Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЕТЗ 251

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ЕТЗ 251

    Колеги имам проблем с запалването на етз 251.Мотора пали трудно когато е студен а загреели въобще неиска.На скорост пали от 5-6 метра.Искам да подчертая че е с електронно запалване.

  • #2
    От: ЕТЗ 251

    А нова свещ?
    Не важно кто напротив, важно кто рядом.

    Коментар


    • #3
      От: ЕТЗ 251

      Колега утре ще пробвам и ще пиша днес взех НГК но неможах да пробвам с нея .

      Коментар


      • #4
        От: ЕТЗ 251

        Ако резултата е същият след като проваш с друга свещ е нужно да провериш предварението, то трябва да е в рамките от 2.2 до 2.8 мм. преди ГМТ. Ако и това е в норма, ще се наложи да мериш компресия.............а пробвал ли си да "почерпиш" мотора преди да дадеш контакт ????

        Коментар


        • #5
          От: ЕТЗ 251

          Колега мотора е електронно запалване няма центровка.А за това дали има компресия комресията му е 6.А за черпенето -Този вид карбератори не се черпят.Ако говориш за смукач да риам3-4 пъти на смукач тогава на контакт.

          Коментар


          • #6
            От: ЕТЗ 251

            Хайде сега глупости ! Това че е с електронно не означава, че не може да се прави центровка , може и най доброто предварение е от 2.2 до2.6 мм. преди ГМТ, провери я ако можеш или иди при някой който знае какво прави и я направете.

            Коментар


            • #7
              От: ЕТЗ 251

              Електронното запалване има възможност за корекция , но и каквато и да е тя ( от най-голямо - до най-малко предварение ) моторът винаги ще пали и върви .

              Коментар


              • #8
                От: ЕТЗ 251

                Имах предвид че центровката не съм я пипал мотора до последно си палеше но на едно каране се прецака и не искаше да пали смених му свеща покара 2дена и се прецака пак

                Коментар


                • #9
                  От: ЕТЗ 251

                  Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
                  Електронното запалване има възможност за корекция , но и каквато и да е тя ( от най-голямо - до най-малко предварение ) моторът винаги ще пали и върви .
                  Не съм съгласен с теб на 100 процента, ако предварението е прекалено голямо - над 3.0 мм. и повече, то симптомите ще са същите които описва колегата - пали трудно на манивела, но на бутане пали без проблем.....

                  Коментар


                  • #10
                    От: ЕТЗ 251

                    Има Ли някакъв вариант електронното да е тръгнало.

                    Коментар


                    • #11
                      От: ЕТЗ 251

                      Първоначално публикуван от bigman3 Преглед на мнение
                      Има Ли някакъв вариант електронното да е тръгнало.
                      По скоро не.

                      Коментар


                      • #12
                        От: ЕТЗ 251

                        Първоначално публикуван от spongi Преглед на мнение
                        Не съм съгласен с теб на 100 процента, ако предварението е прекалено голямо - над 3.0 мм. и повече, то симптомите ще са същите които описва колегата - пали трудно на манивела, но на бутане пали без проблем.....
                        Пробвай и ще се убедиш . Въртял съм го ( не еднократно ) от крайно ляво до крайно дясно - говоря за оригинален , девствен екземпляр , а не за тунингован от бг майстор . Проблемите с релетата също идват от прекалено умни майсторски намеси и след проби от типа - я да видя тази жица ако я сложа тук , какво ще стане ?

                        Коментар


                        • #13
                          От: ЕТЗ 251

                          Не искам да влизам в спор за предварението, защото не съм правил предварението на макс, стигал съм до 2.8 преди ГМТ и като го вкараш от 2500 об/мин. и като му навиеш масура пълнеше оборотомера до края без да се чуди, а като го карах стрелката на километража показваше ромбчето в най-долният му край, но и гореше много....., а за оригиналните им релета не е задължително да бъдат човъркани за да дадат проблем, но както и да е........а сега въпрос към колегата :
                          Първоначално публикуван от bigman3
                          А за това дали има компресия комресията му е 6..............
                          Как я измери, на студен, или топъл двигател ????

                          Коментар


                          • #14
                            От: ЕТЗ 251

                            Колеги първо искам да ви благодаря за помощта която ми оказахте и ме спасихте от маистори и излишно харчене на пари.Но имам още един въпрос към вас--
                            Колеги имам проблем с моето ЕТЗ 251.Проблема е в оборотите.На място се форсира идеално но тръгне ли в нискте обороти няма никаква ряз и мощност в мн нискит и в високите бороти мотора е добре но някаде от 2 до 3-4 хиляди оборота мотора няма мощност .

                            Коментар


                            • #15
                              От: ЕТЗ 251

                              Е то, че пак се връщаме към предварението. То трябва да бъде в рамките от 2.2 мм. до 2.6 мм. преди ГМТ. Ако го намалиш ще се оправи, дори и ще ти намали разхода на гориво.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X