До: CZ 350 vs Suzuki Rm 125
Нека да пробвам аз:
Количеството на въздуха не може да се регулира - то е константа. Регулира се притокът на бензин.
Максималният дебит зависи от диаметъра на отвора на главния жиглъор.
Минималният дебит - от винта който ти спомена.
Работната характеристика зависи от изменението на диаметъра на иглата спрямо леглото и - регулира се със споменатите положения на иглата. Най-спусната игла - бедна смес - най извадена - богата смес. Иглата обаче се износва...
Нека да пробвам аз:
Количеството на въздуха не може да се регулира - то е константа. Регулира се притокът на бензин.
Максималният дебит зависи от диаметъра на отвора на главния жиглъор.
Минималният дебит - от винта който ти спомена.
Работната характеристика зависи от изменението на диаметъра на иглата спрямо леглото и - регулира се със споменатите положения на иглата. Най-спусната игла - бедна смес - най извадена - богата смес. Иглата обаче се износва...
, а не устроиство и начин на работа на cz
Аз имам Gilera RX 125, а в края който живея е пЪлно с ETZ 250-251 има и мн Чезета. От наблюдения и опит мога да кажа, че едното е направено за каране по асфалт, а другото е много по комфортно и по добре се дЪржи по черен път. Поне при мен лично ETZ по асфалт може да ме мине при всички положения на дЪлго, но стЪпи ли на черно няма шанс
Коментар