Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За поддръжката на по старите машини ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За поддръжката на по старите машини ?

    Здравейте , за пореден път задавам подобен въпрос под каква ли не форма вече и отговор "нйет" ; оставам с впечатление , че всички експерти тук карат чисто нови машини и много не се интересуват от старите! И все пак ако има някой ,който е наясно ще се радвам да получа кратък и ясен отговор на въпроса : След коя ,година (произведен) набавянето на части става проблем? Имали модели 250 кубика 2-тактови , Honda , Кавазаки , Йамаха , КтМ ( крос и хард ендуро) които трябва да избягвам поради тази причина ?

    П.П.
    Задавам конкретния въпрос ,защото колкото и да се ровя във старите мнения не мога да намеря точния отговор , а във форума търсачка не виждам ! В понеделник отивам на пазар и за съжаление няма към кой да се обърна , затова ще бъда благодарен за няколко конкретни изречения по темата мисля, че ще са достатъчни или ако има такава тема моля за извинение и пренасочване към нея !
    [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

  • #2
    До: За поддръжката на по старите машини ?

    Да не би да искаш да питаш ПРЕДИ коя година има проблем с частите?

    Коментар


    • #3
      До: За поддръжката на по старите машини ?

      Ами да в общи линии това е въпроса ,днес ходих да гледам едно сузики рм 250 2т за 3000 ,уж беше 96 година оказа се че е 93 машината и се отказах иначе вървеше адски уплашиме направо
      [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

      Коментар


      • #4
        До: За поддръжката на по старите машини ?

        Силно се съмнявам че мотопарка ни се състои само от нови машини,а намирането на резервни части за по стари машини понякога е проблем (много рядко непреодолим).Предполагам не очакваш отговори от сорта:пичове не купувайте мотор марка.... преди еди коя си година,щото за него няма части.Подобен отговор би бил твърде субективен,тъй като търсенето и намирането на части са много различни неща-свързани с полагане на известни усилия.Ако те интересува конкретно РМ-а,пиши кои части те интересуват.Или ползвай Google.

        Коментар


        • #5
          До: За поддръжката на по старите машини ?

          RM-a почти съм се отказал от него макарче върви мн. добре ,все пак мисля че цена от 2800 лв е много за мотор 93 година ;предницата има нужда от нови семеринги до колкото разбрах понеже е изпуснала ,както и нови накладки и задна гума ; курмилото е леко изкривено ;
          [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

          Коментар


          • #6
            До: За поддръжката на по старите машини ?

            Колега и аз си задавах такъв въпрос и скоро ми се наложи да търся части(глава,валове и още няколко по дребни неща),но се оказа ,че не е болка за умиране е освен цифрата

            Коментар


            • #7
              До: За поддръжката на по старите машини ?

              Не съм от експертите(както ги наричаш ти), но да си кажа мнението

              Общо взето части се намират, ако не е някоя супер антика от 70те и малко по-насам от 80те... Вече от щатите доставките не са проблем... а там пазара е сериозен както се досещаш...
              Но каквото и да си говорим - сроковете не са като при автомобилите например... - да отидеш в магазина и да си напазаруваш на воля за 10 минути...

              Другото, което трябва да избягваш са екзотиките - само като пример ще дам марката VOR....
              В общи линии е това... НО най-важното е като си пазаруваш мотора да има човек с теб, който да е в час, че иначе си си "шаран на гола кука" и то стабилно клъвнал...

              Коментар


              • #8
                До: За поддръжката на по старите машини ?

                Части се намират за всички марки или почти, освен за Хускварна моделите от 80те години, Cagiva и подобни. Имай предвид че за старите модели частите често са много по-скъпи отколкото за новите. За японските части се намират, както и за КТМ и Тм. VOR вече не се произвеждат, но те така или иначе бяха само четиритактови. И за тях има части но трябва да си в час с английския и италиянския и да се мотаеш по чуждите форуми. Иначе са супер машини.

                Другото което трябва да знаеш е че бутални групи и биели се намират почти за всички модели. Също така и лагери, семеринги, втулки по окачването и прочие. Ръкохватки за газ и спирачка, лостчета за скорости също.
                Обаче опреш ли до нещо специфично което се продава само оригинално, нещата загрубяват. Или ще е астрономически цени, или астрономически цени + трудно за намиране.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #9
                  До: За поддръжката на по старите машини ?

                  Много благодаря колега за точния и изчерпателен отговор , точно това ме интересуваше!
                  Мисля че мога да се похваля вече съм с Honda CR 250 2t 2004y и макари да не е тука мястото искам само да споделя че първото ми впечатление от тая машина беше "аз луд ли съм как можах да взема нещо подобно" . Мотора влезне ли в атака става "палав" ,обаче вече започваме да се заиграваме и така леко полеко ще прохождам!

                  П.П
                  Също така искам да кажа на всички новобранци като мен , който искат да си купят мотор че всички неща който се пишат във форума за тия машинки са изключително точни аз малко ги подцених при избора на мотор и сега се надявам да не съжалявам ,понеже все още при качването поемам дълбоко въздух и издишам бавно и напрегнато ! !
                  [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                  Коментар


                  • #10
                    До: За поддръжката на по старите машини ?

                    най-важното е като си пазаруваш мотора да има човек с теб, който да е в час, че иначе си си "шаран на гола кука" и то стабилно клъвнал...

                    Обедих се в това , за щастия две момчета които се занимават бяха на всеки оглед за което съм безкрайно благодарен ,оказа се ,че има толкова "измъчени" машини ,че по едно време се бях отчаял , че ще си намеря мотор и наистина мотора ми харесва на външен вид и изведнъж започвам да чувам " задния амортисьор е изпуснал , предния също ......." ,а собственика ми вика по тела мотора е в перфектно састояние всичко сменено.... и така
                    Благодаря за отзива
                    [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                    Коментар


                    • #11
                      До: За поддръжката на по старите машини ?

                      Честито, колега. Желая ти безавариино каране и да не падаш.

                      Коментар


                      • #12
                        До: За поддръжката на по старите машини ?

                        Честито
                        Имай предвид че този модел има легендарни проблеми с намирането на точния реглаж на карбурацията - оптималните му обороти са между средно ниски до средно високи, на другите може да ти прекъсва и да ти цапа свещта. Като му хванеш цаката е супер машина.
                        Ще се опитам да намеря точно какви врътки и какво оборудване се слагаше за да се пооправят нещата. Май имаше оправия.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #13
                          До: За поддръжката на по старите машини ?

                          Имай предвид че този модел има легендарни проблеми с намирането на точния реглаж на карбурацията - оптималните му обороти са между средно ниски до средно високи, на другите може да ти прекъсва и да ти цапа свещта. Като му хванеш цаката е супер машина.
                          Има нещо такова ,но съм сигурен как точно трябва да работи машината ,значи усещам го най много на първа : подавам газ на тоя етап го правя доста бавно оборитете се вдигат стига се до един момент в който почва да препуква ако мога така да се израззя подавам още газ ( за милиметри говоря) препукването се очестява за кратък момент и след това идва атаката двигатела започва да един вид влезне ли в обороти веднъж.... уникално е мисля че обаче ако подам по рязко газта препукването въобще не се усеща ,идва директно фаза "аттак"
                          [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                          Коментар


                          • #14
                            До: За поддръжката на по старите машини ?

                            Въпросното препукване Хондата преди да отвори атака се оказа от свеща , казаха ми че се е прецакала в следствие предпазливото ми каране на ниски обороти в началото докато се запознавам с машината ,ударих едно яко бутане из баирите де .....

                            Толкова ли е противопоказно да се кара 2тактова машина на ниски обороти, че чак да хвърли свеща ?
                            [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                            Коментар


                            • #15
                              До: За поддръжката на по старите машини ?

                              Не е, но точно на този модел е. Точно за този модел е от огромно значение с каква свещ караш и как го караш. Ще поразровя и ще пиша подробности.
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X