Колеги имам проблем с запалването на етз 251.Мотора пали трудно когато е студен а загреели въобще неиска.На скорост пали от 5-6 метра.Искам да подчертая че е с електронно запалване.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ЕТЗ 251
Свий
X
-
От: ЕТЗ 251
Ако резултата е същият след като проваш с друга свещ е нужно да провериш предварението, то трябва да е в рамките от 2.2 до 2.8 мм. преди ГМТ. Ако и това е в норма, ще се наложи да мериш компресия.............а пробвал ли си да "почерпиш" мотора преди да дадеш контакт ????
Коментар
-
От: ЕТЗ 251
Хайде сега глупости ! Това че е с електронно не означава, че не може да се прави центровка , може и най доброто предварение е от 2.2 до2.6 мм. преди ГМТ, провери я ако можеш или иди при някой който знае какво прави и я направете.
Коментар
-
От: ЕТЗ 251
Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнениеЕлектронното запалване има възможност за корекция , но и каквато и да е тя ( от най-голямо - до най-малко предварение ) моторът винаги ще пали и върви .
Коментар
-
От: ЕТЗ 251
Първоначално публикуван от bigman3 Преглед на мнениеИма Ли някакъв вариант електронното да е тръгнало.
Коментар
-
От: ЕТЗ 251
Първоначално публикуван от spongi Преглед на мнениеНе съм съгласен с теб на 100 процента, ако предварението е прекалено голямо - над 3.0 мм. и повече, то симптомите ще са същите които описва колегата - пали трудно на манивела, но на бутане пали без проблем.....
Коментар
-
От: ЕТЗ 251
Не искам да влизам в спор за предварението, защото не съм правил предварението на макс, стигал съм до 2.8 преди ГМТ и като го вкараш от 2500 об/мин. и като му навиеш масура пълнеше оборотомера до края без да се чуди, а като го карах стрелката на километража показваше ромбчето в най-долният му край, но и гореше много....., а за оригиналните им релета не е задължително да бъдат човъркани за да дадат проблем, но както и да е........а сега въпрос към колегата :
Първоначално публикуван от bigman3А за това дали има компресия комресията му е 6..............
Коментар
-
От: ЕТЗ 251
Колеги първо искам да ви благодаря за помощта която ми оказахте и ме спасихте от маистори и излишно харчене на пари.Но имам още един въпрос към вас--
Колеги имам проблем с моето ЕТЗ 251.Проблема е в оборотите.На място се форсира идеално но тръгне ли в нискте обороти няма никаква ряз и мощност в мн нискит и в високите бороти мотора е добре но някаде от 2 до 3-4 хиляди оборота мотора няма мощност .
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар