Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Different_Soul's MZ TS 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Гледайки какво се продава видях две неща, които концептуално са кото твоята машина ...
    ето

    Cz 350
    http://www.mobile.bg/cgi-bin/main.cg...826&f1=details

    Mz 150
    http://www.mobile.bg/cgi-bin/main.cg...177&f1=details

    Може да ти хрумне някоя идея ... а може и нищо
    Път без препятствия обикновено не води до никъде.

    Коментар


    • #17
      Не че нещо, но на ЧЗ-то амортисиорите не са ли като мойте
      Щото аз мисля че мойте са маслени амортисиори ... а не газови... ако са газови ще съм на 7-мото небе..
      А, колкото до идеята... аз имам много идеи и ще стане мотора перфектен, но се искат средства с които аз не разполагам или поне ако разполагам то те са много малко.. иначе ауспуха ми ще го правя по същия начин вдигнат нагоре ... за да мога да си го карам спокойно на 1 колело
      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
      [/FONT]________________________________________
      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
      [/CENTER]
      [/CENTER]

      Коментар


      • #18
        Между другото... моторчето се изправя без проблем на едно колело само със газ...... на 1-ва естествено.. на 2-ра и 3-та със съединител ... макар че на 3-та само се вдига малко и пак пада немога да го дигна високичко, но ще видя някой ден да му сипя 95 1 литър да видя просто как ще се държи на пътя :>
        [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
        [/FONT]________________________________________
        [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
        [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
        [/CENTER]
        [/CENTER]

        Коментар


        • #19
          А ти да не си мислиш, че в газовите амортисьори няма масло?
          Път без препятствия обикновено не води до никъде.

          Коментар


          • #20
            Този дето е пуснал обявата за ЧЗ-то изобщо не е наясно какво е газов амортисьр. Сляп да си ще видиш че неговите са с пружини, което значи че не са газови. Преди няколко години имах ЧЗ125 крос със газови амортисьори и поне знам как изглеждат. Принципа им на работа е че вместо пружина, силата от смачкването се поема от сгъстен газ. Отгоре имат по едно вентилче като на гумите и от там се помпят с азот. Ако няма азот и с въздух става но не е добре. Освен газ имат и доста масло вътре. То всъщност буталото бута маслото а то от своя страна газа, който се свива.
            Different_Soul, твойте амортисьори и предница доколкото виждам са от ЧЗ-350. Провери си дали имат масло. Щом казваш че нямаш предница, предполагам че семерингите й са за смяна, а също и маслото в нея. Вземи си я оправи ако смяташ да го караш по-дълго време тоя мотор.

            Между другото - трябва ми предница от ендуро или кросов мотор. Ако може комплект с капла. Имам същия двигател от МЗ и смятам да го направя на мотор Е, имам и останалите части, но искам да му сложа ендуро окачване.
            2010 CRF 250 R

            Коментар


            • #21
              Между другото - трябва ми предница от ендуро или кросов мотор. Ако може комплект с капла. Имам същия двигател от МЗ и смятам да го направя на мотор Е, имам и останалите части, но искам да му сложа ендуро окачване.
              И аз така...
              ----
              А колкото до моторчето, незнам чудя се кола ли да е или XL600R
              [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
              [/FONT]________________________________________
              [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
              [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
              [/CENTER]
              [/CENTER]

              Коментар


              • #22
                Твойте амортисьори са си мз-ви, вътре има масло и пружина, на чз-то са с винтили на капачките, аз на симсона си бях сложил мз-ви амортисьори от 251 и си му стоят идеално, за мз-то са малко слаби че и ниски

                Коментар


                • #23
                  Аз затова точно искам от кросово ЧЗ защото са газови и де да знам повече ме кефят че са лесни за поддръжка а колкото и да немаш време да ги дигнеш с Азот, винаги можеш да им удариш по 1-2 помпи с помпата за колата
                  [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                  [/FONT]________________________________________
                  [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                  [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                  [/CENTER]
                  [/CENTER]

                  Коментар


                  • #24
                    Искам да съживя отново тази тема и да попитам как може да оправя проблема си със филтъра (който всъщност нямам)
                    Бе ми интересно ако натъпча малко парче гъба в тръбата излизаща от задната част на карбуратора дали това ще свърши работата на филтър и да не си играя тепърва да му приспособявам кутии да им търся място някъде по мотора да го дупча и така нататъка..
                    Би ми било интересно да чуя мнение какво ще ми препоръчате...
                    ----
                    Ето и няколко снимки за да видите за какво става въпрос макар, че и от тях не се разбира кой знае колко, но пакк не нещо:


                    ----
                    Аааааааа, и относно ауспуха, да го режа ли (да го скъся ли) или да го срежа и да го вирна нагоре ?
                    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                    [/FONT]________________________________________
                    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                    [/CENTER]
                    [/CENTER]

                    Коментар


                    • #25
                      Като гледам на рамката на мотора ти си стоят капаците от ЧЗ. Там някъде под седалката трябва да има кутия за филтъра и дупка от нея към карбуратора. Вместо да откриваш Америка, по-добре да си използваш готовите неща. Слагаш си един филтър за ЧЗ където му е мястото и свързваш с подходяща тръба карбуратора с филтърната кутия.

                      Ако филтърната кутия липсва, тогава става малко по-сложно и най-добре вместо да ти обяснявам вземи да потърсиш някой който се сеща да ти го направи. Ако просто набуташ един дунапрен в дупката мотора няма да запали изобщо. Повърхността на филтриращия елемент (филтър, дунапрен ) трябва да е поне 100 квадратни сантиметра
                      Ето един начин да си направиш нещо като филтър - взимаш една празна туба от масло, надупчваш с голми дупки (ф10) на гъсто едната страна, на тази страна залепяш по някакъв начин един дунапрен с дебелина 1 см, и свързваш гърлото на тубата със задния отвор на карбуратора.

                      Аспуха ти е новичък и няма смисъл да го разваляш. Ако може да му вземеш някой лев и да си направиш от ламарина изцяло нов завъртян и повдигнат аспух. Имах някъде една снимка на такъв, но трябва да я сканирам за да я пусна в темата.

                      За малко да забравя: лоста на задната спирачка също има нужда от тунинг. При мене се наложи да го преработя така че да не опира в земята когато се приземява мотора. Получаваше се следния номер- скачам, приземявам се и трябва да намаля за завоя, но когато беше натиснат лоста идваше по-ниско от рамката и познай
                      2010 CRF 250 R

                      Коментар


                      • #26
                        Значи за Ауспуха - и двете

                        За филтъра - не мисля, че ще му е добре с дунапрен в гърлото - малка е площа и съотретно пропускателната способност - по-добре чорапогащник 1-2 слоя ...

                        иначе може да си вземеш един такъв:
                        http://www.concept1.ca/images/K&N%20RC2540.jpg
                        http://www.aptfast.com/Images_Parts/...ow_KN_Work.jpg

                        Давам ти за пример КиН обаче има такива подобия по 15-25 лв ... и пак стават - даже ако инвестираш и в спрей за филтър и да си го миеш от време на време ... ще изкараш мноооого (повече от живота на мотора )
                        Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                        Коментар


                        • #27
                          Този филтър за който е даден линка не става за офроуд.
                          Доколкото знам това са рейсингови филтри за ШОСЕ. Тоест където няма много прах.
                          Почти всички ендура и кросаци са с двуслойни дунапренени филтри които се омасляват преди употреба със специално масло за филтри. За МЗ-та може филтъра да се маже и с обикновено 2Т масло. Пак върши работа.
                          2010 CRF 250 R

                          Коментар


                          • #28
                            Забравих да кажа само че в края кадето е хваната тръбата за карбуратора има ситна мрежичка......но все пак не ми се вярва това да играе ролята на филтър
                            [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                            [/FONT]________________________________________
                            [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                            [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                            [/CENTER]
                            [/CENTER]

                            Коментар


                            • #29
                              бих те посъветвал същото като tarkobarba - дамски чорапогащник, от тия тънките, не вълнен за деца.
                              бащата разправя че едно време на балканчетата нарочно им слагали, нещо като сегашните K&N - тунинг

                              Коментар


                              • #30
                                Идеята е дали този чорапогащник е добра алтернатива...
                                Ако е добра алтернатива още сега отивам да окепазя един на майка ми
                                [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                                [/FONT]________________________________________
                                [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                                [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                                [/CENTER]
                                [/CENTER]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X