Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2 STROKE ENDURO ADVENTURE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

    Голямото му предимство е, че е лек !
    ..и че повече издържа на блъскане по няма какво да се счупи и много и за това че много много по трудно хвърля водите...а на ерзберг ...и 2 тактовите ..хвърлят водите..тъй че..смятай кво се случва на 4 тактовите

    ...миналата година на ерзберг ..след камъните и качването в гората един гас гас250 спря до мене и му доливаха вода в радиаторите...хвана ...над 1 литър ..не зном колко общо взима ..ама сигурно е горе долу точно толкова ..тоест..всичко е било излетяло..на пара ..и това е мотор който по принцип много много трудно да го накараш даже и да загрее като хората камо ли да прегрее

    Коментар


    • #47
      До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

      Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
      Ами то кефа идва от зора

      ето виж идея, Кокера взема ИЖ350 и няма да има грижи, повярвай ми
      Ми да, я вижте дедовците по планинските села какъв офроуд правят с ижоците по козите пътеки! Хем с по три чувала с картофи вързани отзад! Я от утре и вие да почнете тренировки, поне с по един чувал картофи вързан отзад! Какво се лигавите само с тия леки моторчета!
      "Do not correct a fool, for he will hate you;
      Correct a wise man, for he will appreciate you."

      Коментар


      • #48
        До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

        иж -а катери на обороти -щото вала му тежи...майка си и татко си и като се развърти има сила ...ееее.ама като вдигне обороти да не ви разправям за кви вибрации става въпрос особенно 1 цилиндровите ижоци ..стига сме писали простотии..от сега ви предупреждавам че скоро темата ще я поредактирам и доста от простотиите ще ги резна ..за сега пишете айде ..но... да си знаете

        Коментар


        • #49
          До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

          Който може си може дали е 2 или 4 няма значение .

          Коментар


          • #50
            До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

            2008 са с нова рамка и двигател.За рамата не говорят много добре кзват че е по неудобен,но това е въпрос на вкус а за двигатела с 4 килограмметър въртящт момент е супер .За 300 пък ще те разцепи от вибрации ,и моя го усештам че вибрира бая.Ама както казва краси сила имат да те разцепят само трябва да се внимава с настроиките на карбуратора за Австрия че там е височко .Жоре питаи австрииците да ти кажат някоя гяволия те ги знаят наи добре ,катоги гледам са бая стари лисициза настроиките на карбуратора.
            Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
            0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

            Коментар


            • #51
              До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

              Абе като разглеждах някои от линковете в тази тема, не видях да има ЕХС 200, модел 2008. Вярно ли е това, че много се съмнявам. Дано да не са го отрязали.....че ще дойде някой ден и аз да си купувам мотор
              No bike - no fun!

              Коментар


              • #52
                До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

                Първоначално публикуван от Dido_DR Преглед на мнение
                Абе като разглеждах някои от линковете в тази тема, не видях да има ЕХС 200, модел 2008. Вярно ли е това, че много се съмнявам. Дано да не са го отрязали.....че ще дойде някой ден и аз да си купувам мотор
                Има си го, няма проблем
                Иво Георгиев
                Gworkshop

                Коментар


                • #53
                  До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

                  Пичове, след като покарах 450 много странни мисли ми дойдоха... Същата работа е. 2Т, 4Т- все тая , като ще е чист крос. И двете се режат по подобен бесен начин в обороти и за мойто любителско каране и с двете се забавлявам еднакво. Разликите хич не са съществени. За съзтезание не мога да говоря... Само че, докато го карах се замислих, като е горе-долу същото защо изобщо трябва 4Т да се прави и налага? - Да се докаже ,че е технически възможно, да е по-еко ли...- май само да е по скъп и сложен, та да се печели повече... В смисъл, честно казано от потребителска гледна точка не виждам с каква голяма екстра се изплащат повечето пари за 4Т.

                  ето едно инртересно филмче-сравнение на двигателите и как с инжекциона 2т става по-еко http://www.youtube.com/watch?v=viWhx...eature=related

                  А според мен 2Т или 4 шофера е основния фактор. Ще дойде на трасето някой про-пикльо на 10г. с 2Т 80сс и ще ни разпори със същия 4Т пак това ни чака

                  Коментар


                  • #54
                    До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

                    Първоначално публикуван от iassen Преглед на мнение
                    ...
                    Харесва ми как мислиш 4Т се налагат по изкуствен начин в мотокроса чрез орязване на кубиците на 2Т-тата в състезанията. При тях е изцицано колкото може и вече може само да се експлотират. 4Т-тата в момента търпят развитие. Требе да има нововъведения, за да има и нови модели, та да има и за какво да ти вземат парите. Всичко е маркетинг
                    4Т е като че ли по-лесно за каране от по-начинаещите, или поне така разправят. Не съм пробвала 4Т, не мога да кажа
                    Явно ти си достатъчно безмозъчен или ти се отдава добре съвукуплението с машината, та да не усетиш относително по-трудното владеене на двутактовия.
                    DCRT®

                    Коментар


                    • #55
                      До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

                      БРАВО iassen- Е ..много интересно мнение а и филмчето е много добро
                      ..и аз след като го гледах попаднах на едно друго подобно

                      http://www.youtube.com/watch?v=LuCUmQ9FxMU&NR=1


                      ето и едно интересно представяне на новия 144 2 тактов ктм..на което също попаднах покрай другите
                      http://www.youtube.com/watch?v=DTKcx...eature=related
                      Последно редактирано от mitkov; 29-02-08, 10:36.

                      Коментар


                      • #56
                        До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

                        Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
                        Явно ти си достатъчно безмозъчен или ти се отдава добре съвукуплението с машината, та да не усетиш относително по-трудното владеене на двутактовия.
                        предпочитам да е второто. 5 години общо карах YZ и CR125. Комфортно ми беше с тях. С Хондата повече
                        За трудното... ми на мен ми се струва , че трябва да е малко трудно. Трябва да има скрита сила, която само с акъл и чалъм да можеш да я извадиш. Ако мотора няма тайна сила или пък я разкрива пред всеки от раз значи е скучна работа. Това май и за мацките важи
                        Имах такива съмнения за CRF, ама всичко е наред - интересен е и то доста Разликата е че 4Т и да без да откриваш силата си бръмчи и върви ,а с 2Т не го ли цедиш добре, започва да страда

                        Коментар


                        • #57
                          До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

                          Здравейте, колеги!

                          Какво да се прави, аз карам АТВ, но при малкия ми брат нещата са други - вече има чисто нов CR 85 Експерт и е само втори клас!
                          Бая се мъчи да го пили и ще яде бой! Та, мисълта ми е, че определено детето с такъв мотор ще се научи да кара, иска или не

                          Имам няколко въпроса. Горещо се надявам ситуацията покрай машината да е - сипвай и карай! Под това разбирам, че веднъж на 1-2 години ще сменяме бутало.

                          Колко масло да меша с бензина? Добре ли е 33-35 мл на литър? На колко време да сменям маслото в двигателя, каква гъстота? Знам, че ще е Мотул.

                          А, бе, ако може кратък гид. Поне малко да ме опътите! Младо е детето, аз вече съм дърт, но и двамата имаме мерак!

                          Коментар


                          • #58
                            До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

                            Първоначално публикуван от Петър Манолев Преглед на мнение
                            Здравейте, колеги!

                            Какво да се прави, аз карам АТВ, но при малкия ми брат нещата са други - вече има чисто нов CR 85 Експерт и е само втори клас!
                            Бая се мъчи да го пили и ще яде бой! Та, мисълта ми е, че определено детето с такъв мотор ще се научи да кара, иска или не

                            Имам няколко въпроса. Горещо се надявам ситуацията покрай машината да е - сипвай и карай! Под това разбирам, че веднъж на 1-2 години ще сменяме бутало.

                            Колко масло да меша с бензина? Добре ли е 33-35 мл на литър? На колко време да сменям маслото в двигателя, каква гъстота? Знам, че ще е Мотул.

                            А, бе, ако може кратък гид. Поне малко да ме опътите! Младо е детето, аз вече съм дърт, но и двамата имаме мерак!
                            Къде се затри бе Петре?

                            Та на въпросите ти - бутало се сменя често, поне веднъж годишно, но е по-добре смяната да се прави според навъртяните моточасове. За тия кубици двигател мисля, че 2 пъти годишно смяна на бутало ще е добре.

                            33-35мл масло на 1л бензин е точната мярка. Маслото само за двутактова смес, пълна синтетика!

                            Маслото в двигателя бива да се сменя поне веднъж на 2 месеца , защото на този мотор съединителя се пипа много често. Вискозитета .....10-15W

                            Дано Митков да се изкаже по въпроса. Той има в гаража си КХ65
                            2010 CRF 250 R

                            Коментар


                            • #59
                              До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

                              За маслото в бензина е добре да е 2 процента или 20 грама на литър иначе трудно го разтваряи не се изгаря добре.Тук с Моторекс 2т пълна синтетика препоръчват 10 грама на литър ,аз на ГАС ГАСа му слагам 1,75 2 процента така съм по сигурен иначе много бързо се увлажнява фибрата в ауспуха и променя вървенето.За скоростите съм напълно съгласен.Подходяшти масла,Кастрол Р2 Моторекс 2Т Мотул но наи вече първите две марки само да е пълна синтетика.
                              Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                              0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                              Коментар


                              • #60
                                До: 2 STROKE ENDURO ADVENTURE

                                процента или 20 грама на литър иначе трудно го разтваряи не се изгаря добре.Тук с Моторекс 2т пълна синтетика препоръчват 10 грама на литър ,аз на ГАС ГАСа му слагам 1,75 2 процента така съм по сигурен ]
                                ..тези стойности ги дават за новите модели ендуро мотори..и то най вече от екологични съображения
                                -иначе на японските кросови мотоциклети за повечето препоръчват по 31мл масло на литър бензин
                                аз преди на 125 ката слагах между 33 и 38мл на литър
                                -за 250 2 тактов и по малко да се слага не е проблем
                                сега ктм а 200 то ми го дават да се слага между 16 и 25масло мл на литър бензин-първоначално при разработката както и за състезания му слагах по 35мл а сега преминах на 25мл на литър бензин

                                по принцип четох едни изследвания с радиологично маркирани масла и 2 тактов двигател- най добри показатели бяха със масло между 27 и 31 мл на литър бензин..както ги и препоръчват японските производители за кросовите си мотоциклети ...
                                ..говорих веднъж с един австрийски механик защото преди време като писаха за пръв път че можело и по 10мл на литър да се слага на новите ктм и бях много учуден....та човека ми каза че ..в общи линии ако мисля да го карам мотора 1 година.. да слагам по по малко..ако мисля да си го карам повече..да си слагам и по повече ...мисля че много точно го каза ..вярно зацапва се по бързо ватата в заглушителя..но честно казано под 25 мл масло на литър бензин вече мисля че си е кофти за двигателя и се прави най вече от екологични съображения..та колкото и хубаво да е маслото ..освен това не ми се сменят бутала лагери и тн толкова често колкото препоръчват от мануалите ..а малко в повечко масло може да бъде само от полза в това отношение
                                Последно редактирано от mitkov; 04-03-08, 09:42.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X