Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво мислите за MZ 251 ETZ ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Какво мислите за MZ 251 ETZ ?

    Преди имах такава машинка която ползвах само за офф, но предвид града в който бях нямаше достатъчно качествени части - вериги, гуми и такива неща и го продадох.

  • #2
    Нещо не ти разбирам въпроса, задай го по-конкретно де

    Ако имаш предвид този мотор за офроуд - според мене е достатъчно мощен, обаче е тежичък, хубавото пък е, че е със сравнително нисък център на тежестта. И за екстремно каране задължително си подсили захващането на АУСПУХА, защото от всичко първо ауспуха отпада - много са им тежки ауспусите, а и захващането им е само като за по асфалт, т.е. нагоре-надолу е добре захванат, обаче НАСТРАНИ се клати зверски и най-честия ефект от това е повредена резба на цилиндъра, стигало се е и до падане изцяло на ауспуха (лесно се усеща, като вземе да ти реве мотора мощно )

    Иначе за асфалт е много добре.
    Hristo Draganov
    http://htftp.domainbg.com/HD/

    И аз искам България чиста ! ! !

    Коментар


    • #3
      Точно за офф да. Беше ми интересно какво ви е мнението тъй като мотора вече го нямам.
      Иначе преди когато беше мой имаше проблеми с резбата на цилиндъра макар че ауспуха се завиваше и отолу на двигателя за да не шава настрани.

      Коментар


      • #4
        Режеш, заваряш, режеш, заваряш и тогава става идеално за лек офроуд.
        2010 CRF 250 R

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от kalitko
          Точно за офф да. Беше ми интересно какво ви е мнението тъй като мотора вече го нямам.
          Иначе преди когато беше мой имаше проблеми с резбата на цилиндъра макар че ауспуха се завиваше и отолу на двигателя за да не шава настрани.
          Тъй де тъй, именно това имах предвид
          Иначе вярно, че ауспуха се захваща и отдолу под двигателя, НО ЗАДНИЯ му край пак си остава мандахерцащ се настрани и колкото и да не, това води и до движение на кривата тръба в предната част, оттам разхлабване на захващата гайка на цилиндъра, и оттам пък разбиване на резбата й, защото ако гайката е стегната, то няма проблем с разбиването на резбата.
          Проблема може да се реши, като се сложи допълнително рамо (примерно един Г образен винкел от малките размери), който да се захване за задната стъпенка и малко по-назад за ауспуха посредством някаква кръгла скоба. Това в голяма степен решава клатенето настрани на ауспуха.
          Моя така го бях направил и помагаше доста - доста по-рядко ми се налагаше да притягам гайката на цилиндъра , обаче не я ли притягаш навреме, резбата си отива!
          Hristo Draganov
          http://htftp.domainbg.com/HD/

          И аз искам България чиста ! ! !

          Коментар


          • #6
            ОК Мерси на всички ви. Ако взимам друг МЗ ще го имам в предвид написаното.

            Коментар


            • #7
              Hristo Draganov
              http://htftp.domainbg.com/HD/

              И аз искам България чиста ! ! !

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X