Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За поддръжката на по старите машини ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: За поддръжката на по старите машини ?

    Значи старата свещ ,която изхвърлих е NGK 9 ,а новата , 8 казаха ми че това е най -добрия варянт все пак една справка няма да е зле , благодаря предварително
    .. иначе с новата свещ преди малко го тествах ..оса е
    [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

    Коментар


    • #17
      До: За поддръжката на по старите машини ?

      Не си прави такива генерални изводи. Дори на 2 еднакви мотора може да има такива големи различия след като са карани 2-3 години.
      Всеки модел си има тънкости които няма как да знаеш в началото. Отделно от това нещата са свързани и един проблем може да е генериран от куп други нередни неща. Просто спортните мотори било 2Т или 4Т не търпят компромиси и всяка нередност може да предизвика една камара други ефекти.
      Лошото тук е че малко хора в БГ знаят как наистина да направят един двигател да е изряден от-до ....
      дори и моя КТМ който няма и година, вече не е така както беше като нов, има една камара неща с който трябва да се заема някой уйкенд след като ми дойде новото бутало и тогава мотора пак ще е 6, но просто си иска време умения и доста четене и питане

      успокоих те нали
      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

      Коментар


      • #18
        До: За поддръжката на по старите машини ?

        доста ме успокои даже , оня ден прочетох коментара и въобще не му обърнах внимание ,но днес пак имах на два пъти малко проблеми веднага след паленето до като се изфорсира първия път ,може би има нещо нередно някъде макарче веднъж тръгне ли няма проблеми , ще се види де в край на сметка може би има и нещо на което още не съм свикнал
        [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

        Коментар


        • #19
          До: За поддръжката на по старите машини ?

          Колега, подгряваш ли мотора преди да го опдкараш?
          Това с "Проблема до първо изфорсиране" ми звучи или като недобре подгрят мотор, или като зацапани клапи (които трудно се размърдват първия път, но после си работят).
          Път без препятствия обикновено не води до никъде.

          Коментар


          • #20
            До: За поддръжката на по старите машини ?

            Ами мислех че може и да е от това че не е загрял защото оня ден като го искарах ,след като поработи около минута дори и по малко ,първите 200 метра не искаше да се изфорсира добре ; после вече отпуши цял ден каране ,добър преход направихме , никакви проблеми ,и след като спряхме на една бензиностанция накрая и поседяхме еин час максимум се качих и го запалих около двайсетина метра пак не искаша да се изфорсира ,би трябвало да не е изтинал за толкова време , другото което ми прави впечатление е ,че ако го карам малко повече време на ниски обороти , пак се получава това "задаваяне ", казаха ми ,че просто мотора си иска газ и дейтвително като го карам ,постоянно на ряз няма проблеми ;

            Ако някай има впечатления от подобна машина моля да сподели !
            [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

            Коментар


            • #21
              До: За поддръжката на по старите машини ?

              Първоначално публикуван от borisgp Преглед на мнение
              другото което ми прави впечатление е ,че ако го карам малко повече време на ниски обороти , пак се получава това "задаваяне ", казаха ми ,че просто мотора си иска газ и дейтвително като го карам ,постоянно на ряз няма проблеми
              Неволятя учи.
              Ще те научи и теб

              Коментар


              • #22
                До: За поддръжката на по старите машини ?

                до колкото разбрах моторати е Suzuki Rm 250 2t 93 г. Моя и тои е Rm но незнам коя година е като го запаля работи ена минута на смукач и враштам смукача и го форсирам на място да може да се изчисти нагара по цилиндара и клапите след това го яхвам и нему слизам даже да зареждам. да те питам твоя мотор на ниските даржи ли еди такива странни обороти да прави ъъъъъъ докато си достигне нискити обори и спира после ?

                Коментар


                • #23
                  До: За поддръжката на по старите машини ?

                  Първоначално публикуван от teodor1 Преглед на мнение
                  до колкото разбрах моторати е Suzuki Rm 250 2t 93 г.
                  Ти маи нищо не си разбрал......

                  Човека каза Honda CR 250 2t 2004 ...................

                  Пичуларска работа,ми чети бе пич..........

                  Коментар


                  • #24
                    До: За поддръжката на по старите машини ?

                    Извинявам се не сам видял

                    Коментар


                    • #25
                      До: За поддръжката на по старите машини ?

                      Първоначално публикуван от borisgp Преглед на мнение
                      Има нещо такова ,но съм сигурен как точно трябва да работи машината ,значи усещам го най много на първа : подавам газ на тоя етап го правя доста бавно оборитете се вдигат стига се до един момент в който почва да препуква ако мога така да се израззя подавам още газ ( за милиметри говоря) препукването се очестява за кратък момент и след това идва атаката двигатела започва да един вид влезне ли в обороти веднъж.... уникално е мисля че обаче ако подам по рязко газта препукването въобще не се усеща ,идва директно фаза "аттак"
                      Тъй като говорем за кросаците си колеги някой може ли да ми каже с какво топлинно число на свеще да карам моя рм че нещо немога да му одордиши свещ слагам 6 тица и нещо неможе да се исфорсира а работо само на ниски самнявам се че е от топлинното число на сеща вие какав савет ще ми дадете

                      Коментар


                      • #26
                        До: За поддръжката на по старите машини ?

                        Първоначално публикуван от koko72 Преглед на мнение
                        Тъй като говорем за кросаците си колеги някой може ли да ми каже с какво топлинно число на свеще да карам моя рм че нещо немога да му одордиши свещ слагам 6 тица и нещо неможе да се исфорсира а работо само на ниски самнявам се че е от топлинното число на сеща вие какав савет ще ми дадете
                        Карам RM моята свещ е 8-ца
                        0888 074 049

                        Коментар


                        • #27
                          До: За поддръжката на по старите машини ?

                          стара темичка върна ме баяназад във времето

                          за свеща за мойта хонда по каталога на един продавач я дават NGK 8- ца.

                          Но следващия сезон ще пробвам живот и здраве с иридиева свещ както са казали японците да се кара пък да видим как ще се отрази
                          [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                          Коментар


                          • #28
                            До: За поддръжката на по старите машини ?

                            Първоначално публикуван от borisgp Преглед на мнение
                            стара темичка върна ме баяназад във времето

                            за свеща за мойта хонда по каталога на един продавач я дават NGK 8- ца.

                            Но следващия сезон ще пробвам живот и здраве с иридиева свещ както са казали японците да се кара пък да видим как ще се отрази
                            Борисе по нагоре беше писано мисля ,че от Краси че Иридиевите свещи не били подходящи за ендуро каране т.е. за нашето любителско каране
                            0888 074 049

                            Коментар


                            • #29
                              До: За поддръжката на по старите машини ?

                              Борисе по нагоре беше писано мисля ,че от Краси че Иридиевите свещи не били подходящи за ендуро каране т.е. за нашето любителско каране
                              На мене повече ми допада карането на писта пък и ендуро излетите които правим с групата са си по скоро крос отколкото ендуро, караме по пътища с малко камъни мека пръст и много завои, както и бързи пътеки Като постоянно се кара на МАКС едно каране е едно състезание
                              А това с любителското каране.... любителско, любителско колко да е любителско

                              Поздрави,
                              БП
                              [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                              Коментар


                              • #30
                                До: За поддръжката на по старите машини ?

                                Благодаря утре ще си купя такава свещ да вадя какав е разултата слагах какви ли не но неможе да се форси както трябва.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X