Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КТМ ЕХС 2т, 4т ,"+"vs. "-" !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA
    Те затова Жоре повечето хора си карат мотори шир-потреба нищо че не спират и кормилата са им от кашкавал Нали помниш като доиде в гаража как го бях разглобил моя за новия сезон а и знаеш с колко части го продадах Е при мен КТМ не се е чупил ПИТАИ КОИТО ЗНАЕ Наи голямата повреда ми е била скъсано жило за газ Ама знам че като го взех тоя мотор другите от този клас трябваше да ги риташ като ионики за да запалят :x
    Пеко, май си позабравил това онова...

    Твоят КТМ първо беше на Тони и аз знам за следните проблеми:

    1. Година 2002, мотора е чисто нов, Тони тръгва на Ком-Емине заедно с всички нас, но за съжаление на няма и 5км от старта му протича водната помпа. Същата помпа я правихме веднъж и в Сопот и тогава вкарах малко от нашата Българщина та я направих по успешно от колкото фабриката. Оказа се че имат фабрична недомислица...

    2. 1/3 от времето което го е карал Тони, този ктм не е имал стартер, поради смешно евтините букси, които се използват в инсталацията!

    3. 1/3 от времето което го е карал Тони този КТМ е нямал пачи крак, защото пачият му крак няма нищо общо с какъвто и да е друг мотор ... пълен ташак!

    4. При теб мотора веднъж издуха гарнитура.

    5. При теб ти блокираха кликерите на задният амортисьор и мисля че на Шумен(или ком-емине?) едва не се преби 10-тина пъти.

    6. Скъса жило...

    Искам само да отбележа че всичко това се е случило на мотор, който е на около 5000км!

    Знам и за други КТМ-и чийто съединители не са издържали дори един сезон!

    Знам и други които сменяха скорости на всеки 2 състезания.

    Карал съм един тестов КТМ в германия и въпреки че беше чисто нов успях за 5 обиколки на тестовото трасе да му прецакам водача на веригата, поради наличието на яка кал!

    Тъка, че да наричаме сивото - бяло не е правилно.

    Сега за да не кажете, че не съм обективен ще кажа, че КТМ-ите имат и предимства пред Ямахите(примерно).
    1. Малко по добро окачване (до 2005)
    2. Малко по добри спирачки.
    3. Малко по лек.
    4. По здраво кормило, с възможност за настройка по-напред или по- назад(до 2005).
    5. Хидравличен съединител(защото ако сложат нормален никой няма да може да опъне съединителя)
    6. Много по добра гама аксесоари и дрехи.
    7. Много по евтини части.

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
      Хайде тогава много да внимаваме къде караме моторите за Off road, че да не ги повредим
      Някой трябва да внимават наистина

      В интерес на истината много ще се радвам да карат всички КТМ-и по състезанията, така ще ни е по лесно да ги бием

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от sabin

        ... 6. Скъса жило...

        Искам само да отбележа че всичко това се е случило на мотор, който е на около 5000км!
        Е-е, стига изброява, че Венци ще ти се скара за прекомерно много заето място в Форума!

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от sabin
          ......
          Сега за да не кажете, че не съм обективен ще кажа, че КТМ-ите имат и предимства пред Ямахите(примерно).
          ....
          2. Малко по добри спирачки.
          .....
          Много по-добри спирачки
          2010 CRF 250 R

          Коментар


          • #20
            СЕГА ПОЧТИ МЕ ИСКУШАВАТЕ ДА ВИ ПРЕМЕСТЯ МНЕНИЯТА

            ЗАЩОТО НЕ СА ПО ТЕМАТА

            ТЕМАТА Е-КТМ ЕХС 2 тактови

            4 ТАКТОВИТЕ КТМ и и аз знам че не са много свестни

            но смея да твърдя че 2 тактовите им модели са на много по добро ниво
            особенно моделите за ендуро
            идват си заводски с фарове генератор стопче и тн оборудване за ендуро което иначе ако вземеш японски кросак ще се чудиш от къде и как да ги приспособяваш
            идват си с хубаво кормило 2т двигателите им са най мощни в своите класове
            окачването им е малко по зле от на японците но напоследък и там има положително развитие

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от mitkov
              СЕГА ПОЧТИ МЕ ИСКУШАВАТЕ ДА ВИ ИЗТРИЯ МНЕНИЯТА
              Или ги премести в друга тема! (вече ме изкушаваш да те махна от класирането за годината )

              Коментар


              • #22
                По темата за КТМ - много харесвам някои коструктивни решения на тези мотори. Фирмата е с много по-напредничави идеи според мен, отколкото японците.
                Най ми харесва че задния амортисьор при по-новите модели е без линкове. Абе въобще австрийците гледат да ги правят много практични.
                И най-важното - имат толко офроуд модели колкото всички японци взети заедно.
                Тука се спомена на няколко места за чупещия се пачи крак. Да не се заблуждаваме че КТМ не могат да го направят здрав. Просто концепцията е такава - да е лек, да става само за подпиране на мотора и ДА Е ЛЕК.
                (повторението е умишлено)
                2010 CRF 250 R

                Коментар


                • #23
                  по добре ги премести
                  да грешно се изразих
                  по скоро мислех да ги преместя в една друга тема
                  имаше преди време една такама за ктм4 т
                  но няма да местя нищо
                  явно че темата стана обща за всички КТМ и
                  аз много добре знам че КТМ 4Т тата не са много читави но все пак от двутактовите модели имат добри предложения
                  лично аз ктм 4 т не бих си взел освен може би новия 250 4т който са пуснали но и за него все още няма достатъчно данни прекалено нов модел е

                  (вече ме изкушаваш да те махна от класирането за годината )
                  А това не беше съвсем удачно да го казваш според мен

                  Коментар


                  • #24


                    ммммммм

                    ПП: ако ми изтриеш пак мнение ще се оплача на Татяна да знайш [/img]
                    2010 CRF 250 R

                    Коментар


                    • #25
                      ПП: ако ми изтриеш пак мнение ще се оплача на Татяна да знайш
                      нищо лично
                      просто ептен не беше по темата
                      новото ти мнение със снимката пак не е по темата
                      ама айде тя се видя че не възприемате дисциплина и ми се сърдите
                      няма да се меся вече по таз тема плюйте се на воля
                      може би ще и сменя заглавието
                      то тва е по лесно отколкото да местя и трия

                      ПП голям автогол си вкарах с тва модераторство все някой ми се сърди

                      Коментар


                      • #26
                        Браво бе Събине я кажи сега как тоя мотор толкова скапан ви издуха по Ленин с чисто новите ЯМАШКИ и то При полужение че единия беше направен на супермото Никаде не виждам да пишеш за шестата скорост


                        1- Издухал гарнитура говориш както говорят курвите политици те така изкривяват нещата Много добре знаеш че Тони не беше карал машината 3 месеца и е абсолютно нормално да потече гарнитура на КАРТЕРНИЯ КАПАК всички сме го виждали това и на чисто нови машини ако това го смяташ за повреда ОК

                        2-Скъсал жило за гас Може да питаш бай Васил защо е станало това
                        с него заедно го видяхме Тонко бил стриктен когато сложил ново жило само дето го привързал с 8 свински опашки стегнати до безумие и така жилото работило под напрежение

                        3- По същия начин направил и с буксите След като ги пуснах да дишат аз не съм имал проблем с тях Никога не съм палил този мотор на манивела За разлика от повечето Ямахи КТМ пали веднага защо не го написа и това

                        4-Защо не напишеш сега на твоята Ямаха колко неща си и сменил защото на мен няма да ми стигне мястото Аиде кажи само колко пъти троши скорости Колко време отделяш за профилактики и тва при полужение че притежаваш само един мотоциклет и не се занимаваш с нищо друго

                        5-Не помня да си засичал мотора на колко километра е бил

                        Бъркаш и за някакви кликери това не е било при мен
                        И повече няма да пиша за някакви фирми и модели да кара кой каквото ще да говори както желае за каквото изка Хора всякакви Примерно сега се сещам Майкал Джексан джитка малки момченца да язди кои каквото му е кеф

                        6- За край пак казвам ако имаше най добра фирма щеше да е само тя
                        Писна ми да спорим като в детския дом на кои играчката е по по наи голяма

                        Коментар


                        • #27
                          Не виждам защо изобщо се карате Всеки мотор е уникален с своите неща. Няма перфектно нещо Не бих могъл да сравня австрииското с японското, защото не съм карал австрииско. Единственото, което мога да кажа, че брата японец е умен човек, ама като гледам ентусиазма на тез пичове от КТМ, май КТМ също ще станат добри(или по точната дума известни) колкото японците

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от mitkov
                            (вече ме изкушаваш да те махна от класирането за годината )
                            А това не беше съвсем удачно да го казваш според мен
                            Проблем ли имаш с чуството ти за хумор???

                            Коментар


                            • #29
                              Не се караме, просто си обсъждаме!

                              Да, наистина забравих за 6-та скорост - голям кеф щеше да я имаме, но уви....

                              426-тата наистина счупи скорости вече 2 пъти. Това е единственото слабо място на ВР426, но все пак мотора е на над 20000км! Когато КТМ-а ти направи толкова километри, пак ще си говорим.

                              Съгласен съм, че всеки мотор си има предимства и недостатъци, просто видях тема в която изкарвахте КТМ-а прекалено перфектен и не можех да не се намеся

                              Коментар


                              • #30
                                Това се вика ендуро...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X