Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за луфт на колянов вал !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Съвет за луфт на колянов вал !

    Тук се чува за какво идва реч , особено в края на клипа !

    П.п Съжалявам за изпускането на нервите , ма не издържах

    Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

    Коментар


    • #32
      От: Съвет за луфт на колянов вал !

      Брей един с един няма. Колега, абе виж нещо свеща как е на цвят. Недостиг на гориво според мен няма, защото високи обороти има и с газ върви. Опасявам се да не цапа свеща при бавно каране, което може да е от "студена свещ" или от семеринг. Като ти угасне, слизаш и гледаш свеща как е и пиши да видим. Друго не се сещам. А колкото за изпускането-нормално е

      Коментар


      • #33
        От: Съвет за луфт на колянов вал !

        Гледах го вчера ,свеща беше черна. С иридиева свещ съм, нжк br9eix... . Чудя се дали центровката на запалването не ми бърка работата или жилото за газта,че имам доста голям празен ход в момента. Всички семери са сменени с нови преди 2 седмици. Иначе като направи проблем ,после с 1во ритане си пали веднага...
        Последно редактирано от Георги Гущеров - / HannibaL /; 15-10-14, 09:52.
        Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

        Коментар


        • #34
          От: Съвет за луфт на колянов вал !

          Ми виж я де. И тя може да прави тия номера. Жилото не вярвам. Иридиевата свещ добре, ама за твоя двигател ли е топлинното и число? В мануала тази свещ ли е? Провери центровката и ако е добре, ще човъркаш карбуратора май. Поздрави!

          Коментар


          • #35
            От: Съвет за луфт на колянов вал !

            Свеща е по каталог за мотора,да .

            Вчера местих центровката, по черен път без проблем,ма стана тъмно и не успях да го юрна по пътеките да го видя как ще е ...
            Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

            Коментар


            • #36
              От: Съвет за луфт на колянов вал !

              Тъй , преди малко бях в гаража да пробвам това-онова и положението е следното: на 98 % съм сигурен ,че не е ток, понеже базиках карба и в един момент положението стана доста зле и се започна едно прекъсване , стой та гледай , даже не можеше да се изреже мотора...

              Така , хронологията е следната: свалих карба , беше чист, но все пак продухах жигльорите , и свалих иглата едно деление надолу. Резултата бе , че не мога да настроя мотора на ниски обороти . На ниски гасне , а за да не гасне работи в някакви средни и като го изфорсирам, оборотите падат мудно надолу - бедна смес. Свалих свеща и подозренията ми се потвърдиха , свеща беше започнала да побелява.

              След това, върнах положението на иглата на старото и место и започнах да си играя с винта за въздух. В един момент , както написах по-горе, положението стана много зле, мотора спря да работи на ниски - гасне, а и не може да се изфорсира. Започнах да развивам малко по-малко винта за въздуха и положението се подобри. Изкарах мотора за тест , отначало прекъсваше , но след 2-3 мин. ръчка изчисти и започна да върви като луд. Подозрението ми е ,че свеща / NGK BR9EIX / , е прекалено студена за мотора и за времето сега. Когато се карам мотора на ръчка свеща се изчиства и мотора върви както трябва , когато обаче се затлача по пътеките явно свеща се зацапва много бързо и мотора започва да прекъсва.
              До този извод стигнах и след доста четене във форума и по-специално едно мнение на М.Митков за топлинните числа на свещите. Какво мислите по тоя върпос ?
              Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

              Коментар


              • #37
                От: Съвет за луфт на колянов вал !

                Ето това е цвета на свеща след последните настройки , след като изчисти и го сръчках на оборот !

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10302249_10204971901757900_5166467631393131596_n.jpg
Прегледи:1
Размер:64.2 КБ
ID:5616768

                Мисля да пробвам с NJK BR6EG и да видя дали ще цапа на ниски обороти, съответно дали ще се оправи и прекъсването !
                Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                Коментар


                • #38
                  От: Съвет за луфт на колянов вал !

                  Колега, в предното мнение бях написал "студена свещ". Според мен това е разковничето. Явно температурата на свеща не е достатъчна, за да изгарят нагарите. Смени я с едно или 2 по-надолу и пак проба. Работата става само с проби.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Съвет за луфт на колянов вал !

                    Здравей колега, гледам темата ти и виждам себе си (по ред главоблъсканици ;( ) но така е с нашите стари любимци ;д По въпроса със свеща мисля, че твоята свещ е БР8ЕГ, понеже с нея на много мотори никога не съм имал проблеми и на топло, и на студено време. И в момента на гаската ми съм с такава.
                    И другото, което икам да ти кажа е да си върнеш магнета и датчика на белези, и тогава да си настройваш карб, свещ, филтри, ауспуси и т.н. Между другото погледни си ватата в заглушителя ако не си я сменял. (само съвет)
                    А въпроса ми е малко по-стар: как си оправи луфта на коляновия вал?
                    Поздрави и дано вече да го караш тоя мотор, стига правене!
                    Димитър Тенев

                    Коментар


                    • #40
                      От: Съвет за луфт на колянов вал !

                      Първоначално публикуван от BikerBoyy Преглед на мнение
                      Здравей колега, гледам темата ти и виждам себе си (по ред главоблъсканици ;( ) но така е с нашите стари любимци ;д По въпроса със свеща мисля, че твоята свещ е БР8ЕГ, понеже с нея на много мотори никога не съм имал проблеми и на топло, и на студено време. И в момента на гаската ми съм с такава.
                      И другото, което икам да ти кажа е да си върнеш магнета и датчика на белези, и тогава да си настройваш карб, свещ, филтри, ауспуси и т.н. Между другото погледни си ватата в заглушителя ако не си я сменял. (само съвет)
                      А въпроса ми е малко по-стар: как си оправи луфта на коляновия вал?
                      Поздрави и дано вече да го караш тоя мотор, стига правене!
                      Благодаря , колега Карах и с БР8ЕГ ,но положението е същото. Днес си играх малко и има напредък. Установих ,че явно центровката ми не е както трябва и от там идват проблемите ми. Лошото в цялата история е ,че плочката беше счупена и я правихме на аргон , че никой стругар в града не пожела да се захване да я направи. Ватата ми е сменена съвсем скоро , аз от тогава и почти не съм карал, само нерви събирам. Амм карба няма да го пипам , цвета е почти керемиден...и не мисля да пипам там , ще насоча усилията си към центровката.

                      А колкото до коляновия вал... Падна страшно голямо мерене , после цепене на двигателя , изваждане на колянов вал и лагерите му, ходих на сругар , направиха ми 2 дистанционни втулки от ... не помня какъв материал /жълт цвят има/ , но не е мед ... може би фосфорен бронз , но не съм на 100 % сигурен ,ако те интересува ще попитам. Тааа дистанционните втулки бяха с размери 0.07 /седем десетти от милиметъра/ . Сложихме втулките , лагерите , събрахме двигателя и всичко е както трябва , няма лоп , няма троп !

                      Поздрави !
                      Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Съвет за луфт на колянов вал !

                        Седем десети са 0,7 . На моят адрес валът се движи настрани от много години и нищо му няма - самолет е . Прекалената стегнатост е много по-лоша от съвсем лекия луфт . Иска хубаво масло , по-малко човъркане и много газ .

                        Коментар


                        • #42
                          От: Съвет за луфт на колянов вал !

                          Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
                          Седем десети са 0,7 . На моят адрес валът се движи настрани от много години и нищо му няма - самолет е . Прекалената стегнатост е много по-лоша от съвсем лекия луфт . Иска хубаво масло , по-малко човъркане и много газ .
                          2 х 0.7

                          Иначе , не че беше проблем да се кара и така , той мотора си работеше , но просто от движението на вала настрани се подмъкваше семеринга , затова реших да го оправя тоя проблем..
                          Да се надяваме , че ще има само газ вече......
                          Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Съвет за луфт на колянов вал !

                            Охоо то значи бая луфт си е имало... Ами тези дано да издържат и да няма проблеми... Аз в крайна сметка се улесних с друг трик - бърз, лесен и ефтин - локтайт и проблемите изчезнаха буквално за секунди(много бързо стяга, ей )

                            Пък доколкото за свещта си мисля, че не е много добре да е"керемидена"(както и да ги гледам, на двутактовата смрад не ми се е случвало - само в двете крайности или бяла, или черна... ) особено в това предстоящо студено време... риска от замазване на току що смененото ти и неулегнало бутало(предполагам, че не е и на повече от 0,06-0,08 "десети" )...но ти си преценяваш де... Това "керемидена" ми звучи като добре измита свещ, която преди това е работила на нормална или богата смес...

                            А другата ми мисъл е как да се справиш с центровката... но трябва да се разходиш до някой хубав сервиз с онея пистолети, които ти мерят градусите на запалването (не ги знам как се казват ) и може би трябва се в нета да пише на колко градуса е на празен ход... или пък поне няма да се мъчиш на сляпо..

                            Това е, за което се сещам сега... надявам се ако не помагам, поне да не вредя..
                            Поздрави!
                            Димитър Тенев

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X