Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2 STROKE ENDURO ADVENTURE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Този въпрос го повтаряме за н-ти път във какви ли не теми, но както и да е.

    Принципно неможе да се каже по колко масло да се слага защото всяко масло си е различно. Едни пишат съотношение 1:40 други 1:50 а дори и 1:100 съм виждал. Според мен 20, 25 мл/л е разумния оптимален вариант за ендуро но всеки има право на личен избор, а и със сигурност няма да му навреди на мотора повече масло, освен това че по-трудно ще изчиства и повече ще пуши. За по-малко количество от 20 мисля че се отива към варианта по-скорошен ремонт и подмяна на биела и бутало. Преценете сами кое е по на сметка, дали ремонт за 300-400 лв или 10 туби масло вместу 20 хипотетично
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • #62
      До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

      С 20 грама е много добре,моят напримерго препоръчват да е с 2 процента,лично съм говорил и с човека които разработва двигателите на ГАС ГАС Бони Гебелен и тои казваче с по малко от посоченото първото което ще се счупи са лагерите на вала.Междудругото ,че се отклонявам от темата но тук при нас има страшно голаямо търсене на мотори 2т ,говорисе че пак ще са на първа линия.А за маслото в момента съм с GRO пълна синтетика,но тук съшто е много добро и Цепса Екстиим 2т.За ватата тук е забранена ,заштото се прави от синтетични влъкна и се продава нешто подобно на нея.
      Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
      0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

      Коментар


      • #63
        До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

        ..айдее роиме се..кокера днеска ще ходи да си получава ехс250 2 тактовото

        Коментар


        • #64
          До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

          Май ще последваме примера на Испания по бум на продажбите на 2Т мотори нека нека
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • #65
            До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

            Здравейте колеги. Вижте на какво се натъкнах докато разглеждах разни обяви Специално за Кокера...
            http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=4

            Чисто нов КТМ 300 EXC-E 2008
            Димитър Тенев

            Коментар


            • #66
              До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

              Първоначално публикуван от BikerBoyy Преглед на мнение
              Здравейте колеги. Вижте на какво се натъкнах докато разглеждах разни обяви Специално за Кокера...
              http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=4

              Чисто нов КТМ 300 EXC-E 2008
              То свърши вече
              Иво Георгиев
              Gworkshop

              Коментар


              • #67
                До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

                Кокера вече премина към вашия клуб !
                В началото на седмицата му пристигна чисто нов КТМ 250 ЕХС и в събота му прави тест драйв в Асеновград с Антон, Бучака, Катката, Шмида, Жасмин и др. приятели.
                Доволен е от катеренето по екстремите, но нещо се оплаква от предницата при каране по малки неравности (дребен камънак). Блъскала яко в дланите, дори в крайно омекотено положение.

                Митков, ти като спец в тази област давай акъл, че Ерзберг наближава !
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #68
                  До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

                  ..де да знам освен да и пускате въздуха по често от винтчетата друго не ми идва на ума в момента ..между другото окачването също има период на разработване ..поне около 500 километра ..но моята ..даже беше мека със стандартните настройки като бе нов мотора та ги натягах ..от компрешъна омекотихте ли я ..да не връткате само горе ребаунда ?

                  Коментар


                  • #69
                    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

                    Жоро данеби отзад да е много мек мотора му и затова така да се получава това отпред?
                    Предполагам го знаете де ама компресията е долу ама недейте пипа повече от 5-7 клика от стандартното положение.
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • #70
                      До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

                      Жоре, за Кокера специално имам едни бллидерчета за предница на КТМ за изпускане на въздуха


                      Виждал си ги на моя мотор, много са удобни по време на каране.
                      DCRT®

                      Коментар


                      • #71
                        До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

                        Ивке и ние имаме такива. Шарков ги прави серийно и всички сме оборудвани, ама явно не е от това.
                        Ще видим нататък. Може би ще се наложи смяна на пружини ...
                        Кокера много обича всичко да му е прицизно настроено и има право
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • #72
                          До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

                          Жоро, Kраси/Mитков нагоре беше споменал за прелоуда на пружината.
                          Аз тоя уикенд си играх точно с тази настройка и когато я пренатегна оплакванията са точно същите - малките препятствия са ми ... все едно карам пистарка. При по-големи неравности и при скокове не се усеща чак толкоз много.
                          На моделите след 2003 отгоре на амортисьорите има един болт, #90 на картинката (rebound adjuster-а минава през него)
                          http://www.ktmworld.com/oem_part_images/04503012.gif
                          Та тоя болт можете да пробвате да го развиете десетина полуоборота. Няма страшно - и в двете посоки можете да го въртите до край - просто си затяга. Няма опасност да преразвиете и да се прецака нещо.

                          Коментар


                          • #73
                            До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

                            Румба така е ама незнам на кокера мотора дали е с такава предница която има прелоуд, моята няма. Мисля че моделите XC и EXC six days го имат това като бонус
                            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                            Коментар


                            • #74
                              До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

                              За прелоуда както го наричате това е само за моделте по мотокрос така регулираш самата пружина от горе.Но колкото и да се мъчите казвам ви че е много трудно да ги направите.Маслото и настроиката от вътре на винта които го има и оште нешто самият заден амортисиор влияе много негативно на предницата.Броите самите намотки на резбите в предницата там се крие цялата история а и както казва Митков оште е много нова изчакаите малко и след това махнете маслото което е оригинално,сложете сае 5 и 113 мм въздушна камера.От там на татък са пробите,не си мислете че само с въртене на кликовете ще постигнете голям успех.А за Ерзберг представете си там какви хора има които спят с амортисиорите ,да речем гении в настроиките те са хората които ги правят от първия път ние само можем да предполагаме.Жоре не мисля че трябва да сменяте пружините ,после като доидат правите и се даде газ какво ще прави Кокера.
                              Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                              0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                              Коментар


                              • #75
                                До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

                                ОК, Пепи, мерси ! Ще пробваме каквото е възможно.
                                Преди време и аз имах подобен проблем с предницата на една Ямаха, но сложих масло "Олинс" и заспа !
                                Ендурото и сексът не са шега работа !
                                -------------
                                Животът се измерва с броят на издишванията !

                                http://sixdayscrazyjob.com
                                http://crazy-job.com

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X