Със сигурност хората пишещи тук са много по компетентни от мен, но исках да споделя собствния си опит - тъй като ми се струва че може и да е удачен за Different.
Първо да уточня - не се състезавам по състезанията - карам за удоволствие от време на време по горите. Това означава в активния сезон почти всеки уикенд единия ден ходим да покараме. Карам много стар XR250. Много стар означава на около 20 години. Знам че мотора е остарял морално вече дори но - това което исках да кажа е че за аматьорски изпълнения или разходки с вариращи нива на трудност подобен четиритактов мотор може да върши идеална работа. Пак повтарям не ства въпрос за сериозно състезателно каране. Та за около 3 години съм се грижил за мотора както трябва - редовни смени на масло и филтри регулаж на клапаните и смазване и така натам. Началото на този сезон се наложи да сменя ангренажната верига и сегментите - другите неща си бяха в ред. Та значи за 20 години - това беше първото отваряне на двигателя - с по аматьорско каране това е равносметката. Та си мисля че зависи много човек какво иска да постига - Ако иска да се състезава сериозно трябва да се образова сериозно да тренира дисциплинирано и съотвтно да насочва финансов ресурс в тази поскоа.
Mоят случай е друг - аз си правя удоволствие и си позволявам повече от една глезотия - имам предвид освен мотор карам и уиндсърф и ски. Така че за моят случай - да карам 4тактов стар мотор на някакво нормално ниво из горите ми ситга. Карал съм с хората които се явяват по състезанията знам колко карат те колко и аз. Далеч съм от мисълта да сравнявам моето каране с тяхното - аз съм си аматьор. Факт е обаче че си покарахме заедно))) Това че те може би са карали лекичко а аз съм се напъвал е друг въпрос)) Това е - на който каквото му е изгодно. Надявам се да съм бил поне малко полезен.
Първо да уточня - не се състезавам по състезанията - карам за удоволствие от време на време по горите. Това означава в активния сезон почти всеки уикенд единия ден ходим да покараме. Карам много стар XR250. Много стар означава на около 20 години. Знам че мотора е остарял морално вече дори но - това което исках да кажа е че за аматьорски изпълнения или разходки с вариращи нива на трудност подобен четиритактов мотор може да върши идеална работа. Пак повтарям не ства въпрос за сериозно състезателно каране. Та за около 3 години съм се грижил за мотора както трябва - редовни смени на масло и филтри регулаж на клапаните и смазване и така натам. Началото на този сезон се наложи да сменя ангренажната верига и сегментите - другите неща си бяха в ред. Та значи за 20 години - това беше първото отваряне на двигателя - с по аматьорско каране това е равносметката. Та си мисля че зависи много човек какво иска да постига - Ако иска да се състезава сериозно трябва да се образова сериозно да тренира дисциплинирано и съотвтно да насочва финансов ресурс в тази поскоа.
Mоят случай е друг - аз си правя удоволствие и си позволявам повече от една глезотия - имам предвид освен мотор карам и уиндсърф и ски. Така че за моят случай - да карам 4тактов стар мотор на някакво нормално ниво из горите ми ситга. Карал съм с хората които се явяват по състезанията знам колко карат те колко и аз. Далеч съм от мисълта да сравнявам моето каране с тяхното - аз съм си аматьор. Факт е обаче че си покарахме заедно))) Това че те може би са карали лекичко а аз съм се напъвал е друг въпрос)) Това е - на който каквото му е изгодно. Надявам се да съм бил поне малко полезен.
Коментар