Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki KX250F vs. Honda CRF250R (2007)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Kawasaki KX250F vs. Honda CRF250R (2007)

    Някой може ли да даде сравнения относно окачване, мощност, разход, цени както за части така и за моделите, макар че съм наясно, че Хондата е малко по-скъпа от КХФ-а, но това заради марката ли е или наистина си има предимства ?
    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
    [/FONT]________________________________________
    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
    [/CENTER]
    [/CENTER]

  • #2
    Изчакай да излезе годишния сравнителен тест, ще го преведа в другия форум, няма проблем да се публикува и тук.

    И двата мотора са с малки промени спрямо миналата година. Миналата година кавазакито беше класирано първо, хондата втора, ямахата трета.
    Като цяло кавазакито миналата година спечели заради по-мощния двигател, по-добра карбурация, и окачване което беше поне толкова добро.

    В общи линии хондата се кара по-лесно, кавазакито е (малко) по-бързо. За тази година и в двата мотора има леки подобрения. Кавазакито е с по-твърди пружини на съединителя и ред други промени, хондата е с (малко) пооправена карбурация и по-малко глъхне при приземяване от скок.

    За разхода - извинявай ама ако имаш пари за 2007 модел и гледаш разход, на състезателен мотор при това, значи имаш наистина много пъклени планове

    Всеки от моделите си има предимства, всичко е въпрос на избор. Като цяло хондата изисква много повече регулиране и играчка за да стане страшилище на пистата, но и двата мотора са толкова близки че всичко си зависи от задкормилното устройство.
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #3
      Имам мечта и тя е да си купя моторетка с която ще се науча и ще я карам минимум 3 години докато я изплатя, ще се науча на нещо и ще си правя кефа, но тук говорим, че машината ще се ползва както за крос, така и за ендуро! Така че разхода не е маловажен независимо машината особено в ендурото Разглеждам сайта на кавазаки тези дни и сметнах някаква цена като 9000 лв. Но ще видим..
      С нетърпение ще чакам официалните тестове и превода ти! Аз също прочетох че промените са малки по шасито и двигателя... мощноста се увеличава още повече в ниските обороти а настройките по окачването ставали още по точни чрез нови подобрения !
      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
      [/FONT]________________________________________
      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
      [/CENTER]
      [/CENTER]

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от Different_Soul
        Имам мечта и тя е да си купя моторетка с която ще се науча и ще я карам минимум 3 години докато я изплатя, ще се науча на нещо и ще си правя кефа, но тук говорим, че машината ще се ползва както за крос, така и за ендуро! Така че разхода не е маловажен независимо машината особено в ендурото Разглеждам сайта на кавазаки тези дни и сметнах някаква цена като 9000 лв. Но ще видим..
        С нетърпение ще чакам официалните тестове и превода ти! Аз също прочетох че промените са малки по шасито и двигателя... мощноста се увеличава още повече в ниските обороти а настройките по окачването ставали още по точни чрез нови подобрения !
        Аз по принцип съм забелязал че си падаш мечтател
        Има обаче известни повреди по трасето на логиката ти в конкретния случай - ще поразсъждавам малко на глас:

        - Изчисленията за цената които правиш са адски точни - 5999$ щатска цена, по курса са 8938лв. Мисля че ако си намериш човек който за останалите 62 лева да ти достави мотора от Щатите, да ти плати митото и да си плати разходите по хамалогията, ще ти се върже на цена от 9000 лева доставен в България. Ако намериш такъв човек, моля те дай ми телефона му, ще се нуждая и аз от услугите му. Ако ли не - по-скоро ги брой от 9000 долара нагоре.

        - Подхождаш погрешно с мисълта че ще караш четиритактов кросов мотор три години и че единствените ти разходи ще са бензин и вноски по изплащането. Няма четиритактов кросов мотор който да издържи три години. Всяка година те чака смяна на клапани (честно казано не знам колко се връзват в България но не вярвам да е по-малко от 1000лв комплекта), и консумативи. Изклинчиш ли там - на втората година (ако си късметлия, ако не - на първата) клапаните ти ще подбият леглата и ще се разминеш с нова глава + гореспоментатите клапани. Ако не си късметлия - ще пръснеш главата. Като (а не ако) се случи - пак зависи дали си късметлия или не) - или ще счупиш и буталото, или не. Ако не го счупиш - ще се разминеш само с цяла глава и клапани, ако го счупиш - пак имаш два варианта - или ще си на високи обороти и ще захапеш парчета от буталото в скоростната кутия, или не.

        Ако си с хондата имаш някакви теоретични шансове да опазиш кутията, понеже е в отделен картер. Но ако си на високи обороти - пак ще пръснеш картера така или иначе.

        При всички положения, със счупена кутия или не, поправката ще е нов двигател.

        Четиритактовите кросови мотоциклети са бомби със закъснител. Изискват адски стриктна и адски скъпа поддръжка, която дори не е гаранция че няма да се счупи двигателя въпреки всичко. Живота на двигателя им се брои в няколко десетки часа, да речем около стотина ако си късметлия. Но нормалното е по-скоро петдесетина.

        Нямаш дори теоретичен шанс да изкараш 3 години с такъв мотор, каквато и марка да е, освен ако не караш по 20 часа годишно. Това са мотори които всеки умен собственик продава на края на сезона.

        Имаш някакъв теоретичен шанс да го опазиш три години ако стриктно следваш поддръжката, като не забравяш че вече в категорията "консуматив" ще влизат части като клапани, валове и т.н. Всяка годишна поддръжка ще ти е четирицифрена сума.

        Като цяло - това в въпрос на друга тема, но денят в който четиритактовите мотори започнаха да печелят състезания (в общи линии денят в който АМА позволи такива огромни разлики в кубатурата между двутактови и четиритактови), беше черен ден в историята на мотокроса, и в частност в житието на българския състезател. Всичко е вече в пъти по-скъпо, и тепърва ще става по-зле. Има слухове че след няколко години АМА може и да уеднакви кубатурите, но са само слухове. Тогава би станало интересно. Но е слабо вероятно.

        Тъй че докато не спечелиш от тотото не се занимавай с лудости, купи си двутактов, пак ще те вкара в дългове, но поне няма да се налага да ограбваш банка всяка година като дойде време за поддръжка.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #5
          Първо искам да подчертая , че не съм казвал,че 3 години само ще карам! Пределно ясно ми е, че тези мотори трябва да се потдържат стриктно без никакви компромиси !
          Второ тъй като си забелязал, че съм от "мечтателите" (както явно всички мислят незнам защо ) би трябвало да си забелязал, че имам адски много мерак и съм готов да жертвам много, за да успея .... пресен пример "Подготовка на МЗ ТС 250 за спортен сезон..." В тази тема достатъчно добре си личи, че желанието ми е достатъчно голямо за да ме заслепи пред ясната представа, че от МЗ ТС 250 спортен мотор НЕ СТАВА въпреки, че го зная... хвърлям луди пари за тая моторетка макар да виждам че е бездънна яма за пари...следователно ако имам една машина за която да се грижа толкова (защото ако имам аз наистина ще се грижа за нея с цялото си сърце колкото и каквото да ми струва това) всичко ще е наред... + това идеята за закупуване на такъв мотор е за сега само мечта, а ако стане изобщо някога реалност България трябва да е вече в ЕС, което означава че мито, данъци и темподобни отпадат и нещата ще станат много по-различни !
          Все пак този вариант до сега отпада и минаваме на 2-рия реален момент, който е 90% сигурно, че ще стане и той е закупуването на по-стара машина за по-малка сума... стягане и каране, което естествено ще е в първата година (минимум) учебно каране и тренировки !
          Трето - не случайно искам кросов мотор! Искам го защото смятам да се пробвам и в мотокроса (каквото и да си мислят всички останали и колкото и за луд и прост да ме имат не ме интересува вече съм го преглътнал това нещо, че подкрепа морална в случая няма да получа пък и разбирам хората - момче карало МЗ 1 година.... правило по 100 метра кръгчета с 6-7 хубави мотора и най важното - почти на 20 със нулев опит тръгнало да става кросист. Еми аз пък ще ви кажа, че изобщо не ме бърка дали е възможно или не.... важното е да опиташ, да имаш вяра, желание и в случая повече молби към господ за някакви спонсори ). Смятам да се пускам в ендурото а КХФ до колкото знам тук е коментиран от най-разбиращите като универсалния мотоциклет и именно за това съм се спрял на този модел...
          Четвърто по темата с двутактовите и четиритактовите мотори знаеш, че това е една от повредените линии във мозъка ми и вече твърдо отхвърля 2Т въпреки напълно ясните недостатъци от страна на поддръжката при 4Т моторетките...
          ЦРФ .. хубава машина, но както всички казват ..... клапъни, масло.... по скъпа поддръжка (да не кажа най-скъпата) .. ясно ти е...
          Та така.. ЦРФ 250 Р срещу КХ 250 Ф 2007-ма година моделите... кой побеждава в крайна сметка очакваме статия от Гоблин
          [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
          [/FONT]________________________________________
          [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
          [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
          [/CENTER]
          [/CENTER]

          Коментар


          • #6
            Това че си от мечтателите го казах с добро чувство а не с лошо, човек трябва да мечтае за много за да получи малко

            Идеята ми е че има неща които нямат заместител, и конкретно в случая - резервните части които ще ти трябват за четиритактов мотор нямат заместител. Или ако имат - става по-зле.
            Колкото и мерак да имаш, колкото и труд да хвърлиш, има неща които няма да можеш да направиш сам.

            Още по-опасно за нервите и портфейла ти ще е да си вземеш четиритактов кросак на старо - там пък тези разходи за които ти говорих те чакат още при самата покупка, а не след един сезон каране. Разбери че от нищо нещо не става.

            И най-вече - ти изхождаш от мисълта че най-скъпото в това уравнение е моторът. Грешиш. Най-скъпото в твоята ситуация са труда ти, нервите ти и времето ти. Ако си готов да ги хвърлиш за глупости, означава че не ги оценяваш по достойнство, че не оценяваш себе си. Труд се хвърля, време се хвърля, когато имаш ясен резултат от това. В твоя случай няма да има - ще си дадеш скъпо заработените пари, време, нерви, в нещо което ще е лъскаво и ще изглежда като ново, и което няма да можеш да поправиш, понеже няма да имаш пари за части.

            Поддръжката на двутактова машина е свързана с някои радости които ще са спомен при четиритактова:

            - за цената на един комплект клапани за 4тактов, ще можеш да напарвиш двигателя на двутактовият си мотор нов.

            - частите-заместител (неоригинални демек) при двутактовите са в повечето случаи с качеството на оригиналните, или по-добри. Неоригиналните части при четиритактовите са в най-добрия случай добри колкото оригиналните. Като дойде време да смениш клапаните например, ще имаш избор между оригинални титаниеви и неоригинални стоманени. Естествено ще вземеш стоманените (ако ти стигнат парите и за тях, и те не са евтини), и ще караш доволно и щастливо. Понеже обаче стоманените са по-тежки, леглата на клапаните ти ще се подбият по-бързо, пружините ще се слегнат по-бързо, шанса от преплитане на клапаните на високи обороти ще е по-висок. С две думи - пак ядове.

            Единствения случай когато неоригиналните са по-добри е ако си вземеш състезателни, които пък са още по-зверски по-скъпи.

            - Подготовката на МЗ за крос не е идиотщина - проява е на творчески дух, на изобретателност, на донкихотовщина ако щеш. Хвърлянето на още по-голямо количество труд за поддръжката на един четиритактов мотор само и само за да го поддържаш в движение не е проява на нищо от гореизброените. Наградата ти за хвърления труд ще е много по-малка.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Different_Soul
              В тази тема достатъчно добре си личи, че желанието ми е достатъчно голямо за да ме заслепи пред ясната представа, че от МЗ ТС 250 спортен мотор НЕ СТАВА въпреки, че го зная... хвърлям луди пари за тая моторетка макар да виждам че е бездънна яма за пари...
              Какви пък толкова луди пари хвърляш за поддръжка (ако не е тайна разбира се)?
              Не те знам по колко пари харчиш на сезон за МЗ-та, но ако смяташ, че това са много пари, прочети по-внимателно Goblin какво ти е написал (който дефакто е адски прав за съжаление)
              И аз съм карал MZ и то бая години - ако искаш всичко да ти е вред, верно от време навреме трябва да се дава по някой лев, но ако ти кажа, че моя 2 или 3 години го карах без да дам нито лев по него (освен бензина разбира се и една крушка за фара, защото ми бяха изгоряли късите светлини) ... Вярно, че имах доста резервни части за него (които така или иначе вече привършиха), но пък и почти не съм сменял нищо в процеса на експлоатацията му (една верига бях сменил (взех я от Балкан 250 кубика заедно със задния зъбак) и задната гума смених, защото старата я карах сцепена няколко години подред, като подлагах отвътре по едно парче външна гума ;-) ). Освен това частите за МЗ-та са направо без пари (а те наистина не са скъпи) на фона на частите за моторите, на които си хвърлил око
              Hristo Draganov
              http://htftp.domainbg.com/HD/

              И аз искам България чиста ! ! !

              Коментар


              • #8
                Вие направо ще откажете хората от 4Т кросаците бе
                Ако беше тоооооолкова скъпо и трудно нямаше да има такава вълна от 4Т крос у нас в момента Това, че ти, Гоблин си отрицателно настроен към тези машини не означава, че са черна дупка за пари ! Ако бяха, хората нямаше да ги купуват и 4Т бавно, но сигурно да измества 2Т
                HD, колкото до МЗ-та взех го за 600 и съм хвърлил още около 400 по него и пак за нищо не става и то поради причината, че всичко си правя сам без да съм имал абсолютно никакви познания за този двигател, както като работа така и като конструкция
                [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                [/FONT]________________________________________
                [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                [/CENTER]
                [/CENTER]

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Different_Soul
                  че от МЗ ТС 250 спортен мотор НЕ СТАВА въпреки, че го зная... хвърлям луди пари за тая моторетка макар да виждам че е бездънна яма за пари...

                  МЗ-та взех го за 600 и съм хвърлил още около 400 по него и пак за нищо не става
                  Даниеле, ако 400 лв. са луди пари (а не стигат даже за лагерите по окачването), просто не знам как ще се справиш с CRF-а. За един сезон, по съвсем груби сметки, ти трябват поне 5000 лв. само за каране по гората и няколко състезания, плюс някои ремонти.
                  Ride to arrive.

                  Коментар


                  • #10
                    Не ми схванахте тънката мисъл
                    Говоря че по МЗ съм хвърлил толкова, което за всички означава че съм побъркан да дам толкова пари по ремонти при положение, че съм могъл да си взема друг за тези пари...
                    Незнам как ще се плаща от военните, надявам се само да влезна... тогава ще си правя по-груби сметки !
                    Между другото ако е до 1200 лв ремонта за сезон на една такава машина бих бил склонен да рискувам Но все пак стига сме спамили темата за моите откачени мисли и намерения и да коментираме моделите дадени в заглавието и накрая да се изложи една разносметка. Според мен е интересна тема, надявам се и не само за мен
                    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                    [/FONT]________________________________________
                    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                    [/CENTER]
                    [/CENTER]

                    Коментар


                    • #11
                      Доколкото усещам Goblin има нещо общо с представителството на Кавазаки за България и сигурно с удоволствие ще ти достави едно ...
                      От друга страна той доста реалистично се опитва да ти обясни, че ако инвестираш ХХХХ лв в мотора първоначално ... за 3 години ще трябва да дадеш още точно толкова (или повече) пари за поддръжка и експлоатацияи аз съм склонен да му вярвам.

                      Има доста хора, които карат 4Т кросаци наистина, но мисля, че не са теглили кредит за да ги карат.

                      Имаше една тема на Митков за това колко струва участието в Ендуро шампионата ... ама не можах да я намеря ... може би няма да е лошо да напише и за Хондата сега как е ...
                      Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                      Коментар


                      • #12
                        Е тя неговата 2007 ли е
                        Ако не е по-добре да напише в темата за ЦРФ пристрастените.... Аз лично бих се радвал на всякаква информация.. а колкото до тез хора дето карат кросаци 4Т... да повечето не са теглили кредити.....
                        [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                        [/FONT]________________________________________
                        [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                        [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                        [/CENTER]
                        [/CENTER]

                        Коментар


                        • #13
                          Не е 2007, ама едва ли поддръжката и експлоатацията струват коренно различно.
                          Просто откакто си споменал за мотор на изплашане (със заем) се опитвам да ти кажа, че освен месечната вноска за изплащане, трабва да предвидиш още толкова пари за консумативи, и отгоре да сложиш тези за собствено преживяване ...
                          Поне аз не мога да си го позволя ... с каквито и да било лишения
                          Офертата на годината беше Сузукито на Митков - глезен мотор и почти без пари ... и е едно чудесно начало за учене ...
                          Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                          Коментар


                          • #14
                            Драги Goblin, който и да си и където и да си.
                            Силно съм впечатлен от твоите мнения в тази тема. Евала бате, както казват по нашия край
                            2010 CRF 250 R

                            Коментар


                            • #15
                              Цвай такта си е цвай такт.Нищо друго не може да се сравни с удоволствието което дарява карането на 2т.И аз съм съгласен с Гоблин 4т мъртавците не са нищо друго освен бездънна яма за пари.
                              Карам като мълния, се в дърветата се целя!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X