Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Олюпен никасил

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Олюпен никасил

    Здравейте колеги, проблема вече е ясен бедната смес има пръст в цялата работа, но не е само тя, оказа се че буталото, което са сложили не е за този модел и най.-вече за този цилиндър, ключа на сегмента минава направо през централния преливен прозорец, а не някъде между тях.....
    А това за втулката, колега не значи, че като не карам мотор за 5 6 7 хиляди лева трябва да го осакатя с тези измишлйотини.
    Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

    Коментар


    • #17
      От: Олюпен никасил

      Точно затова те питах дали не е sx модела, защото не е същото буталото. На мен ми е чудно как така сбърка модела бутало?

      Коментар


      • #18
        От: Олюпен никасил

        Не съм го сбъркал колега,ако бях аз нямаше да стане така, вчера купих мотора и буталото е сменяно от предния собственик.
        Последно редактирано от Мир0; 22-04-14, 20:30.
        Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

        Коментар


        • #19
          От: Олюпен никасил

          Първоначално публикуван от Мир0 Преглед на мнение
          Здравейте колеги, проблема вече е ясен бедната смес има пръст в цялата работа, но не е само тя, оказа се че буталото, което са сложили не е за този модел и най.-вече за този цилиндър, ключа на сегмента минава направо през централния преливен прозорец, а не някъде между тях.....
          А това за втулката, колега не значи, че като не карам мотор за 5 6 7 хиляди лева трябва да го осакатя с тези измишлйотини.
          Буталата на КТМ 125 противно но всички правила ключа си стои в средата И това не е проблема.

          Коментар


          • #20
            От: Олюпен никасил

            Първоначално публикуван от Мир0 Преглед на мнение
            Здравейте колеги, проблема вече е ясен бедната смес има пръст в цялата работа, но не е само тя, оказа се че буталото, което са сложили не е за този модел и най.-вече за този цилиндър, ключа на сегмента минава направо през централния преливен прозорец, а не някъде между тях.....
            А това за втулката, колега не значи, че като не карам мотор за 5 6 7 хиляди лева трябва да го осакатя с тези измишлйотини.
            Не ме разбирай погрешно, не искам по някакъв начин да те обидя за стойността на мотора (аз също си вадя всяка стотинка с труд и знам какво е да се заделят 50-100-500 лв за хобито).
            Мисълта ми е, че на старо и евтино моторче е нецелесъобразно (според мен) да се наливат такива средства за ремонти ! На цена от 2000лв да дадеш 700-800лв за ремонт ! Лошо няма , ама аз бих си го направил и да си заделя паричките за следващия. Кадърно направена риза не убива толкова много мотора ! Като искаш да върви като преди , вземай нов цилиндър с буталце и си ти. Да ти дам и една посока за размисъл, търси из и-бея цилиндър и бутало от 200 !
            Виждам, че си от Варна, айде оправяй го и да ти показвам някоя друга пътечка .
            Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

            Коментар


            • #21
              От: Олюпен никасил

              Ами на мен така ми прозвуча колега, иначе ако стойността на ремонта излезе на 700 800 лежа естествено, че не е рентабилно, но според мен ще излезе по евтино естествено без нов никасил, но може би с цилиндър в добро състояние, намерих един за 100 паунда.Като гледам офертата на motor-men е много добра, ако има някой който е ползвал услугите на тези хора нека сподели мнение за качеството.Цилиндъра от 200 пасва ли без промени на този двигател или трябва да се пипа нещо?
              Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

              Коментар


              • #22
                От: Олюпен никасил

                Офертата на @Мотормен е добра, обаче посочената цена е само и единствено за директно набиване на втулка, без някакви ремонти (без бутало, и гарнитури). Прочети описанието:

                Prices:

                Straight replate: ;119.95
                Repair & replate: ;157.50
                Detonation repair:;179.95
                Prices with Mitaka (other options available) piston & top end gasket kit:
                Straight Re-Plate (125): ;175.95
                Repair & Re-Plate (125): ;213.00
                Detonation Re-Pair (125): ;234.95

                Да речем че се включиш в предпоследната графа на 213 паунда. Имаш 30 паунда транспорт Е ЕДНАТА ПОСОКА (демек да ти върнат нещата). Сложи още 10-15 паунда да им ги пратиш (не знам как са цените на БГ пощите). И нещата отиват към 260+ паунда ! Излиза над 600лв И това са цени с бутало MITAKA, на кавазакито ми навремето ползвах точно такива (че и с риза бях), и ги сменях на 7-8 месеца.

                Иначе 125 и 200 са на една база (картери и скорости). Трябва и резонатор да си намериш от 200 (тук мога да помогна).
                Според мен, най-доброто което можеш да направиш е, търси втора ръка цилиндър за 200. Така хем ще си оправиш моторчето и ще можеш да си го караш още няколко години (няма да има нужда да ги сменяш с по-мощен).
                Последно редактирано от 4ef4o; 23-04-14, 10:01.
                Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                Коментар


                • #23
                  От: Олюпен никасил

                  Доставката от Англия е 2.40лв. на кг. Оферти има и в Германия.

                  http://www.ebay.de/sch/i.html?_sacat...zylinder&rt=nc
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #24
                    От: Олюпен никасил

                    На там отиват нещата, ще търся в добро състояние втора употреба и каквото излезе на добра цена, а този ще го зачистя и ще го пробвам така може би докато намеря друг.
                    Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

                    Коментар


                    • #25
                      От: Олюпен никасил

                      Малко развитие Ето го цилиндъра след лек хонинг, направен от човек, който случайно се оказа от форума .Общо взето няма да имам проблеми останалата част от цилиндъра е в перфектно състояние и ми остава само да си взема ново бутало.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1498725_820176224676490_5461853759053384525_o.jpg
Прегледи:1
Размер:59.3 КБ
ID:5582642Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1979253_820313054662807_2992444258751837859_o.jpg
Прегледи:1
Размер:64.5 КБ
ID:5582643Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10003762_820176338009812_5870538600012666383_o.jpg
Прегледи:1
Размер:55.4 КБ
ID:5582644Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1493483_820176164676496_6102803514653453242_o.jpg
Прегледи:1
Размер:75.6 КБ
ID:5582645

                      А ето и още един виновник за бедната смес..
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10284824_820313777996068_1687252344324775869_o.jpg
Прегледи:1
Размер:113.0 КБ
ID:5582646
                      Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

                      Коментар


                      • #26
                        От: Олюпен никасил

                        Не съм много в част с ремонта на 2Т машините, но тези язвички които се виждат, някак си не ми харесват
                        SUZUKI DRZ SuperMoto

                        Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Олюпен никасил

                          Цилиндъра си е за смяна според мен
                          Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                          Коментар


                          • #28
                            От: Олюпен никасил

                            Язвичките са долу ниско и няма да оказват влияние на компресията и на пълненето, хора на които цилиндрите са били в подобно и дори по-лошо състояние ме уверих, че няма да имам проблем в никасила.
                            Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

                            Коментар


                            • #29
                              От: Олюпен никасил

                              Първоначално публикуван от Мир0 Преглед на мнение
                              Язвичките са долу ниско и няма да оказват влияние на компресията и на пълненето, хора на които цилиндрите са били в подобно и дори по-лошо състояние ме уверих, че няма да имам проблем в никасила.
                              Напълно е възможно мотора да върви доста добре с този цилиндър, но според мен преди да поръчаш бутало отиди при стругар да ти измери цилиндъра с вътромер . И според вътрешния диаметър на цилиндъра и допуските за хлабините на буталото според манула и с поръчай бутало с точния размер. Само гледай да не оставиш твърде малка хлабина между цилиндъра и буталото и да затегне пак

                              Коментар


                              • #30
                                От: Олюпен никасил

                                Цилиндъра е замерен, ще взема пак същия размер бутало, и хлабината според човека, който прави хонинга ще е 6 стотни в рамките на допустимото за 2Т.
                                Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X