Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Husqvarna TE 300 2017

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Husqvarna TE 300 2017

    Чети в нашата си тема, лингвистичен гений. Линковете са ти нужни на теб, нали само ти знаеш некви езици и ти е необяснимо как тей и кое ще се заключи . Маа той Кашавела как лъже и той... Вече наистина край.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

    Коментар


    • #47
      От: Husqvarna TE 300 2017

      Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнение
      Чети в нашата си тема, лингвистичен гений. Линковете са ти нужни на теб, нали само ти знаеш некви езици и ти е необяснимо как тей и кое ще се заключи . Маа той Кашавела как лъже и той... Вече наистина край.
      Аз където си искам ще чета. Ти вместо да продължаваш да се излагаш, що не си кажеш човешки - заблудих се, става дума за щатите, за 4-тактови мотори с инжекцион, за евентуално ремапване на ЕКУ-та, за еко-норми в щатско и така. Поне за това пишат хората от темата дето даваш линкове. Кво го играеш обиден - ако можеш си защитавай тезата до край.
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • #48
        Re: От: Husqvarna TE 300 2017

        Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнение
        Не живея в интернет та черпя инфо само от там. Излиза доста лесно, но заповядай: Something new KTM is doing is that the dealer must assemble the bike, warranty register it, get a code to unlock the ecu before it will run. Няма да нарушавам душевния мир в раздела повече. http://advrider.com/index.php?threads/2017-ktm-450-exc.1174725/page-8

        Ти добре цитираш, ама дай целия цитат.

        "Something new KTM is doing is that the dealer must assemble the bike, warranty register it, get a code to unlock the ecu before it will run. This is on all Efi KTMs, not the 2-strokes. This is on 2017 bikes."

        http://www.vitalmx.com/forums/Moto-R...-crate,1305176

        Коментар


        • #49
          От: Husqvarna TE 300 2017

          А може ли на по-разбираем език?
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #50
            От: Re: От: Husqvarna TE 300 2017

            Първоначално публикуван от chemomche Преглед на мнение
            Ти добре цитираш, ама дай целия цитат.

            "Something new KTM is doing is that the dealer must assemble the bike, warranty register it, get a code to unlock the ecu before it will run. This is on all Efi KTMs, not the 2-strokes. This is on 2017 bikes."

            http://www.vitalmx.com/forums/Moto-R...-crate,1305176
            Точно така. Освен това отключването е първоначално и до там. Няма после никакви 300 км. и прочее щуротии...Подозирам също, че става въпрос само за мотори внос в щатите.
            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
            Суперскан България www.decbg.com
            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

            Коментар


            • #51
              От: Re: От: Husqvarna TE 300 2017

              Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
              Точно така. Освен това отключването е първоначално и до там. Няма после никакви 300 км. и прочее щуротии...Подозирам също, че става въпрос само за мотори внос в щатите.
              Но ти наистина си много инат и не вярваш. Звъни един телефон на Еди и всичко ще ти се изясни. Мотора на Габриел го докараха от Австрия.Щатите са си щати..............

              Коментар


              • #52
                От: Husqvarna TE 300 2017

                Не става въпрос за инат. Това което се твърди, че мотора спирал след определени километри, никъде не го намирам. Пишат, че първоначално се отключва от дилъра и - това е. И то само за 4-такт инжекцион. Както казах - имаме при нас 300ТЕ чисто нова, ще видим дали ще спре след 300 км.
                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                Суперскан България www.decbg.com
                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                Коментар


                • #53
                  От: Husqvarna TE 300 2017

                  Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                  Не става въпрос за инат. Това което се твърди, че мотора спирал след определени километри, никъде не го намирам. Пишат, че първоначално се отключва от дилъра и - това е. И то само за 4-такт инжекцион. Както казах - имаме при нас 300ТЕ чисто нова, ще видим дали ще спре след 300 км.
                  Моторът е 4-такт инжекцион. Аз не знам дали са го палили и откючвали в Австрия но е факт, че след докарването му в България 3-4 часа каране по асфалт/не знам колко километра е направил/ На другия ден само припалва за 3-4 секунди и гасне.Товарене, Еди, код, отключване 200лв. и чак тогава всичко е ок. Моят мотор е 300ТЕ 2016 няма никакви кодове и отключвания за 2017 не знам, но Еди ще каже..........

                  Коментар


                  • #54
                    От: Husqvarna TE 300 2017

                    Първоначално публикуван от Калоян Кашавелов Преглед на мнение
                    Моторът е 4-такт инжекцион. Аз не знам дали са го палили и откючвали в Австрия но е факт, че след докарването му в България 3-4 часа каране по асфалт/не знам колко километра е направил/ На другия ден само припалва за 3-4 секунди и гасне.Товарене, Еди, код, отключване 200лв. и чак тогава всичко е ок. Моят мотор е 300ТЕ 2016 няма никакви кодове и отключвания за 2017 не знам, но Еди ще каже..........
                    Ще почакаме да мине 300-400 км. и ще видим. Темата е за 2-тактови обаче. Както и да е.
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • #55
                      От: Husqvarna TE 300 2017

                      Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнение
                      Шопа като видял жираф: еее, нема такова животно... Та ECU-то не знае колко моточаса ли е (оти не знае да брои), не можем го ограничим (Живота го е написал), за TC(тракшън) да не споменаваме ми даже и вентилатора командори... Ъпсурд
                      Ще чакаме! Mirodo ,айде малко уважение,кво се пънеш толкова ,нормално е като не те разбираме за какво говориш да задаваме въпроси! Не може да плеснеш нещо ,което ни се струва неразумно и да не чакаш да питаме защо и как
                      KX 450F 2008 HONDA CR-V 2000г 147к.с.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Husqvarna TE 300 2017

                        Развих сценарий за да "визуализирам" нещата: Купува си Генчо КТМ-подобно от Словения. За да не плати ДДС и да регистрира в БГ му издават фактура на българска фирма. Дилъра обаче се светка, че мотора ще се кара майната си и няма да може да поддържа гаранцията. Съответно пропуска да го (така оспорваното) отключи. Гената щастлив си взима мотора и почва тестове в България. Но след някакъв период от време мотора гасне и т.н. Защо не го прави от първото палене - не зная. Това е също транспортен режим (поне при колите), но защо има някакъв толеранс мен не ми е ясно! Всичко това се опитвах да обясня, така по сбито дано да хване ред. Моторите от Еди Моторс не се засягат. Би трябвало да важи за всички 2, 4 такта. В щатите проблема със ремапването го имат от около 2012г и е коренно различен.
                        Последно редактирано от mirodo; 09-02-17, 23:38.
                        [SIGPIC][/SIGPIC]

                        Коментар


                        • #57
                          От: Husqvarna TE 300 2017

                          Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнение
                          .... Би трябвало да важи за всички 2, 4 такта. ....
                          За 4т никой не спори, оообаче темата е за 2Т !
                          Колегата @Кашавелов, дава пример ама се оказа, че и той говори за 4Т.
                          Дайте първо да видим, кой за какво спори ?
                          Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                          Коментар


                          • #58
                            От: Husqvarna TE 300 2017

                            Първоначално публикуван от mirodo Преглед на мнение
                            Развих сценарий за да "визуализирам" нещата: Купува си Генчо КТМ-подобно от Словения. За да не плати ДДС и да регистрира в БГ му издават фактура на българска фирма. Дилъра обаче се светка, че мотора ще се кара майната си и няма да може да поддържа гаранцията. Съответно пропуска да го (така оспорваното) отключи. Гената щастлив си взима мотора и почва тестове в България. Но след някакъв период от време мотора гасне и т.н. Защо не го прави от първото палене - не зная. Това е също транспортен режим (поне при колите), но защо има някакъв толеранс мен не ми е ясно! Всичко това се опитвах да обясня, така по сбито дано да хване ред. Моторите от Еди Моторс не се засягат. Би трябвало да важи за всички 2, 4 такта. В щатите проблема със ремапването го имат от около 2012г и е коренно различен.
                            Аз от Словения също от дилър ще го купя. Не знам някой да си е купил КТМ от завода. Отключването, до колкото имам инфо е първоначално, още с продажбата. Явно се прави за статистика в КТМ, и за точен гаранционен период.И кой точно дилър ще отговаря гаранционно и подобни. Това да спре след определени километри е нереално, но ще видим. А знаеш ли какво ги чака КТМ, ако на някой човечец в белите страни му се случи това в горите, на майната си. Ще ги оскубят от дела като варена кокошка.
                            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                            Суперскан България www.decbg.com
                            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                            Коментар


                            • #59
                              От: Husqvarna TE 300 2017

                              На мен пък не ми се вярва да ти продадат мотор със знанието, че след даден период от време ще изгасне. Защото търговеца предусеща, че няма да си пазарувам от него. Не ми се вярва да не предупредят ако има някакви уловки. Обаче най вероятно нали българина не чете инструкцията Дори и да има някаква идея, по добрия вариант е авариен режим и леко леко да се придвижиш.

                              Изпратено от моят Lenovo P1a42 с помощта на Tapatalk
                              EXC TPI 2019

                              Коментар


                              • #60
                                От: Husqvarna TE 300 2017

                                Аз го имам от миналия Август и не е изгаснал до сега.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X