Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Този път май трябва верно да се спра.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Този път май трябва верно да се спра.

    Първоначално публикуван от zbytsam Преглед на мнение
    Mерси за пожелаанията.
    По принцип с моят партньор Ясен сме си правили много скоци , а специално този на който направих опита е като дъга, като рампа.Имаме 5-6 брутални скока ,които сме правили като сме оформяли естествени природни възвишения.Трудно беше да изберем мястото,защото хем трябва да е супер скрито,хем трябва да има комуникация наблизо, заради случаи с контузии като моя.Специфичното на този скок , което аз преработвах с дни,е че на върха на скока има лека чупка-да може да те обръща веднага след като излетиш. Мисля , че сме били на прав път ,защото реално почти си стана бек флипа,но има два момента-единия беше, че в даден момент машината просто те избутва от себе си, а другия е че в следваащия просто падаш надолу. Не знам къде сбъркахме,но според мен действително трябва да се направи изчисление.По мои груби сметки обаче с мотор би трябвало да стане без никакъв проблем,но пък самото приземяване ще е по-трудно.Мисля си по тоя въпрос....ама не се получава. Ясен тръгна да строи ранпа, но мен ми е неприятно да скоча от нея-тясно ми е и се смущавам,а и истинския фристайл си е е така-на хълмовете-те Ред булл защо най-якото им фристайл състезание беше Райд да Хилс? Обаче заради пуста безопасност,почнаха екс-файтърси и подобни.
    Колега, подхождаш неправилно към цялото уравнение, а на този вид контролно като изкараш двойка - виждаш какво става.

    Питай всеки подводничар - броят на потапянията трябва да е равен на броя на изплаванията
    В твоя случай - броят на безаварийните излитания трябва да е равен на броя на безаварийните приземявания. Всички тия дето ги гледаш по филмчетата са големи мъже, спор няма, но са имали едно нещо което ти нямаш - FOAM PIT !!! Или казано по нашенски - дунапренов басейн, на които са се скъсали да тренират.
    И като отработят даден трик сто пъти - кеф ти после да го правят над кактуси и пропасти.
    Не е честно и коректно към самия теб (и към кратуната ти) да подхождаш към решението на такива задачи без да започнеш с правилните параметри. И не е нужно да проверяваш на свой гръб дали 2+2=5. Вече е проверено, не е пет. Три е
    Това твоето е като да тренираш парашутизъм, ама без парашут щото нямаш.
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #92
      До: Този път май трябва верно да се спра.

      Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
      Колега, подхождаш неправилно към цялото уравнение, а на този вид контролно като изкараш двойка - виждаш какво става.

      Питай всеки подводничар - броят на потапянията трябва да е равен на броя на изплаванията
      В твоя случай - броят на безаварийните излитания трябва да е равен на броя на безаварийните приземявания. Всички тия дето ги гледаш по филмчетата са големи мъже, спор няма, но са имали едно нещо което ти нямаш - FOAM PIT !!! Или казано по нашенски - дунапренов басейн, на които са се скъсали да тренират.
      И като отработят даден трик сто пъти - кеф ти после да го правят над кактуси и пропасти.
      Не е честно и коректно към самия теб (и към кратуната ти) да подхождаш към решението на такива задачи без да започнеш с правилните параметри. И не е нужно да проверяваш на свой гръб дали 2+2=5. Вече е проверено, не е пет. Три е
      Това твоето е като да тренираш парашутизъм, ама без парашут щото нямаш.



      Искам да съм фристайлър.Много искам.

      Ясно , че обаче поне в момента в Бг ми е малко невъзможно-кво да се прави....

      Коментар


      • #93
        До: Този път май трябва верно да се спра.

        Збитсам ме научи да скачам по 20 метра, да карам на пълна газ и да не връщам никога газта. Тренираше ме по правилото да броя до 6 и тогава да пипна спирачка, като ако не го спазвах, просто я демонтираше. Преживял съм много наранявания с него, дори миналата година прекантарих с висока скорост . Когато ме караше да тренирам в кал, имам два припадъка.Много пъти сме се карали и съм искал да си тръгна и да не карам с него , но с времето се убедих, че ако сме отбор-то сме отбор до края. Физическите тренировки бяха още по-трудни. Бягане 3 километра за 10:30 минути, катерене по гръмоотвод - качвах се на 5 метра по гръмоотвода или върлината за 7 секунди,правех по 20 набирания широк хват в 6 серии,50 лицеви опори за 1 минута време, както и 50 коремни преси за минута време.След това винаги следваше карането.През повечето време диетата ми съдържаше единствено варено пиле, варена риба и зеленчуци. Да не говорим за това колко време карах колело. Дори когато нямаше тренировка на трасе , съм карал колелото до язовир Искър и обратно, при постоянно въртене на педалите. Беше всеки ден и дори към края на лятото искренно го мразех. Но тази година направих един старт на състезание по мотокрос в Сърбия и се класирах четвърти, като това ми беше дебют. Предполагам , че мога да подобря времето си още с повече работа. Така, че споделям идеологията, че трябва да се кара по-твърдо и по-безстрашно. Сега, когато имам и професионален треньор , много от момчетата с които тренирам мотокрос ,нямат издръжливост, а смятам , че в нея и в повечето кураж се крие тайната на успеха на мотокроса.

        От него съм научил и че ако искаш като удариш някой да не стане трябва да го оцелиш в брадата, да го удушиш или да му счупиш гръбнака(това в сферата на майтапа,но е истина)

        Така, че аз заставам зад по - екстремното и по безразсъдно каране.
        [I] Дялкам бяло за щяло и нещяло ![/I]

        Коментар


        • #94
          До: Този път май трябва верно да се спра.

          бекфлипа не се праи само с тяло.в края на скока преди да излетиш трябва да го изфорсираш на съединител и да го пуснеш рязко за да може още от скока мотора да се обърне и после се спира с тяло.

          Коментар


          • #95
            До: Този път май трябва верно да се спра.

            Първоначално публикуван от h1* Преглед на мнение
            Збитсам ме научи да скачам по 20 метра, да карам на пълна газ и да не връщам никога газта. Тренираше ме по правилото да броя до 6 и тогава да пипна спирачка, като ако не го спазвах, просто я демонтираше. Преживял съм много наранявания с него, дори миналата година прекантарих с висока скорост . Когато ме караше да тренирам в кал, имам два припадъка.Много пъти сме се карали и съм искал да си тръгна и да не карам с него , но с времето се убедих, че ако сме отбор-то сме отбор до края. Физическите тренировки бяха още по-трудни. Бягане 3 километра за 10:30 минути, катерене по гръмоотвод - качвах се на 5 метра по гръмоотвода или върлината за 7 секунди,правех по 20 набирания широк хват в 6 серии,50 лицеви опори за 1 минута време, както и 50 коремни преси за минута време.След това винаги следваше карането.През повечето време диетата ми съдържаше единствено варено пиле, варена риба и зеленчуци. Да не говорим за това колко време карах колело. Дори когато нямаше тренировка на трасе , съм карал колелото до язовир Искър и обратно, при постоянно въртене на педалите. Беше всеки ден и дори към края на лятото искренно го мразех. Но тази година направих един старт на състезание по мотокрос в Сърбия и се класирах четвърти, като това ми беше дебют. Предполагам , че мога да подобря времето си още с повече работа. Така, че споделям идеологията, че трябва да се кара по-твърдо и по-безстрашно. Сега, когато имам и професионален треньор , много от момчетата с които тренирам мотокрос ,нямат издръжливост, а смятам , че в нея и в повечето кураж се крие тайната на успеха на мотокроса.

            От него съм научил и че ако искаш като удариш някой да не стане трябва да го оцелиш в брадата, да го удушиш или да му счупиш гръбнака(това в сферата на майтапа,но е истина)

            Така, че аз заставам зад по - екстремното и по безразсъдно каране.

            Ахахахахахаха. Е не , това ми дойде в повече. В интерес на истината аз не съм усетил да ме мразиш-плашииш ме

            Тоя тийнейджър дет ме е описал така си беше такъв и преди да се запознае с мене, просто аз леко го понасочих да тренира нещо смислено.Няква физическа подготовка. Това е. Иначе си беше корав колкото си иска.В него ме кефеше , че независимо колко падаше,разпорваше се и се контузваше-ставаше,изтупваше се и продължаваше.За физическото-да така беше , но чрез него се убедих колко е важна генетиката.Демек психопат с детски мускулчета Дори към края имаше случаи дето му викам : Намали бе, из.од !! А той ми викаше: Аз да не съм скеитбордист. Най ме изкефи като отидох в училището и ги бяха строили на площадката.Гледам ги децата-нисък,нисък,нисък,Хоп един мутант над останалите и пак нисък,нисък,нисък.
            Мони , използвам случая да те поздравя за победата и като станеш голяма звезда да се сещаш за бате си Евгени и за бате си Ясен.Хубави моменти имахме с тебе и понякога като подкарвам трасето се сещам къв купон ми е било с тебе.

            Това с боя съм ти го казалТАЙНО и то при много краен вариант,примерно някой се осмели да погледне гаджето ти

            Коментар


            • #96
              До: Този път май трябва верно да се спра.

              Първоначално публикуван от zbytsam Преглед на мнение
              Ахахахахахаха. Е не , това ми дойде в повече. В интерес на истината аз не съм усетил да ме мразиш-плашииш ме

              Тоя тийнейджър дет ме е описал така си беше такъв и преди да се запознае с мене, просто аз леко го понасочих да тренира нещо смислено.Няква физическа подготовка. Това е. Иначе си беше корав колкото си иска.В него ме кефеше , че независимо колко падаше,разпорваше се и се контузваше-ставаше,изтупваше се и продължаваше.За физическото-да така беше , но чрез него се убедих колко е важна генетиката.Демек психопат с детски мускулчета Дори към края имаше случаи дето му викам : Намали бе, из.од !! А той ми викаше: Аз да не съм скеитбордист. Най ме изкефи като отидох в училището и ги бяха строили на площадката.Гледам ги децата-нисък,нисък,нисък,Хоп един мутант над останалите и пак нисък,нисък,нисък.
              Мони , използвам случая да те поздравя за победата и като станеш голяма звезда да се сещаш за бате си Евгени и за бате си Ясен.Хубави моменти имахме с тебе и понякога като подкарвам трасето се сещам къв купон ми е било с тебе.

              Това с боя съм ти го казалТАЙНО и то при много краен вариант,примерно някой се осмели да погледне гаджето ти
              Еи хора вии сте ЛУДИ бе.Направо останах без думи и аз като колегата Даскалов ме нямаше неколко дена и...
              Бързо и цялостно оправяне.
              Aprilia RX 125=>KTM EXC 200=>VW Golf Mk3 TDI...
              Gas Gas EC 200

              Коментар


              • #97
                До: Този път май трябва верно да се спра.

                Скорошно оправяне,ЛУДА ГЛАВО!
                Поздрави и умната,ако не-русата!
                Ferrum dum ignis candet cudendum est.

                Коментар


                • #98
                  До: Този път май трябва верно да се спра.

                  Кво направи бе мойто момче, голям си изрод
                  Станалото станало, учудвам ти се на решимостта и надъхването което те е накарало да се изцепиш така яко и то без екипировка което значи, че вътрешно си вярвал, че ще направиш тоя трик.

                  Пожелавам ти успешно възстановяване и после пак на колела. Няма отказване
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • #99
                    До: Този път май трябва верно да се спра.

                    Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                    Кво направи бе мойто момче, голям си изрод
                    Станалото станало, учудвам ти се на решимостта и надъхването което те е накарало да се изцепиш така яко и то без екипировка което значи, че вътрешно си вярвал, че ще направиш тоя трик.

                    Пожелавам ти успешно възстановяване и после пак на колела. Няма отказване
                    Благодаря Краси. Мерси за пожеланията.

                    Коментар


                    • До: Този път май трябва верно да се спра.

                      Жалко колега за случилото се. Стар приятел казваше лапнели ти веднъж г...а бензин оттърване няма,но явно при теб не ебило само веднъж.Станалото станало връщане назад няма.Като гледам духът ти е здрав дано скоро оздравее и тялото-желая ти го от все сърце.От тук нататък имаи две на ум .Успех,очакваме в скоро време нови публикации на много по готини теми от тази. s4f
                      Най-добре е да имаш богати приятели!!!
                      Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

                      Коментар


                      • До: Този път май трябва верно да се спра.

                        Първоначално публикуван от kosyooo Преглед на мнение
                        бекфлипа не се праи само с тяло.в края на скока преди да излетиш трябва да го изфорсираш на съединител и да го пуснеш рязко за да може още от скока мотора да се обърне и после се спира с тяло.
                        и най-важното с предпазна екипировка мерките за безопасност не трябва да се подценяват особено при този стил на каране..,поздрави и скорошно завръщане на"терена"

                        Коментар


                        • До: Този път май трябва верно да се спра.

                          Идиот
                          ето ти едно надъхващо клипче и да видиш рампата
                          http://youtube.com/watch?v=OZCY2F3OpZU

                          Коментар


                          • До: Този път май трябва верно да се спра.

                            Aбе Збития,ти наистина си бил срахотно луд бе.Тая твойта глава да не е циментова бе Брат.За какъв грездеи ти беше това АТВ.Не можа да си караш моторчето ами АТВ.Те АТВ-тата са за неуспели мотористи.
                            Ама ти си кораво копеле и ще се оправиш,и аз съм сигурен.Ае поздрави от мен и от Габрово.

                            Коментар


                            • До: Този път май трябва верно да се спра.

                              Първоначално публикуван от iassen Преглед на мнение
                              А бе, момчета...лоша работа и Збитсам влезе в клуба на контузените... Днес със АТВ-то в някакво дере на камбаните е паднал...комоциум има, рани, шили са му главата, май без грам екип е бил... не можах да го видя. Каза, че сигурно ще го държат до Понеделник-Вторник в окръжна болница.
                              Добре де... последно какво е станало ?

                              цитата е от
                              Шопландия рейсинг организираме разходка

                              Коментар


                              • До: Този път май трябва верно да се спра.

                                Първоначално публикуван от Венци- малкия Преглед на мнение
                                Добре де... последно какво е станало ?

                                цитата е от
                                Шопландия рейсинг организираме разходка
                                Да тука за малко да се разсърдя на Ясен - не обичам снимки и разкази на случки,особено такива.Даже при карането си с Кикит и Милко съм ги молил да не пускат мой снимки и да разказват.Някво на карък ми е , а и ме кефи да съм в сянка, ама ясен не е издържал и е пуснал това тогава,макар и да не е разказал-просто щото можеше да се наложи кръвопреливане и срам не срам щях да ви моля за помощ.менно з тов и пуснах темата си после, а и все пак съм пуснал тема в която организирам разходка-не е вървяло някой да дойде, а самият организатор да не се появи.На мнение съм че всеки отговаря сам за собствения си живот и не бива кой знае колко да натоварва другите.А и както всички знаем Ясен е много скромен откъм постове и от към това, което прави,както и когато ;помага на другите.
                                Тук е и момента да стисна ръката на Кики-от скромното ни познанство видях, че споделя моята идеология.
                                Последно редактирано от zbytsam; 03-07-08, 17:24.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X