Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda XR 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Honda XR 250

    ТОЗИ модел заслужава със сигурност да се отвори тема за него от ПЛАКАТИСТА научихме че някои спекулирали с кончетата всъщтност мотора го дават 28коня независимо коя година е произведен той м/у другото няма прекалено големи промени през годините особенно по двигателя
    Length 2140mm Width 820mm . Height 1120mm. Wheelbase 1430mm. Seat height 860mm . Weight 115kg. Engine type 4 stroke 249cc. Power output 28/8500 ps/rmp.
    Torque 2.50/7500 kg-m/rmp. Fuel tank capacity 9 litres. Gearbox 5 speed.

    тези данни ги свалих за модела който има е-стартер иначе без стартер модела е МАЛКО по лек но много мАлко даже модификацията BAJA
    която се отличава че е с два големи опулени фара е малко по тежка и без стартер доколкото разбрах


  • #2
    на откриването тази година имаше един човек от София с ЧИСТО НОВ
    XR-250 даже му беше олепил пластмасите да не се драскат попопитах то за цената каза че ги продава /явно има и други/за около 10 000лв

    Коментар


    • #3
      Никак не е лоша машина, но отново за по-леки моторджии. Конете му наистина не са мръднали от създаването на модела до сега - 28. По-добрият вариант е според мен XR 400, за който вече поговорихме.
      Приятно съм изненадан от XR 650! Този, който караше във втората двойка на старозагорци има такъв. На килограми моторът не е лек, но е прекрасен Offroad-ер. Големите препятствия като камъни, дебели дървета ги преминава като с въздушна възглавница. Така обира неравностите, че возията му е като на Ролс ройс, а нашите по-леките ти откачат бъбреците и ... други работи. По хубав чер път може да се кара и с 160 км/ч, ако ти стиска.Виждате, че и с лекота се справи на старозагорското ендуро.Става обаче труден когато вали дъжд или е валяло скоро
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #4
        XR650 E МАНИАШКА машина последните няколко години печели
        BAJA1000 В щатите много се кара и в европа се мярка ползват я и за супермото докарват и мощтност над 70 кс не знам защо в БГ
        я пренебрегват доколкото знам е невероятно издръжлив мотор при това много модерно изглеждащт с алуминиева рама е ,на париж дакар частните участници много го тачат гледам макар че Жоре смятам че и твоя WR може да се кара с 160преспокойно даже съм чел сравнителни тестове между XR650 и WR400 и се оказва че вр-а набира по бързо а и максималните им скорости са близки а хем твоя е 426 само в дисциплината доускорение на последната предавка ХR-а бие но това е нормално като се има предвид разликата в кубиците и въртящия момент е разбира се XR-а е много много по издръжлив
        на дълбок пясък и кал обаче килограмите си казват думата

        Коментар


        • #5
          Не помня в кой сайт четох характеристиките на 650 и там го даваха 138 кг, но малко ме съмнява да са му толкоз килограмите, щото по тези сайтове има и доста грешна информация. Обаче ако е истина не е ли предизвикателство да си го купиш за оффроуд този мотор?

          Коментар


          • #6
            Нали писах,че го тествах лично този мотор. Тежестта му (както на всички Хонди) е свалена ниско долу и не създава впечатление, че е толкова тежък, а отделно това чувство се подсилва от невероятната лекота с която минава по неравностите. Няма друг мотор, който да обира така! Не напразно от стандартните модели го ползват много,а прехваляният КТМ го купят и после хоп, на обява за продажба.
            Ние, които караме стандартно тунинговани мотори, трябва да не робуваме на реклами от големи състезания, защото там знаете, че нещата стоят друго яче. Смятам, че КТМ имат много добри мотори от серията ЕХС, но при тежките нетунинговани ендура XR 650 е No.1 !!!
            И трябва да се разбере, че няма ендуро, което е перфектно за всякакви терени. Пример: Често като караме групата и тръгнем да качваме стръмни наклони с много камъни или натрупани паднали листа XR-а вижда много зор.Трябва да се кара оптимално без да се спира, защото след това често няма тръгване, докато леките ни мотори нямат никакви проблеми и се провират и мушат навсякъде. Излезем ли обаче на открито и особено каменисто, XR-а ни минава като малка гара, докато ние подскачаме от камък на камък.
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #7
              какви работи гледах да правят с този мотор по екстриим спорт
              само че бая ги олекотяват само да смениш ауспухът печелиш сигурно поне 3кг махат и фарове и всичко друго "излишно" в щатите има и много фирми специализирани да преправят амортисьори като за всеки и според мен при тголемите ендура хр-а650 е номер 1
              КТМ хубаво карат ги на париж дакар ама един път като прочетох колко двигатели им сменят докато стигнат дакар тази фирма хвърля невероятни средства за реклама и това почва да дава резултат фирмените и състезатели ги гледат като царе но ние по скоро трябва да гледаме кво се кара от частните състезатели и аматьорите по тези състезания а там като гледах все XR-и650 се мяркат а за любителите пък имам чуство че са абонирани за XR400
              даже от дамите които участват с друг мотор не съм ги видал.Четох и в DIRTRIDER че XR400 бил най купуваниат мотор от фирми които организират приключенски пътешествия из разни "кътчета" а там знаем че си правят сметката хората

              Коментар


              • #8
                Бе май по добре да си бяхме кръстили темата Honda XR650 heheheh няма лошо де)) след някой друг сезон може и да си взема и аз такъв та не е лошо да чуя туй онуй)) засега 250 тката ми е номер едно...като вдигна нивото на техниката)) ще се прицеля в 400)
                [img]http://ftp.domainbg.com/stanislav_7140/cooltext88212992.jpg[/img]

                Коментар


                • #9
                  Моторът пък с най-невероятното окачване, който съм имал от по-леките беше Хонда XR 250 Baja Да го духат и Ямахи, и КТМ-и, и всички останали. Беше внос от Щатите и както казва Митков, някой му беше сменял явно окачването.
                  Откраднаха ми го една нощ от двора.
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #10
                    абе коя година е твоят и коя модификация

                    Коментар


                    • #11
                      Беше от по-старите. Модел '92-ра. Червеничък и бял. С тунингован фар и както казах амортисьори.
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #12
                        Не аз имах предвед на плакатиста
                        но и за твоя е интересно с два фара ако е бил този модел си е така стандартно два големи фара с метална рамка отстрани

                        Коментар


                        • #13
                          Да, ама му смених токмаците със стандартен.
                          Ендурото и сексът не са шега работа !
                          -------------
                          Животът се измерва с броят на издишванията !

                          http://sixdayscrazyjob.com
                          http://crazy-job.com

                          Коментар


                          • #14
                            ами те наистина малко грозничко стоят а и тежат сигурно колкото ауспухът ама сигурно яко светят

                            Коментар


                            • #15
                              Моя според схемите дето гледах там по номера на двигателя...ако не съм объркал нещо....излиза че е 89.. старичък е ама е гледан добре поне според моите критерии...сичко си му е оригинално...е лостчета там ясно ама те май консуматив ше додат)) поне на стария ги трошах бая ама аз се пак си падам често)) XR250R...
                              [img]http://ftp.domainbg.com/stanislav_7140/cooltext88212992.jpg[/img]

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X