Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki KX250F vs. Honda CRF250R (2007)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от The urban
    Цвай такта си е цвай такт.Нищо друго не може да се сравни с удоволствието което дарява карането на 2т.И аз съм съгласен с Гоблин 4т мъртавците не са нищо друго освен бездънна яма за пари.
    Тук не съм съгласен - съвсем не са бездънна яма за пари, просто са за хорица с повечко пари
    За по-бедните си е по-добре 2 тактово...
    Надявам се няма да се започне пак обсъждане кое е по-добро - 2Т или 4Т, защото вече е обсъждано.

    Все пак темата е за съвсем друго и ще е хубаво да не я разводняваме повече
    Hristo Draganov
    http://htftp.domainbg.com/HD/

    И аз искам България чиста ! ! !

    Коментар


    • #17
      ok
      Карам като мълния, се в дърветата се целя!

      Коментар


      • #18
        Освен това не е правилно да поставяме всички 4Т под общ знаменател - не е все едно кросов 250 4Т и един "по-туристически" 650 4Т (примерно там някой Доминатор или подобно).
        Hristo Draganov
        http://htftp.domainbg.com/HD/

        И аз искам България чиста ! ! !

        Коментар


        • #19
          Ставаше въпрос конкретно за 4Т кросови машини
          Сега ще пусна и друга тема, която се сещам с течение на обстоятелствата при 4Т кросаците
          [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
          [/FONT]________________________________________
          [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
          [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
          [/CENTER]
          [/CENTER]

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от Димитър
            Драги Goblin, който и да си и където и да си.
            Силно съм впечатлен от твоите мнения в тази тема. Евала бате, както казват по нашия край
            Мерси, Мерси - по малкото което знам от твоите постове, мога да кажа същото и на теб

            Никола съм, живея в Ню Йорк, и както по-горе се спомена - занимавам се с внос на Кавазаки и на всякакви други марки в България. Основно Кавазаки, тях си ги харесвам най-много. Официално представителство на Кавазаки в България няма, фирмата ни е независима и по никакъв начин не можем да се наречем представители.

            Моля ако нещо в поста ми не спазва правилата на форума, да бъде редактирано. Не се опитвам да си правя реклама, който трябва да ни знае вече ни знае.

            За казаното по-горе - не мразя четиритактовите кросаци. Просто не им се и възхищавам, смятам че изкуствено бяха облагодетелствани и избутани на върха от правилниците на американския шампионат, и от там навсякъде другаде.

            Не смятам че в България всеки състезател кара четиритактови. Хората които карат си имат бюджет, все пак някой и друг спонсор. Взимат си частите на цени на които обикновеният клиент не може да ги вземе. Правят чудеса в сравнение с финансите които имат, но все пак някакви финанси има.

            Different soul, не искам да те откажа да си купуваш четиритактов мотор, искам да те откажа да направиш нещо което ще те отврати от четиритактовите мотори които толкова много харесваш. Ежедневно имам запитвания от хора точно като теб, които са потрошили последния си лев в нещо което си мислят че е мотор, което някога е било мотор, което са взели на интересна цена, без да знаят (или не искащи да знаят) разходите които ги чакат след това. Мога да ти гарантирам че не е приятно да направиш проверка за цена на части и да ти се наложи да кажеш "ами струва повече отколкото мотора ти"

            Да речем че си купиш четиритактов кросак. Хайде ще вземем KX250F от 2006 година, да речем че някоя сутрин се събудиш и се окаже че през нощта добрата фея е превърнала тиква в мотор. Като дойде време за поддръжка, те чакат следните радости:
            Два изпускателни клапана по 130лв парчето. Два всмукателни и те по 130. Четири гумички по 12лв парчето. Четири пружини по 16лв. Добави още 50тина лева за разни малки джинджифилки. Аааа, да не забравяме че клапаните ти ще изкарат цял сезон АКО ги регулираш много редовно. Регулиращите шайби са по 14 лева парчето, трябват ти четири, и имат 40 варианта (вървят през 5 хилядни от милиметъра). Излишно е да ти казвам че не можеш да си събереш пълен комплект за всякакви случаи.
            Това за клапаните.
            Отделно - разпределителните ти валове (те може и да издържат повече от един сезон ако караш лекичко, но не повече от два, и е хубаво да се сменят всеки сезон) са 315лв за изпускателния, малко под двеста за всмукателния.
            На всеки 40 часа имаш разпределителна верига, 62 лева, плазовете са 93лв единия и 35лв другия, обтегача-160, но да речем че него ще го сменяш по-рядко.
            Ако изклинчиш по която и да е от горните точки - присъдата ти е нова глава, 955 лева.

            Не включвам масло, съединителни дискове, кошница на съединителя ако си падаш по-така душманин , и гарнитури.

            Това по главата.

            Отделно имаш обслужване на окачване, лагерчета по шарнира (аз му викам шарнир, но май повечето хора им викат кантари, отзад кобиличките по окачването). Там е по-леко, да речем около стотина лева, може и да е повече не съм ги смятал.

            Дори не броя маслени филтри и масло, това са съвсем бели кахъри в сравнение с останалото.

            А, да не забравя - купиш ли си четиритактов мотор на старо, същите тези разходи можеш автоматично да ги предвидиш от самото начало ако искаш да ти е мирна главата.

            Ако си вземеш Ямаха, там клапаните са пет. При хондите не мога да ти кажа как са цените, май са малко по-високи. Гореизброените части са това за което аз се сещам, бас ловя че съм забравил по нещо.

            Сега да речем че си вземеш KX125 2005.
            - Пълен комплект колянов вал (с биела и всичките му джинджифилки) - 382лв. Бутало със сегменти лагерче болт и зегерки - 162лв. Цилиндри в България се правят, няма да се налага да взимаш нов.

            Разходите по окачването ще са ти същите.

            Значи от едната страна на кантара имаш сигурни 1400 лева само за поддръжка (минимум), от другата - евентуални 544лв за да си направиш двигателя нов (е, ако караш здраво ще трябва да добавиш едно бутало годишно). И това са цени за оригинални части.

            С разликата в парите можеш да си купиш състезателен ауспух за двутактовия, да му наточиш двигателя, или да си вземеш по-добри помпи за предницата.
            Да не говорим че самия труд който ще хвърлиш по поддръжката на двутактов е много по-малко. Абе ти си знаеш - МЕРАК СЕ ГАСИ С ПАРИ
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #21
              много хора скоро ще разберат що за бирник е това чудо 4Т крос !!!
              вярно, има хора на които не им дреме за парите, карат 1 година и продават, тежко им на тези които купуват и си мислят че карат добър 4Т мотор. много ми хареса това "бомба със закъснител" много точно !!!
              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

              Коментар


              • #22
                Малко се прецака темата, НО ... се написаха много смислени неща.
                Освен това не знам някой тука да е правил сравнителни тестове на каквито и да е 2007г. модели. Който има интерес от такива сравнения може само да чете щатски "официални" тестове и да си мисли че всичко изписано е вярно
                2010 CRF 250 R

                Коментар


                • #23
                  Гоблин отдавна се опитваме да му налеем на диферента тези неща в ума ама..сега е твой ред ..пожелаваме ти успех

                  за диферента най подходящият мотор е КДХ 200 или 220 R макар че и SR пак би му свършил работа

                  за това че 2 т моторите са много по евтини а пък са си конкурентни е ставало въпрос много пъти а и мисля че го доказах по време на шампионата..макар че-на затворените трасета и особенно има ли и дълги стръмни качвания разликата между 125 2т и 250 4т е голяма и то не в полза на 2 те то
                  на практика това въобще не е честно да са заедно 125 2т и 250 4 т и е направено единственно с цел да се наложат 4т то
                  сега в щатите след съответното мрънкане от тази година са разрешили да се разпилват 2 те тата до 144 кубика..но повечето свързани със спорта казват че и това е малко и по справедливо ще е да се разреши да са поне до 170 кубика
                  а за да не се убиват 125 класа има мислят да правят отделен такъв за млади момчета които преминават от 80 кубика нагоре
                  да обаче сега взеха да излизат и 150 кубикови 4 т кросаци и скоро май и 80 кубиковия 2 т клас ще го утепат

                  що се отнася до парите за поддръжка на 2т и 4т
                  наистина има разлика то аз за това все 2 тактови гледах да си карам. сега CRF а които имам бе много изгоден а е бил на човек който много го е поддържал -буталото цилиндъра и главата са сменени и точно ми казаха кое по на колко часа работа е ..главата като го взимах бе на 6 часа
                  освен това има известна разлика в издръжливостта от това дали го караш мотора на мотокросс във прахоляците на обороти близки до максималните и това да го караш ендуро на чист не запрашен въздух със обороти около средните
                  все пак обаче сериозно си обмислям отново да си мина на 2 тактов ..само че няма да е 125
                  според мен за ендуро състезания и специално като за мене 2 т е по подходящт мотор
                  сега напоследък карам ту срф а ту кдх са си и специално за ендуро кдх са по не изморява и ме кефи а и да е по бавен не е със много
                  виж на мотокрос писта ..просто няма никакви шансове срещу црф а но..пак си зависи от задкормилното..бяхме говорили за статията в която Раян Хюз натупва с 80 кубиков мотор хората на дирт райдър с 450 кубикови кросаци
                  да не говорим че поддръжката на 2 тактов мотор над 200кубика се свежда до смяна на буталото ..веднъж на ..няколко години
                  виж на 125 то се сменя по често.. за този шампионат 2 пъти го бях сменил на предишния ми мотор и веднъж сегмента само

                  Коментар


                  • #24
                    Пак почнахме да говорим през просото и да смесваме кроса с ендурото
                    Нашия тип състзания са с повече траял (макар и не труден) и са по-удобни за ендуро мотори, както и разходките. (имам предвид тези на Crazy job)
                    За мен разходите по двигателя на CRF 250 X, дори са под очакванията, които имах, направени на базата на описания и слухове.
                    Смених всмукателни клапани по 50 евро единия, но се оказа, че можело да не сменям бутло и сигменти, макар че и това направих. Изхабяването там е било съвсем нищожно.
                    Многото пари хвръкнаха за разходи от падания, търкаляния, хвърляния на мотора в критични ситуации и от Сифона!

                    Нима ако бях с 2Т мотор, тези разходи щяха да ми се спестят ?!!!
                    Така е, минаха златните години на 4Т моторите, когато двигателите бяха с компресия 7:1, 9:1, тежаха по 150-180 кила и бяха с "вечни" двигатели, но изискванията се променят и ние трябва да се адаптирамекъм новите тенденции.
                    Модата си е мода, гъзарията - голяма. Това е.
                    Ендурото и сексът не са шега работа !
                    -------------
                    Животът се измерва с броят на издишванията !

                    http://sixdayscrazyjob.com
                    http://crazy-job.com

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                      ......Нима ако бях с 2Т мотор, тези разходи щяха да ми се спестят ?!!!
                      Ами да Жоро, много от тия разходи щяха да ти се спестят ако си с 2Т
                      там колограмите са доста по-малко, а когато мотора започне да се търкаля през глава тогава килограмите на 4Т се умножават и се кривят кормила, късат се радиатори и много други
                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар


                      • #26
                        Eто:
                        CR 250
                        Dry weight: 92.5 kg (204.0 pounds)


                        CRF 250
                        Dry weight: 92.5 kg (204.0 pounds)

                        Друго сравнение:
                        KTM 250 EXC - enduro 2T
                        Dry weight: 102.6 kg (226.2 pounds)

                        Honda CRF 250X - enduro 4T
                        Dry weight: 102.1 kg (225.0 pounds)

                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • #27
                          Факт е, че 4т има по-скъпа подръжка от 2т. Къде по-малка разлика, къде по-голяма. На теория е едно, на практика по-различно. Един карач е по-агресивен, друг си пада малко "гъбар". Многото субективни и не до там фактори дават и различни мнения и представи.
                          Според мен колкото по-натоварени са двигателите толкова повече контрастира финансовата разлика в подръжката, защото всичко това като глави, разпредел.валове, клапани, ангренажни вериги и всички джунджурийки прилежащи към тях при натоварените 4т двигатели са доста уязвими. Докато при 2т въобще липсват - е има глава, ама образно казано освен свещ друго в нея няма т.е. не е консуматив. При 2т имаме никасила и при правилна подръжка и аматьорското ни каране при повечето от нас, ще се "изчуваме" в годините само с няколко бутала.
                          Обаче колкото по-разтоварени са двигателите май-май везните се ориентират към 4т с неговите предимства.

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                            Eто:
                            CR 250
                            Dry weight: 92.5 kg (204.0 pounds)


                            CRF 250
                            Dry weight: 92.5 kg (204.0 pounds)

                            Друго сравнение:
                            KTM 250 EXC - enduro 2T
                            Dry weight: 102.6 kg (226.2 pounds)

                            Honda CRF 250X - enduro 4T
                            Dry weight: 102.1 kg (225.0 pounds)

                            и е така и не
                            за 2Т средните килограми за 85-92 от 125 до 250 крос
                            а за 4Т доста хора карат 450 крос или WR и EXC които са 102-115 кг.

                            като се направи една бърза сметка идват 10-15 кг повече
                            незнам кой може да изчисли по колко се умножават като тръгне мотора надолу но със сигурност е доста
                            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                            Коментар


                            • #29
                              Така е разбира се.
                              Когато са в един и същ клас 2Т са по-леки, но ако не се състезавш, няма особено значение Можеш да си намериш и достатъчно лек 4Т.
                              Ендурото и сексът не са шега работа !
                              -------------
                              Животът се измерва с броят на издишванията !

                              http://sixdayscrazyjob.com
                              http://crazy-job.com

                              Коментар


                              • #30
                                проблема не е толкова в килограмите
                                а и в тяхното разпределение и център на тежестта
                                2 тактовите дори и да са малко повече килограми пак се усещат по леки защото тежестта им е много по надолу
                                кдх са ми е малко над 100 кила а црф а е под 100 но кдх са се усеща много по лек
                                главата на 4т тежи 10 пъти повече от главата на 2т а е и голяма и резервоарът отива и той на горе заради това
                                освен това и заглушителя е много по масивен и тои вдига нагоре центъра
                                а на 2 т главата не тежи почти нищо ниска е и не пречи на резервоара който също може да се поувие около двигателя и да е много по ниско а заглушителят е несравнимо по малък и лек всичко това прави мотора много по повратлив и се усеща много по лек което позволява да се кара по лесно и агресивно и се уморяваш по малко а това за нашите състезания също е важно

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X