Таткобарба, искам да го направя хем качествено хем да е пригледно и определено да не се занимавам 2-ри път с този проблем, защото вече все повече и повече се съгласявам със поговорката "бързата работа, голям срам за майстора"
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Different_Soul's MZ TS 250
Свий
X
-
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
-
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Коментар
-
Здравейте на всички!
Това е първия ми пост в тоя форум, тъй като наскоро се регистрирах, а и вие сте много напред с матриала
, аз съм много начинаещ общо взето.
Навремето като бях по-млак много исках да имам кросов или поне ендуро мотоциклет, но все нямаше пари за тая работа. И сега е така, само дето вече свикнах с тая мисъл, че не мога да си го позволя
Както и да е!
Сега по темата - Different_Soul, мога да ти препоръчам относно ауспуха - нито го режи, нито го вдигай нагоре - просто ГО СМЕНИ с някакъв също толкова ефективен, но много по-лек.
Имам доста опит с MZ мотоциклети, в нас баща ми е направил малък автопарк, предимно от МЗ мотори
и още от малък фарфълак и аз покрай него бая километри съм навъртял с МЗ.
Основния проблем при МЗ-тата (говоря по-старите модели, Трофи и по-стари, че то даже и ETZ-тата май) е ТЕЖКИЯ им ауспух. За по асфалт няма проблеми, обаче аз понеже съм от Троянския край, по асфалт рядко съм карал, та по черен път в повечето случаи първото нещо, което се отделя от мотора, то това е точно ауспуха, тежък е както споменах и не е хванат на достатъчно точки може би. Или поне го захвари добре, защото оригинално ако не се лъжа ауспуха беше хванат на цилиндъра (има си хас и там да не е), в задния му край последством рамо на втулки, а по средата май не беше хванат (извинявам се ако бъркам, но живота така ме завъртя, че вече години наред не се занимавам почти никак с мотори - няма време
).
На черен път, ауспуха много се клати настрани, от което често се поврежда и резбата на цилиндъра.
Другия проблем специално при този двигател са вибрациите - оригинално не случайно двигателя е сложен на тампони, и то доста яки. Въобще всички модели МЗ май имат проблеми с вибрациите на двигателя. Най-много километри съм навъртял с MZ ES150 (или TS ли беше
), от тея с двете отделни седалки дето са, само че не от първите им модели, а от последните. На този модел, двигателя не е на тампони, а е твърдо хванат на рамката. При продължително каране особено по асфалт и ако не си с ръкавици, после като слезнеш и все едно мравки ти лазят по ръцете
.
Следващия проблем конкретно при двигателите на Трофи-тата и ETZ-тата - някъде по-нагоре беше споменал, че му "загряваш гумите" (или нещо такова)
- мога да те посъветвам да избягваш да въртиш гуми, особено на асфалт - има проблем във вала, на който е закачен предния зъбак на веригата - тоя вал просто се къса след време, явно не са му уцелили добре закалката.
Иначе на Трофитата много се кефя на съединителите им - железни отвсякъде - е, само дето понякога превъртат в конуса на коляновия вал, но като подложиш едно бръснарско ножче и всичко е наред.
Иначе е много добре, че си му сложил електронно от карпати - първия ми мотор беше Карпати, той ме вози известно време, после спряда мевози, защото му сринах скоростите
, от цялата работа остана да му ползваме само електронното запалване (другите работи ги продадох), и е доста сполучливо общо взето.
Иначе при Трофитата системата за запалването е доста сложно направена според мен, и ненадеждна - ток има да те убие, бензин има да те удави, и аз съм там и то не иска да запали и не иска
Много е капризно откъм настройки, и с тоя механизъм за увеличаване на предварението при увеличаване на оборотите на двигателя ....
Само на истинските майстори им палят Трофи-тата
Но като цяло добре си "събрал" моторетката - двигателя е малко тежичък като цяло, но пък е доста мощен.
Не знам как е с вибрациите, но сигурно има, и то доста - може да помислиш за това, защото съм виждал ушите на рамката (където се захваща двигателя) скъсани, именно заради вибрациите.
Ауспухчето - ако искаш да останеш с този, ако искаш го режи, ако искаш го вдигай, НО задължително го хвани поне на 3 точки (на цилиндъра, в задния край и някъде по средата) - според мен избягвай да го олекотяваш, като му вадиш чарковете отвътре - нали знаеш, че при двутактовите двигатели ауспуха е много важен за работата на самия двигател? При възпрепятствано излизане на газовете, губиш от мощността, при прекалено лесно излизане на газовете, губиш мазането на буталото и цилиндъра и двигателя започва да "затяга".
Айде, че много се отплеснах...
Съжалявам, ако съм разтегнал много локуми, ама в писмен вид никога не съм можел да се изразявам стегнато, друго си е на живо
Дано съм ти бил полезен с нещичко.
П.С. Пропуснах да спомена, конкретно за тоя двигател на Трофи-то - скоростния механизъм е досто сложно направен - след време обикновено някоя скорост започва да изключва или не можеш да я включиш както трябва.
Въобще, това е един сравнително сложно изпълнен двигател, който трудно може да бъде обслужван от всеки.Hristo Draganov
http://htftp.domainbg.com/HD/
И аз искам България чиста ! ! !
Коментар
-
Двигателя е ТС 250 !
Със 5 скорости и е и го наричат бащата на ЕТЗ-то
Този двигател се използваше от полицията !
Коментара за този двигател е един, и той е - ЖЕЛЕЗЕН !
Всеки който съм попитал за този двигател казва това, пък и не случайно са го избрали за полицията.. там по принцип не се взимат боклуци..
Ауспуха - остана ми да пробия лека дупка отдолу на ауспуха, през която да се оттича създалия се конденз в ауспуха след престой някаде.. и да му сложа една скоба, за каквато ти говориш, понеже наистина е захванат само на 2 места и забелязах че и моята втулка се е развила и ако не предприема мерки ще страдам, та и това ще стане !
Ауспуха е извит нагоре, смятам, че е най-доброто решение, понеже нямам излишни разходи за ауспуси !
Скоростите... мисля че съм споменал че съм сменил и 2-та вала, семерите и всички зъбчатки вътре + дисковете на съединителя !
ще те посъветвам да прочетеш темата "Подготовка на МЗ ТС 250 за "Спортен сезон" " там има дооооооооооооста подробно всичко което съм направил по мотора, че дори и снимков материал 
Надявам се да ти бъде интересно..
----
Честита първа пролет и от мен на всички !
HD, добре дошъл в форума и да си го ползваш със здраве, надявам се да ти помогне във всякакво отношение в което имаш някакви въпроси !
На мене лично адски много ми помогна и научих и продължавам да уча доста неща от тук, за което благодаря на всички в форума ![CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Коментар
-
Аааа, хубуу хубуу, тия двигателчета наистина ги бива - нямам практически опит точно с този двигател, но казват, че е сполучлив.
Темата за подготовката за зимния сезон започнах да я чета, но не я дочетох, защото нямах време
, видях там, че си сменил това-онова и добре си направил. А дисковете на съединителя бяха ли износени (просто ми е любопитно), защото аз май още не съм виждал износени дискове специално на този тип двигатели.
А за вибрациите нищо не каза, има ли ги много или не?
Като ми остане време ще ти допрочета темата за "подготовката за зимния сезон", обещавам.
В предния пост пропуснах да поздравя създателите на този форум, защото форумчето е много добро - давам му оценка 6+ по шестобалната система
и със сигурност ще го посещавам често- има наистина много интересни неща.
Първи стъпки към покупката на кросов/ендуро мотоциклет - от форума се започва, после намираш някоя гайка, после някой изхвърлена гума и т.н.
Hristo Draganov
http://htftp.domainbg.com/HD/
И аз искам България чиста ! ! !
Коментар
-
имаше 3 диска от общо 7 мисля, че бяха.. който изобщо нямаха покритие и бяха стигнали до желязо !
Колкото до вибрациите за 30 километра без ръкавици и имаш мазоли по рацете..
А темата се казва "Подкотовка на МЗ ТС за "спортен" сезон" само да поясня, надявам се да ти хареса според мен могат да се отркият доста интересни решения на разни проблеми по самия двигател и не само на самата машина
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Коментар
-
Край на тази легенда момци..
Сега съм подготвил в гаража ЕТЗ-тков 250 кубиков двигател, нова рама от ТС 250, ново окачване отпред, калник, кормило и резервуар от балканче 50сс.. Очаквам да дойде и задното окачване скоро, което ще е с централен амортисьор и излиза така, че от старата машина остават само каплите с гумите
----
Разглеждах кой е онлайн и видях един Yahoo бот да разглежда тази тема
та се сетих за добрите стари времена и рекох да я подновя със свежа информация
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Коментар
-
Какъв край бе Даниеле ?!!!Първоначално публикуван от Different_Soul Преглед на мнениеКрай на тази легенда момци..
Сега съм подготвил в гаража ЕТЗ-тков 250 кубиков двигател, нова рама от ТС 250, ново окачване отпред, калник, кормило и резервуар от балканче 50сс.. Очаквам да дойде и задното окачване скоро, което ще е с централен амортисьор и излиза така, че от старата машина остават само каплите с гумите
----
Разглеждах кой е онлайн и видях един Yahoo бот да разглежда тази тема
та се сетих за добрите стари времена и рекох да я подновя със свежа информация 
То всичко сега започва наново бе !
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
-
Мне, този път нямам намерение да занимавам хората с глупости, като го сглобя... една снимка на крайния варянт и тва е..Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнениеКакъв край бе Даниеле ?!!!
То всичко сега започва наново бе !

[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Коментар
-
И няма да има: "Кажете дали ще мога си направя въздушен филтър от консервена кутия?"Първоначално публикуван от Different_Soul Преглед на мнениеМне, този път нямам намерение да занимавам хората с глупости, като го сглобя... една снимка на крайния варянт и тва е..
Не вярвам !
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
-
Бъди убеденПървоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнениеИ няма да има: "Кажете дали ще мога си направя въздушен филтър от консервена кутия?"
Не вярвам !

[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Коментар
-
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com

Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар