Колеги имам проблем с запалването на етз 251.Мотора пали трудно когато е студен а загреели въобще неиска.На скорост пали от 5-6 метра.Искам да подчертая че е с електронно запалване.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
ЕТЗ 251
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: ЕТЗ 251
 
 Ако резултата е същият след като проваш с друга свещ е нужно да провериш предварението, то трябва да е в рамките от 2.2 до 2.8 мм. преди ГМТ. Ако и това е в норма, ще се наложи да мериш компресия.............а пробвал ли си да "почерпиш" мотора преди да дадеш контакт ????
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: ЕТЗ 251
 
 Хайде сега глупости ! Това че е с електронно не означава, че не може да се прави центровка , може и най доброто предварение е от 2.2 до2.6 мм. преди ГМТ, провери я ако можеш или иди при някой който знае какво прави и я направете.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: ЕТЗ 251
 
 Не съм съгласен с теб на 100 процента, ако предварението е прекалено голямо - над 3.0 мм. и повече, то симптомите ще са същите които описва колегата - пали трудно на манивела, но на бутане пали без проблем.....Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнениеЕлектронното запалване има възможност за корекция , но и каквато и да е тя ( от най-голямо - до най-малко предварение ) моторът винаги ще пали и върви .
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: ЕТЗ 251
 
 По скоро не.Първоначално публикуван от bigman3 Преглед на мнениеИма Ли някакъв вариант електронното да е тръгнало.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: ЕТЗ 251
 
 Пробвай и ще се убедиш . Въртял съм го ( не еднократно ) от крайно ляво до крайно дясно - говоря за оригинален , девствен екземпляр , а не за тунингован от бг майстор . Проблемите с релетата също идват от прекалено умни майсторски намеси и след проби от типа - я да видя тази жица ако я сложа тук , какво ще стане ?Първоначално публикуван от spongi Преглед на мнениеНе съм съгласен с теб на 100 процента, ако предварението е прекалено голямо - над 3.0 мм. и повече, то симптомите ще са същите които описва колегата - пали трудно на манивела, но на бутане пали без проблем.....
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: ЕТЗ 251
 
 Не искам да влизам в спор за предварението, защото не съм правил предварението на макс, стигал съм до 2.8 преди ГМТ и като го вкараш от 2500 об/мин. и като му навиеш масура пълнеше оборотомера до края без да се чуди, а като го карах стрелката на километража показваше ромбчето в най-долният му край, но и гореше много....., а за оригиналните им релета не е задължително да бъдат човъркани за да дадат проблем, но както и да е........а сега въпрос към колегата :
 Как я измери, на студен, или топъл двигател ????Първоначално публикуван от bigman3А за това дали има компресия комресията му е 6..............
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: ЕТЗ 251
 
 Колеги първо искам да ви благодаря за помощта която ми оказахте и ме спасихте от маистори и излишно харчене на пари.Но имам още един въпрос към вас--
 Колеги имам проблем с моето ЕТЗ 251.Проблема е в оборотите.На място се форсира идеално но тръгне ли в нискте обороти няма никаква ряз и мощност в мн нискит и в високите бороти мотора е добре но някаде от 2 до 3-4 хиляди оборота мотора няма мощност .
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.





Коментар