Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Резачките срещу тракторите :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Резачките срещу тракторите

    Първоначално публикуван от GSXR Преглед на мнение
    А така тракторите викнаха Жоро ние си искаме Митков
    Тц...аз също си уважавам повече моторите дето имат клапани, а не клапи.....

    Коментар


    • #77
      До: Резачките срещу тракторите

      Първоначално публикуван от BukToP Преглед на мнение
      Тц...аз също си уважавам повече моторите дето имат клапани, а не клапи.....
      Баси, пък аз предпочитам да ги карам моторите - не да ги уважавам
      2010 CRF 250 R

      Коментар


      • #78
        До: Резачките срещу тракторите

        Първоначално публикуван от BukToP Преглед на мнение
        Тц...аз също си уважавам повече моторите дето имат клапани, а не клапи.....
        Е тогава защо викаш екзекутора на 4т двигатели Това е се едно да оставиш трактора да ти падне с колекторната тръба върху крака
        KAWASAKI Let the good times roll

        Коментар


        • #79
          До: Резачките срещу тракторите

          А някой отговори ли на въпроса защо от 2010-та 2тактовите се връщат в дори и в световния мотокрос шампионат? нали уж бяха класи над 4Т, май нещо не е точно така
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • #80
            До: Резачките срещу тракторите

            Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
            Като правите сметки за разходите по подръжка...
            Смяната на масло на 4Т трябва да се прави
            .
            В книжката на Бета е написани да се сменя маслото на 1000 км.Мотора хваща 1250 мл масло което струва максимум 25 лева, плюс два масленни филтъра който струват 15 лева.Общо е 40 лв дори да е 50лв.Вашето масло е 30 лв литър и е в съотношение 1/50,което не ми се вчрва да стигне за повече от 500 км.Естественно зависи и от стила на каране.Абе не ми се смята,ама е по евтино.

            Коментар


            • #81
              До: Резачките срещу тракторите

              Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
              А някой отговори ли на въпроса защо от 2010-та 2тактовите се връщат в дори и в световния мотокрос шампионат? нали уж бяха класи над 4Т, май нещо не е точно така
              Не ми се вярва,те ще ги спрат от производство заради екологията ,ти говориш за масово исползване.

              Коментар


              • #82
                До: Резачките срещу тракторите

                Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                Баси, пък аз предпочитам да ги карам моторите - не да ги уважавам
                Да си имаме уважението все пак....

                Е как да не викам Митков, кой иначе ще (се)опъне (на)Жоро Хаджиев-(с)"Големия трактор" ако не най-видния дървосекач...

                Коментар


                • #83
                  До: Резачките срещу тракторите

                  Никой няма да спре двутактовите състезателни мотори от производство, там няма екологически изисквания, и четиритактовите замърсяват колкото и другите.

                  Абе не знам, темата беше майтапчийска, хората почнаха да се пенят. Аз пък си свиркам. Писал съм го и другаде - до такава степен не мога да карам че го правя само за кеф. А двутактовият ми доставя далеч повече кеф. Дзинг дзинг дзинг !!!
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #84
                    До: Резачките срещу тракторите

                    Да бе да 30 лева друг път. 30 лева сигурно струва някой супер състезателен мотул. Обикновено масло хубаво си е 20 тина лева. И ето ти ги твойте 1000 километра само, че без да се цапам с филтри без да чакам да се изцеди хубаво маслото и без да се притеснявам, че ако камък ми пробие картера в някой супер засукан терен няма да мога да се измъкна щото ще ми болкира двигателя. В най лошия случай 2т без масло в скоростите ще подпали дисковете. Ама това ще стане ако си продължиш да го караш както и с масло. Иначе ще си се прибереш без проблеми.
                    Хайде лека нощ от мен. Стига кеф за днеска.
                    KAWASAKI Let the good times roll

                    Коментар


                    • #85
                      До: Резачките срещу тракторите

                      Първоначално публикуван от GSXR Преглед на мнение
                      ...В най лошия случай 2т без масло в скоростите ще подпали дисковете...
                      Ооо, не лежи ти на тая кълка...
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар


                      • #86
                        До: Резачките срещу тракторите

                        Наистина майтапчийска тема стана ... но и интересна, от всичко по малко има.
                        Като гледам има и безсмислени спорове (не казвам конкретно за тази тема), щото има хора дето не са се качвали (като казвам качвали незначи само да са карали, а да са го имали поне 1 год., да са го обслужвали и т.н.) на 2т машини или обратното и защитават в повечето случаи своята машина било то 2т или 4т. Не смятате ли че е така... ?
                        А понеже аз съм имал само 1 мотор досега и той е абсолютен туч... но си го харесвам нямам нужния опит за да споря с някои от вас... моето мнение се основава на нещата който съм прочел, гледал и т.н. И то е, че адски много ми харесват и 2т и 4т. с удоволствие бих имал в гаража си и двата. Поддръжката си е поддръжка... много се е спорило по този въпрос и аз мисля, че везните там са уравновесени. И при двата вида двигатели си го има кефа. Даже да си кажа честно сега ми се кара ново 2т. ендуро, защото просто не съм карал, а супер ми харесват и доста ги хвалят... докато на 4т нови съм се качва, там няма кво да говоря и те са страшни
                        Последно редактирано от Daniel Gyorev; 11-12-08, 22:07.
                        KTM Fen

                        Коментар


                        • #87
                          До: Резачките срещу тракторите

                          Първоначално публикуван от GSXR Преглед на мнение
                          ... без да се притеснявам, че ако камък ми пробие картера в някой супер засукан терен няма да мога да се измъкна щото ще ми болкира двигателя. В най лошия случай 2т без масло в скоростите ще подпали дисковете. Ама това ще стане ако си продължиш да го караш както и с масло. Иначе ще си се прибереш без проблеми...
                          Хех, тоя довод кърти
                          Като сме почнали с камъните и паданията - нещо, което мен доста ме притеснява при 2т - резонатора. Струва ми се доста изложен на удари при падания. При мотокроса не е проблем, но при ендуро си е...

                          Коментар


                          • #88
                            До: Резачките срещу тракторите

                            Да, това си е недостатък. Спор няма. Понякога предпазител помага, но е добра идея да не падаш на него
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #89
                              До: Резачките срещу тракторите

                              Първоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнение
                              Хех, тоя довод кърти
                              Като сме почнали с камъните и паданията - нещо, което мен доста ме притеснява при 2т - резонатора. Струва ми се доста изложен на удари при падания. При мотокроса не е проблем, но при ендуро си е...
                              Довода ми е от личен опит Не казвам, че едва ли не е полезно да се кара без масло в скоростите ама е възможно. И риска ще е много по-малък отколкото дори да запалиш 4т без масло.
                              И помежду другото аз даже и не разбрах къде съм спраскал това винтче което бе причината да изтече маслото. Просто по едно време съединителя почна да припллъзва и аз се усъмних в изправността на мотора и погледнах отдолу, и каво да видя отстрани дупчица. А масло нямаше и грам. Ма се прибрах оправих работата сипах масло смених дискове и мотора си кара още един сезон, без да има и спомен от каране без масло
                              Последно редактирано от GSXR; 11-12-08, 22:54.
                              KAWASAKI Let the good times roll

                              Коментар


                              • #90
                                До: Резачките срещу тракторите

                                Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                                В книжката на Бета е написани да се сменя маслото на 1000 км.Мотора хваща 1250 мл масло което струва максимум 25 лева, плюс два масленни филтъра който струват 15 лева.Общо е 40 лв дори да е 50лв.Вашето масло е 30 лв литър и е в съотношение 1/50,което не ми се вчрва да стигне за повече от 500 км.Естественно зависи и от стила на каране.Абе не ми се смята,ама е по евтино.
                                Ииииии, ама как я правиш тая сметка

                                Значи да пробвам аз - твоя мотор на 1000км му сменяш маслото с някаква синтетика за 40лв./л. + 15лв. за филтрите =55лв.
                                За 55 лв. ще си купя 3 тубички масло които ще ми стигнат за 90л. бензин което е повече от 1000км.
                                2010 CRF 250 R

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X