Обява

Свий
Няма добавени обяви.

HONDA XL 600R

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от PBear
    146 kg е с бензина и маслото
    Ти този мотор го изкара по лек от ТТ600R???

    XR600R e 132 без бензин
    ТТ600R е 136 или 139 не помня - без бензин.

    Коментар


    • #17
      Honda XL600R
      Displacement: 589.00 ccm
      Engine type: Single cylinder
      Stroke: 4
      Power: 44.00 HP (32.1 kW)) @ 6500 RPM
      Compression: 8.5:1
      Bore x stroke: 100.0 x 75.0 mm
      Valves per cylinder: 4
      Fuel control: OHC
      Cooling system: Air
      Gearbox: 5-speed
      Weight incl. oil, gas, etc: 146.0 kg
      Front tyre dimensions: 3.00-21
      Rear tyre dimensions: 5.10-17
      Front brakes: Single disc
      Rear brakes: Expanding brake
      Fuel capacity: 12.00 litres

      Коментар


      • #18
        Ясно, ама според мен не е вярно...

        Коментар


        • #19
          Най вероятно са объркали това, че това е теглото с бензин...

          Коментар


          • #20
            може и да са объркали, но не мисля че крайната маса ще надвиши 160кг по никакъв начин

            за xr600r теглото с бенз и масло го дават 139кг -- проверено в мануала
            а за tt600r сух - 140кг

            Коментар


            • #21
              General information
              Model: Honda XL 600 R
              Year: 1986
              Category: Enduro / offroad
              Rating: 71.2 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
              Engine and transmission
              Displacement: 589.00 ccm (35.94 cubic inches)
              Engine type: Single cylinder
              Stroke: 4
              Power: 44.00 HP (32.1 kW)) @ 6500 RPM
              Compression: 8.5:1
              Bore x stroke: 100.0 x 75.0 mm (3.9 x 3.0 inches)
              Valves per cylinder: 4
              Fuel control: OHC
              Cooling system: Air
              Gearbox: 5-speed
              Transmission type
              final drive: Chain
              More details Consult a Honda repair manual.
              Physical measures
              Weight incl. oil, gas, etc: 146.0 kg (321.9 pounds)
              Chassis and dimensions
              Front tyre dimensions: 3.00-21
              Rear tyre dimensions: 5.10-17
              Front brakes: Single disc
              Rear brakes: Expanding brake
              Speed and acceleration
              Top speed: 151.0 km/h (93.8 mph)
              Other specifications
              Fuel capacity: 12.00 litres (3.17 gallons)
              --------------------------------------------------------------------
              Model: Honda XL 600 R
              Year: 1985
              Category: Enduro / offroad
              Rating: 68.7 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
              Engine and transmission
              Displacement: 589.00 ccm (35.94 cubic inches)
              Engine type: Single cylinder
              Stroke: 4
              Power: 44.00 HP (32.1 kW)) @ 6500 RPM
              Compression: 8.5:1
              Bore x stroke: 100.0 x 75.0 mm (3.9 x 3.0 inches)
              Valves per cylinder: 4
              Fuel control: OHC
              Cooling system: Air
              Gearbox: 5-speed
              Transmission type
              final drive: Chain
              More details Consult a Honda repair manual.
              Physical measures
              Weight incl. oil, gas, etc: 146.0 kg (321.9 pounds)
              Chassis and dimensions
              Front tyre dimensions: 3.00-21
              Rear tyre dimensions: 5.10-17
              Front brakes: Single disc
              Rear brakes: Expanding brake
              Speed and acceleration
              Top speed: 151.0 km/h (93.8 mph)
              Other specifications
              Fuel capacity: 12.00 litres (3.17 gallons)
              -----------------------------------------------------------
              Събине, маааааааалко си във грешка този път 150 кила със пълен резервуар и масла и така нататък, и 85-та и 86-та моделите
              [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
              [/FONT]________________________________________
              [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
              [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
              [/CENTER]
              [/CENTER]

              Коментар


              • #22
                Това е модел HONDA XL 600R 1985 година модел:

                Това е модел HONDA XL 600R 1986 година модел:

                ----
                Този, който съм харесал аз е 86-та година
                [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                [/FONT]________________________________________
                [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                [/CENTER]
                [/CENTER]

                Коментар


                • #23
                  Може би се бъркам с XL600L които е със стартер...

                  Коментар


                  • #24
                    Мотора тежи средно 134 кг. без масло и бензин... и предполагам около 135-6 кг само без бензин !
                    Мисля, че това решава въпроса с теглото :> и аз определено искам да заявя, че моя само резервуара както казах е близо 20 кг... (само бензина дето ще се побере в него) отделно самия резервуар още 4-5 кг.. и става една
                    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                    [/FONT]________________________________________
                    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                    [/CENTER]
                    [/CENTER]

                    Коментар


                    • #25
                      ето ви извадка от оргиналната книга за XL600R от Хонда:

                      Та там пише, че е 134кг Dry weight или преведено СУХ

                      Като му добавите 12литра бензин и 2.5 литра масло отивате на 148.5 кг

                      Вярно не е около 160 както писах ама е много далече от 110

                      Коментар


                      • #26
                        Google е голяма сила. Намерих го преди малко за да сверя килата

                        ако ви е бавен интернета мога да го изтегля и да го сложа на по удобно място...

                        http://84.230.255.171/workshop/index.html

                        Коментар


                        • #27
                          Ти можеби си с дакарският резервуар???

                          Коментар


                          • #28
                            Събине, погледни ТАЗИ тема и ще придобиеш представа, горе-долу колко е голям самия резервуар, че и самия мотор, че и райдъра !
                            [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                            [/FONT]________________________________________
                            [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                            [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                            [/CENTER]
                            [/CENTER]

                            Коментар


                            • #29
                              Тумбест изглежда този резервуар...

                              Коментар


                              • #30
                                Даниеле не те познавам, не знам как караш и от кога но искам да ти кажа няколко неща за да се изясни положението(е на теб и на мен)
                                Първо не трябва да сравняваш МЗ-то с всеки мотор за който става дума във форума, първо защото конструкцията му не е предвидена да бъде ПРЕПРАВЕНА на ендуро, а и е много стар като идеи мотор. Аз имам МЗ251 ЕТЗ доста по-ново сигурно е в началото на 90те години, доста е преправено, с предница от хонда-шова, удължавани задни амортисьори, резонансно гърне и какво ли още не, но това определено не прави мотора по-добър, дори напротив стана неустойчив извън пътя, и прекалено висок за асфалт. Дизайнерски МЗ-то трябва да се сравнява с моторите тип найкед байк- сузуки бандит 400 например дори мисля че имаше в нета статия в която ги сравняваха точно тези мотори, там вече мотора може да покаже пълния си потенциял.
                                Относно мотора ти е това, сега за друго по всичко изглежда че серьозно си се замислил да го сменяш, затова събираш мнения относно марки и модели и по всичко изглежда че си се насочил към ценовия клас към който се целя и аз-1500-2000лв. Много е трудно да си намериш свестен мотор за малко пари, но не трябва да го смяташ и като единична инвестиция понеже не видях никой да ти го казва това нещо сега ще ти кажа аз какво мисля: В темата за ЦР500 казваш че си му много навит на този мотор, обаче не смяташ колко ще ти струва на година този мотор, разходи които ако не ги направиш не можеш да го караш, а именно:
                                веригата-на мз-то си купих немска верига която струваше към 15-20лв(за ДТ-то ми беше към 25лв)на мз-та дори нямаше нужда да се сменя но така и така купувах части затова реших и нея да сменя(обещал съм на баща ми да му го възстановя напълно мотора)с тази верига сигурно ще изкара и следващите 10години! Ямахата ми изкара 2 години и ако не го бях държал няколко месеца навън под дъжда съм сигурен че и още щеше да изкара. За ЦР-а верига под 150лв не мисля че можеш да му сложиш, а мотор 60коня ще я разтяга като ластик.
                                Пиньони-айде тук сметката е не е толкова страшна ако се взимат бг-50-60лв комплекта
                                Гуми-е тук мисля ще ти бъде най-големия разход когато за пръв път отидох да карам с група в гората си спомням как "ветераните"си обсъждаха разходите и Галъбин каза че на година сменял 3-4 задни гуми, а с една предна изкарал дори 2 години. Тогава на мен ми се сториха тези цифри невъзможни но това е истината мощен мотор яде гумата за закуска
                                Маслото- е тук цифрите не са толкова главозамайващи и зависят колко много ще го караш но не можеш да му сложиш бг масло, а хубавите такива почват от 15лв. при маслата влизат и тези за предницата, задния амортисьор и скоростите които ако искаш да го подържаш мотора както трябва е хубаво да си правиш профилактика всяка година.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X