От: Въпрос за тунинг /мунинг/ на Ямаха Тдр 125, 1993 год.
За зъбаците;
Жоро мисля, че няма да останеш особено очарован от по-големия заден или по-малкия преден зъбак, защото колкото и да увеличаваш предавателното отношение, моторетката пак няма да върви на 2-ра, там където сега не може. Просто ,това е 125кб. машина и мощността и не достига. Скоро сложихме на ЦРМ 125, със същата идея 10зъба повече от стандартния отзад - е, на равното се стрялка, вдига се само със газ на 2-ра, но на същите баири ,на които не можеше на 2-ра пак не може, е качва още няколко метра повече и умира.....
За радиатора:
На 99% от ендуро и крос моторите, вместимостта на охладителната система е около 1 -1.1 литра даже и на 250 2Т и 450 4Т е толкова - вярно и те хвърлят водата, но при теб със 125, при 1.1 литра и да грее при положение, че имаш и перка..
не е нормално. Или ти е настроен на бедна смес, или нещо не върти водите качествено - не допускам, че вентилатора ти върти на обратно срещу радиатора. Да не е вентилатора от компютър - слаб е?
За зъбаците;
Жоро мисля, че няма да останеш особено очарован от по-големия заден или по-малкия преден зъбак, защото колкото и да увеличаваш предавателното отношение, моторетката пак няма да върви на 2-ра, там където сега не може. Просто ,това е 125кб. машина и мощността и не достига. Скоро сложихме на ЦРМ 125, със същата идея 10зъба повече от стандартния отзад - е, на равното се стрялка, вдига се само със газ на 2-ра, но на същите баири ,на които не можеше на 2-ра пак не може, е качва още няколко метра повече и умира.....
За радиатора:
На 99% от ендуро и крос моторите, вместимостта на охладителната система е около 1 -1.1 литра даже и на 250 2Т и 450 4Т е толкова - вярно и те хвърлят водата, но при теб със 125, при 1.1 литра и да грее при положение, че имаш и перка..


Коментар