Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Този път май трябва верно да се спра.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Този път май трябва верно да се спра.

    Първоначално публикуван от zbytsam Преглед на мнение
    То може би аз не написах и най-важното-не летеше напред от скока нали,ами яко нагоре и съвсем малко напред-това според теб като учен човек-от прекалено остър ъгъл ли е пак?
    Да прекалено е остър ъгъла. За това говори и факта, че насилствено инерционната сила е разделила тялото ти от шасито. Ти практически не си имал начин да се задържиш към ATV то.
    Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

    Коментар


    • #62
      До: Този път май трябва верно да се спра.

      Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
      Да прекалено е остър ъгъла. За това говори и факта, че насилствено инерционната сила е разделила тялото ти от шасито. Ти практически не си имал начин да се задържиш към ATV то.
      Като се пробва пак да разчитаме ли да се включиш в експеримента?
      Ще сметнем ъгли и всичко.Мен за сега ми идва идея единствено за да не отлета да си пъхна краката на върха на скока под самите степенки на атв то или мотора-идеята ми е че колкото и да ме задърпа,няма как да ме отдели от шасито.

      Коментар


      • #63
        До: Този път май трябва верно да се спра.

        Първоначално публикуван от zbytsam Преглед на мнение
        Като се пробва пак да разчитаме ли да се включиш в експеримента?
        Ще сметнем ъгли и всичко.Мен за сега ми идва идея единствено за да не отлета да си пъхна краката на върха на скока под самите степенки на атв то или мотора-идеята ми е че колкото и да ме задърпа,няма как да ме отдели от шасито.
        Оки, имам известен опит с байкове, а с момчетата от БАС сме коментирали доста подобни рампи, макар и за байк. Така и така офисите са ни един срещу друг.
        Е, и там не мина без размазвания, но байка е по лекичък, мамка му )
        Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

        Коментар


        • #64
          До: Този път май трябва верно да се спра.

          Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
          Оки, имам известен опит с байкове, а с момчетата от БАС сме коментирали доста подобни рампи, макар и за байк. Така и така офисите са ни един срещу друг.
          Е, и там не мина без размазвания, но байка е по лекичък, мамка му )
          А Дойчин и компания са наши приятели също-е ще се разберем значи.

          Коментар


          • #65
            До: Този път май трябва верно да се спра.

            Инерцията трябва да те засилва във желаната от теб посока - ако не е така значи нищо не може да те спаси. Ако си обръщал внимание на "Stunt junkies" - там има сравнително ясно обяснено, защо и как се подготвя скок. Има значение с каква скорост влизаш в рампата, има значение и каква дъга е рампата. При тях често е сравнително равна при началото и края, а чупката е в средата, като идеята е да запазиш инерцията, а края на рампата само да ти позволи да "backflip"-неш по-удобно. Като казвам равна нямам предвид съобразено към хоризонта, а просто, че самата плоскост няма извивка!

            За да се подготвят за скок повечето правят скока без фрии стайл часта няколко пъти. Често има ветропоказател и радар свързан към светлинно табло - не се разсейваш да гледаш скоростомера преди рампата, и си и наясно какво да очакваш от вятъра.
            Последно редактирано от господин никой; 02-07-08, 10:14. Причина: добавка...

            Коментар


            • #66
              До: Този път май трябва верно да се спра.

              Ее Збит.... Кво да ти кажа...
              Нема да те поучавам - каски, маски, протектори и тем подобни... така си преценил, така си го направил - точка!

              Важното е че все още пишеш с нас!!!

              И един съвет от мен! - не спирай да си пишеш с Гоблин за ТМа - това ще те вдигне поне два месеца по-рано

              Успех!

              късмет няма да ти пожелавам, че гледам бая си го имаш

              Коментар


              • #67
                До: Този път май трябва верно да се спра.

                Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                Ее Збит.... Кво да ти кажа...
                Нема да те поучавам - каски, маски, протектори и тем подобни... така си преценил, така си го направил - точка!

                Важното е че все още пишеш с нас!!!

                И един съвет от мен! - не спирай да си пишеш с Гоблин за ТМа - това ще те вдигне поне два месеца по-рано

                Успех!

                късмет няма да ти пожелавам, че гледам бая си го имаш
                Благодаря Жоро, живот и здраве като се видим ще ти обясня кое , как и защо-и ще видиш, че има логика.Макар, че все се разминаваме с тебе,а оня пътт имах голямото желание да те изненадам.

                Коментар


                • #68
                  До: Този път май трябва верно да се спра.

                  Първоначално публикуван от zbytsam Преглед на мнение
                  Mерси за пожелаанията.
                  По принцип с моят партньор Ясен сме си правили много скоци , а специално този на който направих опита е като дъга, като рампа.Имаме 5-6 брутални скока ,които сме правили като сме оформяли естествени природни възвишения.Трудно беше да изберем мястото,защото хем трябва да е супер скрито,хем трябва да има комуникация наблизо, заради случаи с контузии като моя.Специфичното на този скок , което аз преработвах с дни,е че на върха на скока има лека чупка-да може да те обръща веднага след като излетиш. Мисля , че сме били на прав път ,защото реално почти си стана бек флипа,но има два момента-единия беше, че в даден момент машината просто те избутва от себе си, а другия е че в следваащия просто падаш надолу. Не знам къде сбъркахме,но според мен действително трябва да се направи изчисление.По мои груби сметки обаче с мотор би трябвало да стане без никакъв проблем,но пък самото приземяване ще е по-трудно.Мисля си по тоя въпрос....ама не се получава. Ясен тръгна да строи ранпа, но мен ми е неприятно да скоча от нея-тясно ми е и се смущавам,а и истинския фристайл си е е така-на хълмовете-те Ред булл защо най-якото им фристайл състезание беше Райд да Хилс? Обаче заради пуста безопасност,почнаха екс-файтърси и подобни.

                  Абе приятел незнам как си решил,че ще го направиш тоя бек флип без да се строшиш,ама знам че гледах скоро по някоя от телевизиите(не помня точно коя),та там един пич го направи това нещо с моторетка ама хората цял ден изчисляваха по некви формули как точно да построят рампата,че да може като скочи от нея да се врътне както му е реда и да стане номера на китаиката.Пък това твоито повече клони на чиста проба идиотизъм и празноглавие.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Този път май трябва верно да се спра.

                    Първоначално публикуван от spl77 Преглед на мнение
                    Абе приятел незнам как си решил,че ще го направиш тоя бек флип без да се строшиш,ама знам че гледах скоро по някоя от телевизиите(не помня точно коя),та там един пич го направи това нещо с моторетка ама хората цял ден изчисляваха по некви формули как точно да построят рампата,че да може като скочи от нея да се врътне както му е реда и да стане номера на китаиката.Пък това твоито повече клони на чиста проба идиотизъм и празноглавие.
                    Така е , прав си. Просто ми беше мерак,това е.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Този път май трябва верно да се спра.

                      Първоначално публикуван от zbytsam Преглед на мнение
                      Това сериозно ли или си правиш майтап.Извинявай,ама ме досмеша честно-бас. нелепата смърт.
                      Не се майтапя. Факт е. Дори познавах хора, които загинаха точно така. От нищо и никакво камъче и липса на каска. Плюс един от некачествена и сложено погрешно каска. А съм слушал от очевидци и история за загинал пещерняк, който си е свалил на неподходящо място каската за секунди, колко да избърше потта от челото си. За сметка на това, няколко часа след като е правена снимката на аватара ми, една бая сериозна лавина мина през един приятел, който обаче беше с каска и оживя, 8 часа докато успеем да го свалим от планината и закараме до болницата, а след месец и малко беше на крака. Та съм се убедил, че по-често именно каската(и останалата екипировка) се оказва разликата между живота и смърта, повече дори от това което правиш. Не са ги измислили напразно.
                      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Този път май трябва верно да се спра.

                        Абе колега,
                        нямаше ли кой да ти каже че на мама природа /Дядо Боже/ законите се спазват щото ченгетата не и /му/ се корумпират и те хащат всеки път.
                        По-лошото е , че вместо да те приберат горе /като Фабрицио Меони например/ ще останеш само да гледаш другите как правят флипове.

                        Това го казвам само заради бъдещите ти скокове.

                        Мачка с чалъм се ... Тураш в ботуша и ...
                        0888932647

                        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                        Коментар


                        • #72
                          До: Този път май трябва верно да се спра.

                          Току, шо говорих с Цуцо и Теко, от БАС. Казаха че ше дадат някакъв хелп, за рампи и заход. Доцата е на погребение, но по късно ще се появи.
                          За каската, нали нема нужда та ти казвам, какви " мами " валеха.
                          Но може би липсата на каска ти е спасила врата, един Бог знае !
                          Защото точно при този удар натоварването е било поето интегрално от всички прешлени.
                          Историята помни и други случаи, с каска. Слава богу, че Косето си е жив и ...здрав след Боровец.
                          Последно редактирано от Nik Nikolov; 02-07-08, 11:30.
                          Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                          Коментар


                          • #73
                            До: Този път май трябва верно да се спра.

                            Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                            Лошо си се докарал. Съжалявам. Не е ли време да помислиш за джип?
                            Аре стига глупости. Джипа не може да ти достави това удоволствие, ако ще и да е кабрио или роудстар. Когато си на мотоциклет или на АТВ /те двете са много различни едно спрямо друго, но са още по-далече от джипката/ усещането е че владееш това желязо м/у краката ти, теглото му е съотносимо с твоето, физическото натоварване е много, много повече, просто мотора/АТВ имат общо с джипките с това, че се движат по еднакъв терен-извън пътищата.
                            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                            Коментар


                            • #74
                              До: Този път май трябва верно да се спра.

                              Първоначално публикуван от emanuilis
                              Hаистина

                              http://www.vbox7.com/play:6e71e834

                              Коментар


                              • #75
                                До: Този път май трябва верно да се спра.

                                Ей, идиот, наблегни на писането и спри с простотиите, че ще загубиш и малкото останали ти фенки, след публикуването на фотографията ти с разцепената глава и гадно изглеждащата ти мутра в списанията MAXIM, Плейбой, Story и "Вестник за жената".

                                Иначе, какво да ти кажа! Простотията си ходи по хората и който един път се е разболял няма да оздравее никога. Айде оздравявай, пък каквото сабя покаже.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X