Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Фин шлайф или шлайф + хонинг?
Свий
X
-
От: Фин шлайф или шлайф + хонинг?
Това не го купувай,ще останеш разочарован!Ако искаш нещо да ти върши работа в домашни условия си вземи като "четката" от по-горния клип.И трябва да знаеш какво правиш за да не го "превземе" майсторлъкаПървоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнениеЕдин магазин ги продава такива хонинг приспособления за 40лв и другата седмица мисля и аз да поръчам ,да видя за какво иде реч.http://www.lincos.bg/#product_details-1601

.
Последно редактирано от stefan stoev; 01-02-12, 06:03.
Коментар
-
От: Фин шлайф или шлайф + хонинг?
Хонинга няма как да се заличи от километрите на автомобила, моя мерцедес 124 е на 700к километра и също личи хонинга,единствено тази обработка на цилиндъра пада при прегряване на двигателя.Първоначално публикуван от MaxBass Преглед на мнениеХонинга както казаха вече по-горе си е напълно необходимо нещо...
Ето хонинга на моя мотор вовло 2.0 турбо бензин на 100 000км...Мотора го отваряхме защото исках да сменя някой от карантиите преди по-голямото налягане [ATTACH=CONFIG]413339[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]413340[/ATTACH]0 8 76 36 8 542
Коментар
-
От: Фин шлайф или шлайф + хонинг?
Мисля, че това не е точно така, защото щеше да има вече на практика вечен двигател (от към пробег). И все някъде, щеше да се пръкне камион със пробег 5-6-7 милиона км., а такъв без ремонт няма..единствено тази обработка на цилиндъра пада при прегряване на двигателя. .Силата е нищо без контрол.
Коментар
-
От: Фин шлайф или шлайф + хонинг?
Липсата на фабричен хонинг в някоя част от цилиндъра е първият признак , че е дошло време да се мери внимателно с уреди дали има нужда от шлайф и нови бутала.0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
От: Фин шлайф или шлайф + хонинг?
Защо си мислиш че като личи хонинга по стените на цилидъра,двигателя трябва да е в добро състояние?Първоначално публикуван от maki449 Преглед на мнениеМисля, че това не е точно така, защото щеше да има вече на практика вечен двигател (от към пробег). И все някъде, щеше да се пръкне камион със пробег 5-6-7 милиона км., а такъв без ремонт няма.0 8 76 36 8 542
Коментар
-
От: Фин шлайф или шлайф + хонинг?
Цилиндър на който личи хонинга НАВСЯКЪДЕ,без да има петна от липсата на такъв, определено е в добро състояние. Ако, не личи хонинга на цилиндъра и както по-нагоре се пише, че става полиран и има ръб вече - то износването най-вероятно, ще се мери в десети от мм.Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнениеЗащо си мислиш че като личи хонинга по стените на цилидъра,двигателя трябва да е в добро състояние?Gas Gas ec 250
Коментар
-
От: Фин шлайф или шлайф + хонинг?
Не мога да разбера защо сравнявате хонинг на 2Т спортен двигател, работещ на 10 000 об., който се маже от маслото на сместа и не се знае кой колко масло му е слагал, и 4Т двигател на кола който работи на 2000 оборота и се маже винаги.
На 2Т двигател дори и чисто нов да е, след 200-300 моточаса (реално това за 2-3 сезона прилично каране) няма почти следа от хонинг. Колкото и да е твърд тоя никасил, представете си за 100 моточаса колко милиона пъти тия сегменти минават през него, а този хонинг не е стотна а хилядна от мм сигурно.Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
Re: От: Фин шлайф или шлайф + хонинг?
36 милиона пъти, ако приемем, че средните обороти през това време са били 6000 ...Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение...Колкото и да е твърд тоя никасил, представете си за 100 моточаса колко милиона пъти тия сегменти минават през него, а този хонинг не е стотна а хилядна от мм сигурно.
(един моточас съм го приравнил на 60 мин, но така или иначе е доста)
Коментар
-
От: Фин шлайф или шлайф + хонинг?
Аз пък нямам нищо против експериментите , стига да не са на моя мотор
. Най-добре си свали един мануал и прочети какво пише вътре.Практиката показва , че инДженерите в завода са по-умни от кварталните майстори.Но пък знае ли човек-скритите таланти са навсякъде...
Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!
"... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
Джон Кенеди
Коментар
-
От: Фин шлайф или шлайф + хонинг?
Никой ли не знае кои бутала биха издържали в риза?
Трябва ми бутало с по-малко температурно разширение. Висеко про лайт ще стане ли? А Вьоснер?
Имам чисто ново Pro-x, обаче прокса се продава за оригинално, а оригинално е за никасилово покритие. Да рискувам ли?
Коментар
-
От: Фин шлайф или шлайф + хонинг?
Доколкото съм запознат с теорията и практиката ... и ако правилно съм ти схванал въпроса. При преминаване към чугунена риза от никасил ще трябва да оставиш допуска по-голям с един порядък /с една нула/. Тоест ако нормалният допуск за никасил е 0.05 мм. Сега ще трябва да е 0,5мм. Обаче и това е изстрел в тъмното. Щото не прочетох за водно или въздушно охлаждане иде реч. Много разумно ми звучи някой съвсем истински инженер да седне и да посмята ако не е забравил съпромата и другите екстри. И пак гаранция франция , щото няма да можеш да му дадеш изходни данни за състава на материалите и обработките. В случая най разумно ми звучи да се тръгне по експриментален път да се търси истината. Имам в предвид да пуснеш допуск от порядъка на 0,1 мм да нагрееш буталото и цилиндъра до работна температура извън мотора и да провериш дали върви гладко.... и така стотна по стотна докато се стигне до идеалния размер. Много е туткаво и скъпо обаче такова нещо. Ако е моя моторетката и пускам направо 0,5мм нагрявам до работна температура и проверявам или пък внимателно пробвам направо на работещ двигател дали ще тръгне да затяга като се стопли..... абе сложно е.0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
От: Фин шлайф или шлайф + хонинг?
5 десети е огромна хлабина, Жорка. Това бутало ще падне в цилиндъра като в пуст геран.
В миналото имах сузуки RM250 1985 г. Беше самолет и за онова време си беше мотор. Фабрично е без никасил и в Габрово ми го шлайфаха на 5 стотни (0,05 мм). Казаха че ако го оставя по-сито (плътно) няма да върви повече, а само ще увелича вероятността да блокира или счупи. Или най-малкото да повлече и да остави онези грозни белези върху работната повърхност на цилиндъра и буталото. С 5 стотни това сузуки го карах 2 години и се репчеше на едно и на 5-те скорости с 8 зъба по-малък зъбак (тогава ме беше страх да карам на трасе, щото два пъти се пребих и си го чегарих спокойно в едни гори). След това счупи лагера на биелата, ролките се качиха върху буталото и сегмента се беше заварил. На цилиндъра нищо му нямаше и само освободих сегмента с 300 зора и пак вървеше, макар и с по-малко компресия (повече от 125 сс вървеше, но нямаше тази сила вече).
Та, сега мисля да шлайфам до 0,03 мм (три стотни) и натам с хонинг да стигна до 4,0-4,5 стотни 0,04-0,045 мм). Мерака ми е на 0,05 заради буталото. Буталото на RM-а беше на Wiseco и явно е сметнато да се разширява по-бавно.
При оригиналните Prox бутала за 125 чист крос с течно охлаждане и двигател 40+ коня на вала обаче смятам, че не е така - разширяват се бързо, в по-голяма степен и заедно с алуминиевия цилиндър с никасилово покритие, тъй като сплавите са със сходно температурно разширение. Обаче при чугунената риза има няколко проблема, по-важните от които са формирането на т. нар. горещи точки, влошеното охлаждане и различното температурно разширение на буталото (прокс) и чугуна. Чугунът се разширява по-малка степен и буталото прокс ще "настигне" чугуна и ще се заклини или счупи.
Ризата е на Wiseco, много добра изработка и без необходимост от полиране на отворите. Моята работа е да я цопна в цилиндъра и да си догоня желания размер. Вътрешно е 53.00 мм ако някой се вълнува от такива мерки. Съдържа сплави против корозия и опитно е установено, че се разстъргва по-тразлично (стружките се отделят по различен начин) от правена риза от темперован центробежно лят чугун. Съдържа не знам си колко хиляди частици на квадратен мм или инч с цел повишена твърдост и устойчивост на износване, не разбрах баш... Ще видим.
Един месец опитвахме да счупим един кросак като моя. Беше с правена в нечий гараж риза, даже малко накриво изработена и след 50 литра бензин с три вида масла и МРЪСНА газ по трасето свалихме цилиндъра да видим реда какъв е. Резултатът - само личи че е работило и нищо повече. Даже сегментът не е работил през цялата повърхност, нали ти казвам че е криво направена. То стените се различават на дебелина на око
.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

Коментар