Моя КТМ беше 250 кубика кросак модел 1992г. (КТМ-SX250-1992)
Честно казано - за ендуро щеше да е перфектен - голям резервоар, меко окачване, здраво дърпане от ниски, страхотни спирачки - какво повече да иска човек.
Приемам критики за който и да е мотор но само от хора които са го карали и поддържали.
Все едно аз да взема да обсъждам WR400 или 450, дето съм правил само завойче с такъв
димитър спомена че спирачките на неговия 92 ра ктм били много здрави
карал съм го и наистина беше така
по яко държаха от на моя RM250 2000 та година модел който карах тогава
а неговите бяха брембо от 92-93 та година
Аз до сега се въздържах от коментар просто защото не съм имал по-близък контакт с друг мотор (японски) за да го сравня с КТМа,ама на Жоро и Краси май не им пречи,че са в моето положение и пишат ли пишат...
Обектовно-мисля,че японците-YZF,CRF са малко по-издържливи като цяло,но разликата,не е чак ОГРОМНА!!Малко чуплив е КТМа май.Но пък има много много добро оборудване и много добри данни СЕРИЙНО!И не разбирам Митков,какво не харесва WP??
Но погледнато от друга страна съм готов да се разсърдя (на Жоро и Краси ) дето пишат простотии,за иконата на OFF ROADа като цяло.Не може да оставате безразлични към всичко което прави КТМ за спорта!!!КТМ е религия бе еееей!!!! Как тъй
Дори най-кекавия японец (да не му казвам името) е много по добре направен
какви са тез глупости бре.
ППКаде пък си виждал кекав японец
Калине много разгорещяваш спора по този начин, все пак всеки има право на мнение и глас и нали затова е форума за да ги сподели.
Дали сме прави ние със Жоро или не това е друга тема. Това което го казваш ти, че КТМ-а е малко по чуплив и идва доста по оборудван като нов е споделих и аз. По отношение на това че КТМ е религия в offroad мотоспорта си абсолютно прав и това никой не го оспорва, в момента дискутираме по темата за ЕХС като модел.
Аз също продължавам да твърдя, че японските мотори са по-издържливи на яки натоварвания от всички европейски, включително и КТМ
Никой не оспорва рейсинговите качества на КТМ тук
Въпросът е, че този мотор има по-голяма подръжка и му е необходима доста повече профилактика от японските, което и К.Кулев сподели.
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
Защо заяждане отдавна ми е извесно че плюенето по непознати продукти и даването на оценки без абсолютно никаква компетентност са национален спорт в България Дреме ми на ауспуха и за КТМ и за цялата планета ама е така
За да даваш некакви мнения трябва да си пробвал както трябва много и различни работи А не защото съседа карал 20 години Москвич и затова бил най здравата кола Да кара кой каквото изска
Ако имаше най добра фирма и модел щеше да е само той
Близнак, на КТМ-а много му харесвам ... цвета
Не знам, не искам да се заяждам, тъй като не съм имал лично КТМ, но миналата пролет 10 КТМ се строшиха около мен в Стара Планина за една седмица, та от там без дори да желая да гледам черногледо, то ми се е набило в мозъка.
Дано тези 10 мотора са били частен случай
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
Те затова Жоре повечето хора си карат мотори шир-потреба нищо че не спират и кормилата са им от кашкавал Нали помниш като доиде в гаража как го бях разглобил моя за новия сезон а и знаеш с колко части го продадах Е при мен КТМ не се е чупил ПИТАИ КОИТО ЗНАЕ Наи голямата повреда ми е била скъсано жило за газ Ама знам че като го взех тоя мотор другите от този клас трябваше да ги риташ като ионики за да запалят :x
И аз нямах много доверие на музикалните инструменти, ама свирят добре! Не вярвах, че след китара ще имам и мотор от същата фирма!
... а да знаеш пък какви рояли правят, ум да ти зайде
Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
Струва ми се,че тези изказвания за новите КТМ са малко типично българашки простотии.
отдавна ми е извесно че плюенето по непознати продукти и даването на оценки без абсолютно никаква компетентност са национален спорт в България
И аз съм на това мнение,та за това го нагорещих (спора) Краси.Пък такива приказки мноооооого съм слушал и за това ми звиучи тъпо.Едно време в Шумен бяха пусна ли приказка,че Хондата е най-чупливия мотор И по-специално CBR 900RR Fireblade '92.Пък това се оказа един от най здравите...
Ама мног уважавам КТМ,защото наистина приноса им в офроуда,мотокроса ,супермотото и изобщо сред този тип мотоциклети е ненадминат.Това си е една жива леганда.И са стахотно дейни,като става въпрос за спорт.Даже спечелиха титлата на писта тази година(Мото ГП-125 титлата при конструкторите)
Пък за издържливост като говорим.Кой твърди че не могат да направят здрав мотор??Защо 90% от моторите в Париж-Дакар са КТМ Какво по-обективно от избора на частните пилоти за най-големия чанч за ендуро мотори!
А има ли марка с по-широка гама от кросови,ендуро и т.н. мотоциклети?В никой друг клас мотоциклети няматакова преимущество на ЕДНА марка над ОСТАНАЛИТЕ...
Чупят се явно когато не се използват и поддържат правилно.
Коментар