Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Олюпен никасил

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Олюпен никасил

    Здравейте колеги, стана белята днес и имам няколко въпроса.
    Олюпи се никасила на 2 места и в резултат буталото блокира мотора е КТМ ЕХЦ 125.Интересува ме дали според вас може временно да се кара така или ще продалжи да се очеква никасила и настрани?Иначе мястотo не е чак толкова фатално понеже е под прозорците, но някой ако е пробвал така да сподели.А отговора, че цилиндъра е за хвърляне го знам и аз.
    Ето снимки на пораженията.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:856337_818234741537305_5666310198622458274_o.jpg
Прегледи:1
Размер:66.5 КБ
ID:6053508Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ktm.jpg
Прегледи:1
Размер:98.5 КБ
ID:6053509Натиснете снимката за да я уголемите

Име:kdx23.jpg
Прегледи:1
Размер:87.0 КБ
ID:6053510Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10256444_818234958203950_3082416906954843007_o.jpg
Прегледи:1
Размер:93.1 КБ
ID:6053511Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1655690_818235051537274_737595714659789357_o.jpg
Прегледи:1
Размер:103.3 КБ
ID:6053512Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10295806_818234844870628_9009790688881237295_n.jpg
Прегледи:1
Размер:73.1 КБ
ID:6053513

    Буталото е ново, не знам защо се получи така, обяснявам си го с това че или е имало някаква язва, или е затегнало, заради недостатъчна разработка, с по-малко раздаване на газ-та?
    Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

  • #2
    От: Олюпен никасил

    Имаш два варианта. Да ти сложат чугунена риза за около 250 лева или да ти сложат никасил за 500 лева. С чугуна ще върви малко по-малко и си променя звука двигателя. Дори да оправиш цилиндъра ще ти трябва ново бутало. Аз лично намура не бих сложил за малко повече пари висеко или вертекс

    П.П Това не е ли sx модел?

    Коментар


    • #3
      От: Олюпен никасил

      ЕХЦ е но доколкото знам разликите с СХ са минимални, за чугунена риза не може да става и дума такава глупост няма да направя.Вариантите за ремонт са ми пределно ясни, въпроса е дали ще изкара известно време така докато намеря евентуално здрав цилиндър, а ако се стигне до решението с риза, то тя ще е Щатска, но не и правена тук.
      Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

      Коментар


      • #4
        От: Олюпен никасил

        От снимката се вижда, че е грубо няма да кара или ще кара малко и пак ще задере. Хубаво е да го види някой, който разбира, защото от снимката малко може да се каже

        П.П От неразработен добре двигател или влязъл буклук е възможно да е станала тази мизерия
        Последно редактирано от rdlegy; 21-04-14, 22:57.

        Коментар


        • #5
          От: Олюпен никасил

          Мотора е затегнал от прекалено бедна смес, която е следствие на по-хладното време или ненастроен карб. Получава се при комбинация със задържане на пълна газ продължително време, обикновено на висока предавка, при голямо натоварване.
          Последно редактирано от maki449; 22-04-14, 06:52.
          Силата е нищо без контрол.

          Коментар


          • #6
            От: Олюпен никасил

            Напълно си прав за високата предавка и пълна газ, наистина така се случи случката...сместа също е била бедна, за съжаление не го знаех защото тъкмо взех мотора и го изкарах за първото кръгче....
            Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

            Коментар


            • #7
              От: Олюпен никасил

              Първоначално публикуван от Мир0 Преглед на мнение
              .....за чугунена риза не може да става и дума такава глупост няма да направя......
              Защо ? На стар и евтин мотор, според мен това е единственото рационално решение (цена/качество). Аз съм правил риза и излезе около 150 лв с набиването. Вярно мотора не върви както преди, ама за тез пари толкоз.

              Първоначално публикуван от rdlegy Преглед на мнение
              Аз лично намура не бих сложил за малко повече пари висеко или вертекс
              Ти колко бутала NAMURA смени ?

              пс. Разликите между EXC и SX са доста повече от минимални.
              Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

              Коментар


              • #8
                От: Олюпен никасил

                Просто аз Залагам на качествени и доказали се бутала. Не казвам че намура е боклук но аз бих си взел висеко, но и цената е различна

                Коментар


                • #9
                  От: Олюпен никасил

                  Виж, не се заяждам НО :
                  Това, че си си сменил аватара не ти "дига експириънса". Форума "помни" безбройните ти глупави, елементарни и найвни теми.
                  Сега изведнъж почна да се изкачзваш с "тежест" и от пиадестала на години опит.
                  "...аз Залагам на качествени и доказали се бутала...." Бре, бре и колко бутала смени ?(а колко сам).
                  На колега му обясниха какъв му е проблема (обясни му го човек с опит, и без да си придава важност).
                  Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                  Коментар


                  • #10
                    От: Олюпен никасил

                    Не знам защо аватара променя опита ми, но това е лично мое мнение. Буталата не са два вида а Повече и е въпрос на избор. Не виждам да съм писал че причината е в буталото. И не обичам да се хваля явно грешно си ме разбрал. Сменил съм достатъчно бутала сам, но не съм тръгнал да се хваля че мога
                    Последно редактирано от rdlegy; 22-04-14, 10:34.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Олюпен никасил

                      Буталата са точно два вида.
                      Миро , я погледни тука , дали могат да ти помогнат , цените са приемливи.

                      http://www.ebay.co.uk/itm/KTM-SX-EXC...3D380860990829
                      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                      Коментар


                      • #12
                        От: Олюпен никасил

                        Това ако е истина излиза на много добра цена Да се надяваме, че мочето ще върне мотора КЪМ живот скоро

                        Коментар


                        • #13
                          От: Олюпен никасил

                          Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнение
                          Мотора е затегнал от прекалено бедна смес, която е следствие на по-хладното време или ненастроен карб. Получава се при комбинация със задържане на пълна газ продължително време, обикновено на висока предавка, при голямо натоварване.
                          Страхотно мнение Момчиле, поздравявам те
                          SUZUKI DRZ SuperMoto

                          Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Олюпен никасил

                            Първоначално публикуван от 4ef4o Преглед на мнение
                            Виж, не се заяждам НО :
                            Това, че си си сменил аватара не ти "дига експириънса". Форума "помни" безбройните ти глупави, елементарни и найвни теми.
                            Сега изведнъж почна да се изкачзваш с "тежест" и от пиадестала на години опит.
                            "...аз Залагам на качествени и доказали се бутала...." Бре, бре и колко бутала смени ?(а колко сам).
                            На колега му обясниха какъв му е проблема (обясни му го човек с опит, и без да си придава важност).
                            Да ти кажа ли какво е сменил господин главния експерт по бутала,точно нищо,неговия майстор му беше сложил някакво китайско бутало и горкото беше загинало за много кратко време,добре че не може да си редактира мненията след като е минало време та мога да ти намеря какво е сменял,той папиона не знае за какво служи ти за бутала му обясняваш,ъъ това е трудна работа.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Олюпен никасил

                              Не мога да видя от снимката хубаво,но това отлюпен никасил ли е или е налеп от алуминия на буталото.Ако е налеп може да се зачисти и да кара.
                              0888 074 049

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X