Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA
Твоят КТМ първо беше на Тони и аз знам за следните проблеми:
1. Година 2002, мотора е чисто нов, Тони тръгва на Ком-Емине заедно с всички нас, но за съжаление на няма и 5км от старта му протича водната помпа. Същата помпа я правихме веднъж и в Сопот и тогава вкарах малко от нашата Българщина та я направих по успешно от колкото фабриката. Оказа се че имат фабрична недомислица...
2. 1/3 от времето което го е карал Тони, този ктм не е имал стартер, поради смешно евтините букси, които се използват в инсталацията!
3. 1/3 от времето което го е карал Тони този КТМ е нямал пачи крак, защото пачият му крак няма нищо общо с какъвто и да е друг мотор ... пълен ташак!
4. При теб мотора веднъж издуха гарнитура.
5. При теб ти блокираха кликерите на задният амортисьор и мисля че на Шумен(или ком-емине?) едва не се преби 10-тина пъти.
6. Скъса жило...
Искам само да отбележа че всичко това се е случило на мотор, който е на около 5000км!
Знам и за други КТМ-и чийто съединители не са издържали дори един сезон!
Знам и други които сменяха скорости на всеки 2 състезания.
Карал съм един тестов КТМ в германия и въпреки че беше чисто нов успях за 5 обиколки на тестовото трасе да му прецакам водача на веригата, поради наличието на яка кал!
Тъка, че да наричаме сивото - бяло не е правилно.
Сега за да не кажете, че не съм обективен ще кажа, че КТМ-ите имат и предимства пред Ямахите(примерно).
1. Малко по добро окачване (до 2005)
2. Малко по добри спирачки.
3. Малко по лек.
4. По здраво кормило, с възможност за настройка по-напред или по- назад(до 2005).
5. Хидравличен съединител(защото ако сложат нормален никой няма да може да опъне съединителя)
6. Много по добра гама аксесоари и дрехи.
7. Много по евтини части.


Коментар