Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

    Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
    Краси е напълно прав!!!

    г-н Никой, как можа да ти хрумне, че ВР 400 е туристическо ендуро

    Аз моя ХР400 го има за рейсинг ти за ВР казваш, че бил туристически...
    Проблема е в мен - признавам... напоследък всичко ми изглежда така... Просто... не бива да се скача от малък на голям кубик...

    Коментар


    • #32
      До: Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

      Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
      Амииии има доста изписано по въпроса...

      400 е по-туристическо ендуро, по-кротко и удобно за всяка ситуация. 426 е малко по-спортен вариант и аз лично бих го предпочел. Като недостатък на 426 е проблема с ритането на манивелата - трудно пали.
      Ти колко ВР-а смени???Та бързаш да даваш мнение.Същото беше и в някаква тема за ботуши, пак така се изхвърляш.Колко различни модела ботуши смени???Що ми се струва че нито един
      Осъзнай се малко, хората почват да се дразнятКазвам ти го добронамерено
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • #33
        До: Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

        Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
        Ти колко ВР-а смени???Та бързаш да даваш мнение.Същото беше и в някаква тема за ботуши, пак така се изхвърляш.Колко различни модела ботуши смени???Що ми се струва че нито един
        Осъзнай се малко, хората почват да се дразнятКазвам ти го добронамерено
        Забележката ти е приета... Няма за какво да се дразнят хората, а и да ти кажа... едно такова не ми пука след едни точно определени събития, дето тия същите хора въобще не ги уважиха... та по-добре да спра тук...

        Коментар


        • #34
          До: Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

          Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
          Забележката ти е приета... Няма за какво да се дразнят хората, а и да ти кажа... едно такова не ми пука след едни точно определени събития, дето тия същите хора въобще не ги уважиха... та по-добре да спра тук...
          Колега, вършиш понякога много хубави неща, превеждаш разни статий, даваш линкове и тн.Давай си все в тоя дух, пък като добиеш повечко опит.......Пак повтарям, забележката ти я правя добронамерено, в твоя полза
          Край на спама
          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
          Суперскан България www.decbg.com
          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

          Коментар


          • #35
            До: Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

            Много готини са си WR-те Има разлика и в трите модификации, бе то има разлика само при различните години, та камо ли в различните модели...Палят с чалъм, но от раз. Момчето, което е най- добрия карач в цялата ни група си кара ВР400, няма ЦРФ, няма ВР450, КТМ-и YZF..., а е и най-стария мотор. Много си е спортен даже. Проблеми си има като всеки 4Т мотор от новото поколение. Нищо "хронично" според мен. От 4 WR, 2 YZF, никой досега не е менил клапани.
            Сметка не можеш да си правиш за поддръжка, скъпо е, няма как
            И т.н....

            Коментар


            • #36
              До: Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

              Аааа сетих се за едно "хронично" заболяване. И Джартата е казал за скоростите, че са слаби. Няколко пъти мениха 2-3 скорост, че много карат на задна гума. Към 125 лева бяха зъбните колела. По спомен

              Коментар


              • #37
                До: Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

                Това за скоростите наистина може да се каже официално че им е слабо място аз си чакам да ми пристигне 3-та скорост,за клапаните цяло лято карам и още не са мраднали,абе общо взето са си здрави машинки

                Коментар


                • #38
                  До: Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

                  Значи пак някакви глупости съм чел. Аман от спам. Човек не знае кое да чете и кое не. Нещо не ми се понрави идеята през "5 минути" да правя реглаж на клапани. Е, щом не е така значи всичко е ок. Скоростите не ме плашат. Първо, че лесно се правят и второ аз не кантаря. За момента затвърдихте решението ми да взема 400-тката. Сега само остана мераклията да купи КЛХ-а и почва ходенето по мъките. Дано не е дълго.
                  БАхти как се надъхах. сега тоя ако се откаже да купува КЛХ-а ще си изям топките. Стискайте палци да не се откаже.

                  Апропо, естествено, че 400-тката не е туристическо ендуро. Защо го обсъждате изобщо? Погледнете я само как изглежда. Аз лично даже не го и регистрирах това. За всичко друго слушам вас. Аз WR не съм карал. До колкото разбирам то друго няма. Демек отговорихте ми на въпросите задоволително. А най важното е, че чух точно това, което исках да чуя. Благодаря.
                  Последно редактирано от SAMURAI; 05-12-08, 23:32.
                  "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                  Коментар


                  • #39
                    До: Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

                    Първоначално публикуван от SAMURAI Преглед на мнение
                    Скоростите не ме плашат. Първо, че лесно се правят и второ аз не кантаря.
                    Реглаж на клапани по-лесно от смяна на скорости... Майтапиш се нали. Явно е, че не си менил скорости и регулирал клапани.

                    Първоначално публикуван от SAMURAI Преглед на мнение
                    До колкото разбирам то друго няма.
                    Не разбрах какво друго няма...

                    Коментар


                    • #40
                      До: Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

                      Първоначално публикуван от BukToP Преглед на мнение
                      Реглаж на клапани по-лесно от смяна на скорости... Майтапиш се нали. Явно е, че не си менил скорости и регулирал клапани.
                      :
                      Не беееее. Не си ме разбрал. Тчно обратното казах. Предпочитам да сменя скорости, от колкото да правя реглаж. И реглаж съм правил и скорости съм сменял. Почти няма нещо, което да не съм правил по мотоциклет. Мой мотор на майстор не ходи. Аз си ги ремонтирам сам и за това моторите ми са кукли. Просто не давам на майсторите да ми ги чупят. Та предпочитам да сменя веднъж една скорост от колото да правя реглаж през 5 минути. Това исках да кажа.

                      Първоначално публикуван от BukToP Преглед на мнение
                      Не разбрах какво друго няма...
                      Исках да кажа, че няма друго за казване. Демек останах с впечетление, че каквото имаше да се казва го казахте.
                      Последно редактирано от SAMURAI; 07-12-08, 12:34.
                      "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X