Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КТМ ЕХС 2т, 4т ,"+"vs. "-" !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КТМ ЕХС 2т, 4т ,"+"vs. "-" !

    Е да, 2Т нямат поне "пачи крак"
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

  • #2
    Моя КТМ беше 250 кубика кросак модел 1992г. (КТМ-SX250-1992)
    Честно казано - за ендуро щеше да е перфектен - голям резервоар, меко окачване, здраво дърпане от ниски, страхотни спирачки - какво повече да иска човек.
    Приемам критики за който и да е мотор но само от хора които са го карали и поддържали.
    Все едно аз да взема да обсъждам WR400 или 450, дето съм правил само завойче с такъв
    2010 CRF 250 R

    Коментар


    • #3
      димитър спомена че спирачките на неговия 92 ра ктм били много здрави
      карал съм го и наистина беше така
      по яко държаха от на моя RM250 2000 та година модел който карах тогава
      а неговите бяха брембо от 92-93 та година

      Коментар


      • #4
        Обсъждам го това, защото имам впечатления от най-малко 5000 км каране в компанията на КТМ-и
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #5
          ето го на митака
          старото ктм

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Калин Кулев
            Аз до сега се въздържах от коментар просто защото не съм имал по-близък контакт с друг мотор (японски) за да го сравня с КТМа,ама на Жоро и Краси май не им пречи,че са в моето положение и пишат ли пишат...
            Обектовно-мисля,че японците-YZF,CRF са малко по-издържливи като цяло,но разликата,не е чак ОГРОМНА!!Малко чуплив е КТМа май.Но пък има много много добро оборудване и много добри данни СЕРИЙНО!И не разбирам Митков,какво не харесва WP??
            Но погледнато от друга страна съм готов да се разсърдя (на Жоро и Краси ) дето пишат простотии,за иконата на OFF ROADа като цяло.Не може да оставате безразлични към всичко което прави КТМ за спорта!!!КТМ е религия бе еееей!!!! Как тъй
            Дори най-кекавия японец (да не му казвам името) е много по добре направен
            какви са тез глупости бре.

            ППКаде пък си виждал кекав японец
            Калине много разгорещяваш спора по този начин, все пак всеки има право на мнение и глас и нали затова е форума за да ги сподели.
            Дали сме прави ние със Жоро или не това е друга тема. Това което го казваш ти, че КТМ-а е малко по чуплив и идва доста по оборудван като нов е споделих и аз. По отношение на това че КТМ е религия в offroad мотоспорта си абсолютно прав и това никой не го оспорва, в момента дискутираме по темата за ЕХС като модел.
            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

            Коментар


            • #7
              Е и какво можеж да кажеш ти за ЕХС сподели го а после аз ще ти кажа за СРа имам и снимки Да видим кои е по чуплив

              Коментар


              • #8
                Аз също продължавам да твърдя, че японските мотори са по-издържливи на яки натоварвания от всички европейски, включително и КТМ
                Никой не оспорва рейсинговите качества на КТМ тук
                Въпросът е, че този мотор има по-голяма подръжка и му е необходима доста повече профилактика от японските, което и К.Кулев сподели.
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA
                  Е и какво можеж да кажеш ти за ЕХС сподели го а после аз ще ти кажа за СРа имам и снимки Да видим кои е по чуплив

                  Мисля че всеки има право да си изкаже мнението по темата а не да се прявят оценки кой какво може да каже.
                  Мисля че твоето мнение е по-скоро заяждане.
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • #10
                    Защо заяждане отдавна ми е извесно че плюенето по непознати продукти и даването на оценки без абсолютно никаква компетентност са национален спорт в България Дреме ми на ауспуха и за КТМ и за цялата планета ама е така

                    За да даваш некакви мнения трябва да си пробвал както трябва много и различни работи А не защото съседа карал 20 години Москвич и затова бил най здравата кола Да кара кой каквото изска

                    Ако имаше най добра фирма и модел щеше да е само той

                    Коментар


                    • #11
                      Близнак, на КТМ-а много му харесвам ... цвета
                      Не знам, не искам да се заяждам, тъй като не съм имал лично КТМ, но миналата пролет 10 КТМ се строшиха около мен в Стара Планина за една седмица, та от там без дори да желая да гледам черногледо, то ми се е набило в мозъка.
                      Дано тези 10 мотора са били частен случай
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #12
                        Те затова Жоре повечето хора си карат мотори шир-потреба нищо че не спират и кормилата са им от кашкавал Нали помниш като доиде в гаража как го бях разглобил моя за новия сезон а и знаеш с колко части го продадах Е при мен КТМ не се е чупил ПИТАИ КОИТО ЗНАЕ Наи голямата повреда ми е била скъсано жило за газ Ама знам че като го взех тоя мотор другите от този клас трябваше да ги риташ като ионики за да запалят :x

                        Коментар


                        • #13

                          И аз нямах много доверие на музикалните инструменти, ама свирят добре! Не вярвах, че след китара ще имам и мотор от същата фирма!
                          ... а да знаеш пък какви рояли правят, ум да ти зайде
                          Ендурото и сексът не са шега работа !
                          -------------
                          Животът се измерва с броят на издишванията !

                          http://sixdayscrazyjob.com
                          http://crazy-job.com

                          Коментар


                          • #14
                            Струва ми се,че тези изказвания за новите КТМ са малко типично българашки простотии.
                            отдавна ми е извесно че плюенето по непознати продукти и даването на оценки без абсолютно никаква компетентност са национален спорт в България
                            И аз съм на това мнение,та за това го нагорещих (спора) Краси.Пък такива приказки мноооооого съм слушал и за това ми звиучи тъпо.Едно време в Шумен бяха пусна ли приказка,че Хондата е най-чупливия мотор И по-специално CBR 900RR Fireblade '92.Пък това се оказа един от най здравите...
                            Ама мног уважавам КТМ,защото наистина приноса им в офроуда,мотокроса ,супермотото и изобщо сред този тип мотоциклети е ненадминат.Това си е една жива леганда.И са стахотно дейни,като става въпрос за спорт.Даже спечелиха титлата на писта тази година(Мото ГП-125 титлата при конструкторите)
                            Пък за издържливост като говорим.Кой твърди че не могат да направят здрав мотор??Защо 90% от моторите в Париж-Дакар са КТМ Какво по-обективно от избора на частните пилоти за най-големия чанч за ендуро мотори!
                            А има ли марка с по-широка гама от кросови,ендуро и т.н. мотоциклети?В никой друг клас мотоциклети няматакова преимущество на ЕДНА марка над ОСТАНАЛИТЕ...
                            Чупят се явно когато не се използват и поддържат правилно.
                            К. Кулев

                            Коментар


                            • #15
                              Съгласен съм с гореказаното, на за тимово подготвени мотори
                              Хайде тогава много да внимаваме къде караме моторите за Off road, че да не ги повредим
                              Ендурото и сексът не са шега работа !
                              -------------
                              Животът се измерва с броят на издишванията !

                              http://sixdayscrazyjob.com
                              http://crazy-job.com

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X