 16-09-09, 15:41.
    Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

  • #2
    До: Априлия рх 125 Карбуратор смяна на жигльори

    Пробвай със 160 главен и 40-42 пилот, но незнам как е проектиран този двигател и да не стане прекалено богат на гориво. Макар че времето сега се захлажда и повече гориво е за предпочитане, за да се запази съотношението на сместта.
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • #3
      До: Априлия рх 125 Карбуратор смяна на жигльори

      Тя тая Априлия стандартно не е ли с един рехав дунапрен за в. филтър?
      То по-спортен от него на къде
      Само го омаслявай с хубаво масло да задържа прахоляка и газ с по-големите жигльори.

      Коментар


      • #4
        До: Априлия рх 125 Карбуратор смяна на жигльори

        Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
        Тя тая Априлия стандартно не е ли с един рехав дунапрен за в. филтър?
        То по-спортен от него на къде
        Само го омаслявай с хубаво масло да задържа прахоляка и газ с по-големите жигльори.
        Да, въздушния филтър е дунапренен.
        [I]Радослав Димчовски[/I]

        Коментар


        • #5
          До: Априлия рх 125 Карбуратор смяна на жигльори

          Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
          Тя тая Априлия стандартно не е ли с един рехав дунапрен за в. филтър?
          То по-спортен от него на къде
          Само го омаслявай с хубаво масло да задържа прахоляка и газ с по-големите жигльори.
          от дунапрен е даже скоро му купувах нов дунапрен , че стария беше скъсан и сега е екстра
          Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

          Коментар


          • #6
            До: Априлия рх 125 Карбуратор смяна на жигльори

            колеги в неделя си поиграх с карбуратора деллорто 34мм на априлия рх 125 обърнах ламелите, махнах на шумозаглушителната кутия гумения накрайник под седалката, звука се промени по лесно се изрязва, но вупеки всичко от ниски обороти като дам рязко газ има едно глъхнене това от пилот джета ли зависи, че планирам да сложа по голям размер от 40 на 45 или поемането от ниските зависи от
            малкия жигльор / choke jet/ размер 60. Смъкнах от нета една картинка на карбуратора и въпросът ми към вас е за какво служи регулиращ винт 1 /с червено отбелязан/въртях го но не забелязах някаква разлика.../ номер 2 и номер 3

            Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

            Коментар


            • #7
              До: Априлия рх 125 Карбуратор смяна на жигльори

              малко продължение на темата днес въпреки студа не издържах и разглобих карбуратора на мотора смених главния жигльор от 142 на 160 и пилот джета от Б40 на б46 както препоръчваха в един английски сайт за тунинг на априлии, иглата също подмених с К57 даваща я да работи с основен жигльор 160 както и нов дунапрен на въздушния филтър...
              Резултата: на място при форсиране изчезна заглъхването от по рязко подаване на газ, доста по мощно дръпване, но в момента в който двигателя започне да влиза в обороти и започва едно прекъсване все едно като е студен мотора и не си е изчистил свеща, като за проблема предполагам, че се дължи на иглата от 5 степени я поставих както старата на 4степен вдигната /обогатяване на сместа/. Доста студено беше днес и след пробното кръгче замръзнах и оставих мотора така евентуално другата седмица ще пробвам със смъкната игла да видя как ще е..., и да подчертая преди си влизаше без проблем в обороти и не се е получавало това /дране, глъхнене, прекъсване/или по скоро невъзможност за вдигане на макс. обороти..
              Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

              Коментар


              • #8
                До: Априлия рх 125 Карбуратор смяна на жигльори

                Хммм итересно продължавай екпериментите,че и аз съм с същото моторче.Аз даже карбуратора не съм разглабял но и не съм имал проблеми.сподели ако знаеш от къде да си купя жило за километража.
                А днес както си карам и се стъмваше и викам дай да пусна фара гледам той пуснат ама не свети викам а сиг крушката е изгоряла обаче нито свирката нито нищо не работеше няма никакъв ток от кво може да е оште и не сън погледна нищо кън какво да се насоча първо.
                А и за картинката дето си пуснал на карба 2 е филтър за боклуци от бензина за 3 не знам.

                Коментар


                • #9
                  До: Априлия рх 125 Карбуратор смяна на жигльори

                  Първоначално публикуван от PERITOL Преглед на мнение
                  Хммм итересно продължавай екпериментите,че и аз съм с същото моторче.Аз даже карбуратора не съм разглабял но и не съм имал проблеми.сподели ако знаеш от къде да си купя жило за километража.
                  А днес както си карам и се стъмваше и викам дай да пусна фара гледам той пуснат ама не свети викам а сиг крушката е изгоряла обаче нито свирката нито нищо не работеше няма никакъв ток от кво може да е оште и не сън погледна нищо кън какво да се насоча първо.
                  А и за картинката дето си пуснал на карба 2 е филтър за боклуци от бензина за 3 не знам.
                  ами колега поръчах си нещата от DELLORTO сайта им от Англия за експерименти иначе моя мотор като го взех като вклщчех мигача и на фара габарита почваше да мига преправях инсталацията наново, че нищо по осветлението не работеше включително и релето му беше заминало, като съвет погледни си бушоните до акумулатора се намират клемите сулфатизират или изгниват аз направо си ги смених с нови кабелни гнезда / в кутиики/ и нови бушони погледни първо тях, ако не е от тях трябва с мултицет да се провери токовете къде се губят..
                  Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                  Коментар


                  • #10
                    До: Априлия рх 125 Карбуратор смяна на жигльори

                    Аз,също съм доста заинтересован,имам същия мотор.Имах същия проблем с прекъсването и до колкото си спомням всичко идваше от болтчето за въздуха на карбуратора,а мотора си е заводски нее преправяно нищо поне при мен. Пиши какво е станало по нататък
                    Хубавия мотор и хубавата жена се познават по това как си въртят гъза.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Априлия рх 125 Карбуратор смяна на жигльори

                      То това глъхнене може и да идва от прекалено много или малко въздух...
                      Колега проверил ли си оборотите на болчето за въздуха да видиш дали е така както трябва? А иначе и аз сам с Априлика но тия проблем го нямам.
                      [SIZE=5][FONT=Comic Sans MS] UAZ 469 for off-road[/FONT][/SIZE]

                      Коментар


                      • #12
                        До: Априлия рх 125 Карбуратор смяна на жигльори

                        Глъхнене се получаваше от ниски обороти / без газ на празен ход/ при рязко подаване на газ иначе, ако са малко над празния ход си се режеше..

                        не е от болтчето за празен ход целия карб съм го разглабял и нови регулировки след смяната на жигльорите се оправи сега остава само при влизане в обороти да го наглася, че май много му вдигнах иглата и преобогатява сместта, но като гледам как е времето навън и прогнозата ще поизчакам с експериментите
                        Последно редактирано от spower; 21-01-10, 09:56.
                        Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                        Коментар


                        • #13
                          До: Априлия рх 125 Карбуратор смяна на жигльори

                          И според мен ти е много богата сместа.Свали иглата и пробвай,но ако не стане,трябва по-малък главен жогльор.Успех.
                          Когато няма друг изход- използвай централния вход!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Априлия рх 125 Карбуратор смяна на жигльори

                            Първоначално публикуван от yaha_yamaha Преглед на мнение
                            И според мен ти е много богата сместа.Свали иглата и пробвай,но ако не стане,трябва по-малък главен жогльор.Успех.
                            Така е най-вероятно иначе като 2 вариянт остава да намаля главния жигльор, но и за това съм помислил като поръчвах от Dellorto взех няколко големини жигльори за зиме за лете да се подбере оптималния вариант
                            Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                            Коментар


                            • #15
                              До: Априлия рх 125 Карбуратор смяна на жигльори

                              в събота и неделя си позанимавах с настройките първо смъкнах иглата до край, но сместа обедня и свеща почна да белее и на другия ден я върнах едно деление на горе и взе да кафенее




                              не са много ясни снимките, но вес пак са от телефон
                              Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X