Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki KX250F vs. Honda CRF250R (2007)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Добре де, всеки иска да е максимално леко....но все ми се струва че под 92-93 кг. ще подскачаш като пионка по камъните и по неравностите. Аз лично обичам по-мазно да минавам по неравностите...затова мотор около 100кг. би ми паснал много добре. А за 4т....мисля че скоро ще изместят напълно двутактовите. В последните броеве на Дърт Райдер нещо няма ревюта на 2т....само четох за една хонда CR144...ама хората бяха вложили над $3000 в нея.
    Иначе 2т за простотии винаги ще е хит. (Гледайте Nitro Circus 3 с Пастрана и ще разберете
    Аз бих си взел или црф250х или нов кдх220, но не и 125 крос за сега.

    А за поддръжката на 4т....ми че не знам бих ли си взел такъв крос поради причината, че не знам коя фирма може да ми прави ремонти по него, примерно ревалвинг и други такива по-хай тек работи каквито чета по списанията. Виж ако е в САЩ супер....и по пощата мога да си пратя работи за ремонт и ъпгрейд. Все пак много хора има които не искат да стават майстори, а биха платили на някой за качествена и професионално свършена работа.
    No bike - no fun!

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от Dido_DR
      Добре де, всеки иска да е максимално леко....но все ми се струва че под 92-93 кг. ще подскачаш като пионка по камъните и по неравностите. Аз лично обичам по-мазно да минавам по неравностите...затова мотор около 100кг. би ми паснал много добре. А за 4т....мисля че скоро ще изместят напълно двутактовите. В последните броеве на Дърт Райдер нещо няма ревюта на 2т....само четох за една хонда CR144...ама хората бяха вложили над $3000 в нея.
      Иначе 2т за простотии винаги ще е хит. (Гледайте Nitro Circus 3 с Пастрана и ще разберете
      Аз бих си взел или црф250х или нов кдх220, но не и 125 крос за сега.

      А за поддръжката на 4т....ми че не знам бих ли си взел такъв крос поради причината, че не знам коя фирма може да ми прави ремонти по него, примерно ревалвинг и други такива по-хай тек работи каквито чета по списанията. Виж ако е в САЩ супер....и по пощата мога да си пратя работи за ремонт и ъпгрейд. Все пак много хора има които не искат да стават майстори, а биха платили на някой за качествена и професионално свършена работа.
      Причината да няма тестове на нови двутактови мотори е много проста - няма нови модели, повечето са претоплени стари

      Малко съм учуден от този спор за теглото, двутактовите все още са по-леки от четиритактовите. В Суперкрос някои състезатели продължават да ги предпочитат. И не, за ендуро не знам, но за мотокрос ти трябва възможно най-лекото. Може да ми се присмеят всички, но смятам че бъдещето на мотокроса са електрическите кросаци (има вече две-три фирми които правят такива, засега малки), които са супер леки и с огромен въртящ момент. Направят ли такова нещо да изкара цял манш с едно зареждане, доста интересни неща могат да се случат.

      Dirt Rider наблягат на ендурото. За чист крос ти трябват МХА, и евентуално Transworld Motocross, но последните лично ги считам за шегаджии, в смисъл доста зависими ми изглеждат от това кой рекламира в тях и кой им плаща. Прекалено много реклама, прекалено малко компетентни мнения. И МХА (Motocross Action Magazine) не са цвете, предвид че на моменти си противоречат в мненията и обожават да псуват Кавазаки за щяло и нещяло, но са си компетентни и тестовете им са задълбочени (но не винаги обективни, пак повтарям).

      За ремонтите - всяка фирма която внася от Щатите, или почти, може да ти свърши тази работа (в смисъл да ти прати частите на специалист и да ги върне). Ако имаш пари всичко се прави, проблемът отново е в това че ще е толкова скъпо че няма да ти доставя удоволствие, а и в средата на сезона няма да стане. Но какво ти пречи да ги дадеш зимата и да чакаш месец и нещо. Така и така тогава не караш.

      За разпилване на двутактов - с много внимание и много старание - и ти можеш. Не на самотек, има си схеми по които се прави, няма какво да измисляш топлата вода. За КХ-овете примерно (двутактовите) всичките схеми за разпилване са общодостъпна информация.
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #33
        от кросаците КХ- совете 2 т най стават за ендуро
        както и ямаха 250 последните години моделите
        но кавазаки винаги всички модели са им били с най меки и лесни за каране характеристики ..явно това е някяква политика на фирмата
        но техните двигатели теглят най плавно и мазно като в същото време са си мощтни колкото трябва и отгоре
        ..и не на последно място -горят много по малко от другите което също не е маловажно за ендурото
        правели сме си много тестове и тестчета и с кх 250 и с кх125
        горят по около 2 литра по малко на 100км в еднакви условия на експлоатация с хонда или сузуки например
        ..сезон 2005 та гогато състезанията бяха по двойки и сме карали с димитър моя бензин едва стигаше а той хем не го пълнеше догоре и пак на финала имаше още много..верно че той е и по лек а и не кара агресивно и със полусъединители и т.н. но сме правели и експерименти аз да карам кх са му и пак има разлика
        а с 250 кх сове също много сме си правели експерименти-тегли от ниски и средни повече от другите и е много по икономичен спрямо хонда и сузуки спрямо ямаха не съм пробвал щото съм нямал 250 ямаха..но доколкото знам и там има разлика
        -поради тази мека работа в щатите ги поразпилват кх совете по агресивните им кросаджии но мисля че като за нашите условия въобще няма нужда от това а и май последните години кх са ги направили предостатъчно силни и на високи обороти
        но все още е факт че кх е най пригоден от 2т крос за ендуро
        даже наскоро четох и тест в италианско списание с джовани сала -тества различни модели 250 2т ..хвнали са него защото много години бе шампион в 250 2т ендуро
        в тестовете имаше включен и кх 250 преправен на ендуро от италианска фирма KL която внася кава в италия
        двигателя не се пипа слагат им фар и стоп и мигачи
        и така ги продават но само за италианския пазар
        та самия сала казва там че кх са много го е изненадал че си е крос а е много добър и за ендуро

        Коментар


        • #34
          Разбира се, че ден след ден и ендурото и крос моторите ще стават все по-леки В ендурото ще наваксват нестабилноста по много каменисти терени с подобряване на окачването, което и се прави непрекъснато.
          Типичен пример за това е на пръв поглед мекият CRF -X Макар, че е лек, на камъни той се държи чудесно и попива всички неравности, благодарение на окачването на Showa.
          Разбира се, че всички мотори могат да се направят така, но вече това изисква допълнителен тунинг по амортисьорите
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #35
            Честно казано не знаех че КХ-овете са удачни за ендуро, но не може да не ме радва

            Все пак си мисля че за сериозни ендуро състезания си трябват някои неща:

            - Тежести за маховика, за да не гасне в най-напечените ситуации: $$
            - Намотка за фарове долу в запалването, фар, стоп : $$$
            - По-голям резервоар: $$$
            - Защити за двигателя (щитове) : $$
            - Подсилена водна помпа: $$$
            - Подсилен радиатор: $$$$$$$$$$$$$$$$$$
            - И все пак не е зле и ауспух приспособен за повече мощност на ниски обороти : $$$$$

            И като звънне касата накрая, и стават един ред доларчета
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #36
              другите неща не са чак така фатални
              но тежести на маховика особено на 125-ца е много голямо предимство
              250-то се справя с катеренето много по успешно.
              чудя се дали да не инвестирам в нещо такова на моята ямаха. каквато е лекичка, само 86кг, хич не ми се разделя с нея, ама си е слабичко за ендуро. за крос ако си майстор можеш да натупаш доста хора, а и ако можеше да се сложи и една 7-ма предавка за да мога да карам поне със 100-120 по правите а не както сега със 80 щеше да е чудо

              добре че поне моя модел 2004 го дават с много добри ниски към средни обороти което е голям плюс, а предната ми хонда вървеше само на високите и хич неставаше за ендуро
              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

              Коментар


              • #37
                еии ама сте написали яко по тя тема .. може да не съм прав , но за мен съм си. И сравнение 2т-4т е като да спориш с радиото.

                в началото на темата направо убихте мераците и идеите на диффрент соул д аси копува кросов мотор..!!! още повече т4. Не знам от каде доидохте с тази информация на кой мотор какво му се е чупило.това кото пиша тук го пиша само от личен опит и бих казал че сте в голяма грешка. Искарахте сметки че все едно диффрент соул ще кара по 4 пути на седмица и ще се готви за мх1. Теоритично всико което е написал голбин е вярно че може да се счупи и да банкрутираш на 2 месец . но реално не е така.
                Дифрент соул ще ти кажа какво направих аз преди няколко години..
                също като теб нямах кинти за мотор а много ми се караше. историята е много далга... на кратко ходих до сащ поработих малко и сабрах малко пари. дойдох си тука и исках д аси купя мотор и кво .. трябваше да си купя или 250 т2 или 250 т4 обаче за 250 ми искаха по 5-6000лв.. а за някой 250 т4 а по точно ямаха ми искаха по 7500-8000лв.. аз така или иначе нямах толкова пари ..исках ямаха обаче каран от неграмотни кросаджии дето не могат 2 думи на английски да прочетат нямашпе да си купя.И тогава научих че еди породава мотори. Взех пари на заем и си купих от него Кавасакито кх250ф което той беше карал малко. всички тук казваха че е много скапан мотор и нищо не става от него.аз обаче си го карах 2 години и нямах никакви грижи.Аз го карах почти само на мотокрос и може да си ме виждал карах го и на ендурото. ТОва кото направих като инвестиция и може би най полезната бе да си купя рентал туин уалл курмило, стоманен вечен маслен филтър и няколко ручки. тази година на бузлуджа емине ми пропаднаха клапаните и си порачах нови от сащ за 200$ 4 клапана ОЕМ стандартни и това беше.На този мотор не знам си колко дефекта му измислиха тукашниоте мозаци аз ти казвам нямаше никакви проблеми а сам го подлагал на сериозни натоварвания. Ще ти кажа само кавазакито е много як мотор!!! чисто нов е скуп но ако си намериш някой от сащ (а там 80% са добре поддържани ) мисля че ще си ОК.
                наистина 4т двигателя има много повече въртящи се части и е нормално д а е по скъп .. но примерно един 2т 125сс мотор ако се кара на яко на пулна газ там доста често трябва да сменяш бутало .. а след това и цилиндър .. .. и колянов вал!
                Ако се поддържа мотора добре и го караш с хубаво масло и го сменяш често (мотул 300в аз с такова карам) и си преглеждаш клапаните редовно (комплект пулове през 0.005 по 3 от всеки не помня колко точно но около 80бр струва 80$ в сащ) Моя приятел сашо имаше кх250ф 2005 и той нямаше никави проблеми за 1 година каране.
                Ти като новобранец надали ще изполваш и 30% от мощността на мотора така че просто няма как да го счупиш освен ако не ползваш лостчето на скоростите за стапенка.
                сега карам хонда црф250 особенна разлика няма освен че каточели е млако по компактна от кхф-а и амортицорите и не са толкова дори малко е твурд и харчи повечко но нищо особенно . Ако имаше от куде да си купя кавасаки на добра цена пак бих си купил но и Хондата си е екстра. най евтиният вариянт ти е 250 2т обаче изобщо няма да можеш д аго караш и че ти откасва руцете.. и ще трябва често да сменяш ватата в цафарата защотото че е цялаата в масло напоена постоянно!!! така че се разтурси и ако можеш като митков да пипнеш топ оферта за мотопед от сащ ..250 т4 ще си иедеален.
                с тия хилядди евро дето те плашат за поддръжка недей да се вразваш



                А иначе спред мен всички мотори от 125 2т през 250т4..2502т и 450 4т и 520 4т ... всичките стават за ендуро и за мотокрос.... вече ако седиш по цял ден на задника си и ядеш кебапчета като ненормален и се наливаш с бира кавто и да ти дадат все няма да ти е ОК един добре подготвен кросист или ендусрист няма да го бъркат 2-3 кг разлика и кой бил с по нисък или по висок цевнтур на тежестта ..
                иначе тестовете отсписанията до някаде може и да са полезни но за мен повечето са COMMERCE . и поддържат американската идея да се породава колкото може повече

                голбин а колко струва кавасакито кх250ф до БГ??чисто информативно питам.
                full time rider, part time racer
                jrc4life

                Коментар


                • #38
                  Избягвам да публикувам цени на мотори във форума, в другите форуми са го тълкували като опит за реклама и съм патил. За цени - лс.

                  Много прави неща има в това което казваш, но ти не си диферента и той не е теб, и си прав за себе си, това да. Първо, нямам данни диферента да има път към Щатите скоро. Иначе е ясно, че отиде ли на място ще може да зареди части, и да си ги внесе без да му се заяждат родните митничари и бирници. Цените които изредих за частите са цените които би платил тук. Ще трябва да се съгласиш с мен че едно е да си донесеш или да ти донесат от Щатите, друго е да си ги купиш в България.

                  Много се радвам че не си имал проблеми с КХ-а, не бих казал че 2004та и 2005та модели са слаби. При някои бройки има проблем със запалването, и като цяло доста греят, много им помагат подсилени водни помпи и състезателен антифриз, но иначе са си машини.

                  За тестовете в списанията - не споря че не винаги са обективни, но си дават информация. Факт е че не трябва да се следват сляпо, но когато примерно пише "Оригиналните пружини са за 60 килограмов японец, за по-тежки пилоти трябва да се сменят", може да им се вярва. Но би било глупост да се довериш сляпо на тест, това е ясно.

                  Миналата година в dirt rider заключението на сравнителния тест между 450ките беше "ако смъкнете налягането в задната гума на хондата с две десети атмосфери, или отвинтите компресията на Ямахата с два оборота, ще минат от първо на последно място. Всички модерни машини са толкова близки, че всичко е въпрос на личен избор"

                  Иначе си прав че списъка който аз изреждам е за мотор който се реже яко от добър пилот. Само че имай предвид че има още един начин по изключително качествен начин да се скапе четиритактов мотор - карането по полета и селски пътища, с висока скорост и на високи обороти. А това съм сигурен че диферента ще го прилага често
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #39
                    http://www.1000ps.at/wallpapers/bild...aki/KX450F-SR. май е по добре от 250
                    [IMG]http://htftp.domainbg.com/didkata_s/Avatars/lqto.gif[/IMG]

                    Коментар


                    • #40
                      Веско, Веско, ти е...а мамата на темата бе човек

                      Виж какво хубаво си въвеше всичко, Даниел пита - ние отговаряме !
                      Сега всичко отиде на кино.
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #41
                        Докато бях в австрийско си пазарувах от един семеен магазин работи за мотора(дрехи и какво ли не)там цялото семейство караше, от бащата (финиширал на Ерзберг)сина(караше по кросове със КТМ250)дъщерята(ехх нея я засякох само веднъж да се прибира от работа с ЕХС450)та до майката. За последната ми е и думата- след като се разговорихме се оказа че това лято тя и мъжа и са ходили в Словения на едноседмична разходка(с моторите естественно) попитах я какво кара и бях супер учуден че това е 450SX-доста силен мотор за моите възможности както си мислех до тогава пък камо ли жена да го кара(нямам предвид жените по принцип а конкретно нея при положение че не изглеждаше да поддържа формата си във фитнес).

                        Коментар


                        • #42
                          http://www.1000ps.at/wallpapers/bild.../KX450F-SR.jpg
                          е тва е линка предишния сам го збаркал за което се извинявам
                          [IMG]http://htftp.domainbg.com/didkata_s/Avatars/lqto.gif[/IMG]

                          Коментар


                          • #43
                            Хубав мотор, няма хънта-мънта !
                            Като ги гледах на световното в Севлиево тази година, направо грееха тези Кавазакита. Някой знае ли кой им произвежда този кит на пластмасите, защото с оригиналните пласмаси не са така
                            Ендурото и сексът не са шега работа !
                            -------------
                            Животът се измерва с броят на издишванията !

                            http://sixdayscrazyjob.com
                            http://crazy-job.com

                            Коментар


                            • #44
                              http://www.nihoncarandbike.com/en/ne...+450F+2K6.html
                              Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                              Коментар


                              • #45
                                Първоначално публикуван от tatkobarba
                                http://www.nihoncarandbike.com/en/news-32-Kawa+KX+450F+2K6.html
                                Е хайде сега, 2006та година модел
                                За 2007 има пет скоростна кутия, ново задно окачване, нова предница с DLC покритие и какво ли не още
                                А, и двигател с 3 коня отгоре май беше. В момента му превеждам теста.

                                http://kawasaki-bg.com/Motorcycles/T...0KX/Album6.htm
                                Издъних се на Тюринг теста

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X