Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

    Здравейте колеги искам да попитам какво трябва да се гледа при копуване на моторите Yamaha WR 400,426(втора употреба).Как може да се проверат амортесьорите,двигатела и т.н.
    Благадаря за отоворите.

  • #2
    До: Въпрос относно YAMAHA WR 4OO,426

    Взимаш със теб някой дето разбира или купуваш на късметАмортисьорите като го пробваш ще се види дали са протекли семерингите, но и да са това не е болка за умиране.Във двигателя няма как да влезнеш така,че само можеш да го чуеш за някакъв шум.
    [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

    Коментар


    • #3
      До: Въпрос относно YAMAHA WR 4OO,426

      Защо всички от Багоевград се хвърляте на ВРЗа кой мотор става въпрос и за колко пари? При Семир има ВР400 за 4000лв.-нов внос и е във добро състояние.
      [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос относно YAMAHA WR 4OO,426

        Как така ''защо всички си купуваме WR"какво им е на моторите?

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос относно YAMAHA WR 4OO,426

          Първоначално публикуван от cobrata3 Преглед на мнение
          Как така ''защо всички си купуваме WR"какво им е на моторите?
          Нищо им няма, като ми гледаш аватара да неби да съм със Хондаа.Просто ми стана интересно,защото преди 2-3 дни един градски имаше някакви въпроси относно същия моделта затова питам.А и все пак трябва да има някаква причина човек да реши да си купи точно определена марка и модел мотор
          Прикачени файлове
          [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос относно YAMAHA WR 4OO,426

            WR-a си стана просто мода в Благоевград всеки иска такъв...
            колега, не се замисляй а взимай един, няма да съжаляваш!

            Коментар


            • #7
              До: Въпрос относно YAMAHA WR 4OO,426

              A иначе кое е по-добре 400 или 426,кои са им най-праблемните места и стават ли за мотокрос.Благодаря за отговорите колеги!

              Коментар


              • #8
                До: Въпрос относно YAMAHA WR 4OO,426

                има доста теми за купуването на мотор 2 ръка,какво как и защо да се гледа,поразрови се малко и ще видиш колко много нещо пише,не може да седнеш и да питаш глупости за амортисиори и прочие без да си погледнал,тарси защото може и никой да не ти отговори,на колегите им е омръзнало да се повтаря едно и също на хора които не си мръдват пръста да попрочетат из форума

                Коментар


                • #9
                  До: Въпрос относно YAMAHA WR 4OO,426

                  Благодаря за откровнноста колега,но мога да ти кажа че по цял ден чета форума и изобщо не сам готованец,рових се много но не намерих отговора на въпрсите ми и за това реших да попитам някой който ще ми каже как се познава дали двигатела на wr400 или wr426 e в добро съдтояние,защото до сега съм имал само двутактови мотори и незнам какво да гледам или слушам по двигатела.А относно амортисырите(на вр-те) питам защтото ми казаха,че като са в покои все едно са изпуснали и не може да се разбере всъшност в какво състояние са.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въпрос относно YAMAHA WR 4OO,426

                    Първоначално публикуван от cobrata3 Преглед на мнение
                    който ще ми каже как се познава дали двигатела на wr400 или wr426 e в добро съдтояние,защото до сега съм имал само двутактови мотори и незнам какво да гледам или слушам по двигатела.А относно амортисырите(на вр-те) питам защтото ми казаха,че като са в покои все едно са изпуснали и не може да се разбере всъшност в какво състояние са.
                    Виж бе приятелче,ако не си технически грамотно лице няма начин да разбереш само от приказки дали на двигателя му има нещо или не,а и да си наи-лесно да се разбере един двигател е да се отвори,но никои няма да ти каже отвори сега главата на моторетката виж дали и има нещо,ако и има не го взимаи,ако пък и няма взимаи и със здраве да си го караш.Запали,чуи за кво става въпрос ослушваи се за шумове,тракане(на верига примерно),стържене,виене(НА ЛАГЕРИ примерно) и еи такива неща.Остави го да поработи да загрее ослушваики се после форсираи до средни обороти задръж слушаи пак форсираи до дупка пак задръж пак се ослушваи.Включи на скорост 1-2 вдигни му задницата превърти задната гума виж дали се върти(по лесно по трудно)за да предобиш някаква представа за компесия и.т.н еи такива неща.И пак казвам ако нищо не разбираш нищо и няма да разбереш така,че вземи някои които разбира.
                    Последно редактирано от spl77; 01-12-08, 10:15.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Въпрос относно YAMAHA WR 4OO,426

                      Първоначално публикуван от cobrata3 Преглед на мнение
                      Здравейте колеги искам да попитам какво трябва да се гледа при копуване на моторите Yamaha WR 400,426(втора употреба).Как може да се проверат амортесьорите,двигатела и т.н.
                      Благадаря за отоворите.
                      Колега освем за шумове в двигатела,седни и го покарай,на Yamaha слабо място са им скоростите,изреди ги всичките като на 5-та го карай на по високи обороти(поиграй си с оборотите малко),ако не исключва са добре.Другите неща са бял кахър-теч на коловите,износени зъбаци,разпъната верига това са консумативи.Също слабо място им е идна клапа в карба,която се пука и не може да се регулира карба и гърми в ауспуха.
                      [SIGPIC][/SIGPIC] Yamaha WR 426
                      ВСЯКО ПАДАНЕ Е ПРЕДПОСЛЕДНО

                      Коментар


                      • #12
                        До: Въпрос относно YAMAHA WR 4OO,426

                        Този проблем всички го имат. Как да разбера дали мотора е читав?

                        А де... и аз като си купувах моя, гледах дали е студен или продавача го е подготвил, дали лесно ще запали, дали си държи добре празен ход, дали като му разтреса джантите плуват в главините, дали като му се тръскам отгоре амортесьорите се връщат, предния на спирачка напред -назад, дали имат течове, дали двигателя не тече от някъде масло или вода, дали ауспуха не плюе черно, дали като му подавам газ отговаря без да се чуди, като му запуша ауспуха дали не дрънчи странно някъде по двигателя, колко са му изхабени накладки, верига, пиньони, ръчки, протрити жила, естествено дали има ударено, подбито по ауспух, кривки, радиатори, рама...

                        След това слагам каската и ботушите, дето си ги нося за теста и газ...
                        Вдига ли се на задна на всичките скорости (за големия клас, за малкия до 3-та), спира ли добре, скоростите слушат ли, кривини някакви по кормило степенки, ръчки, дрънчи ли нещо като подскоча с него, яко кръгчета поне 15-20 мин. (или докато все още можеш да го стискаш)

                        После го оставям да поработи и гледам, протече ли някъде, пак тествам газта, пак гледам амортесьори имат следи от теч, ауспуха, чудя се сумтя, въртя се, разпитвам продавача от къде е , какво му е правил, какви документи има, точната година ли е, дебна го и му следя реакцииите да не ме лъже нещо, проверявам как са номерата на рамата и двигателя да няма следи от шмиргел.
                        Загася го да поистине, гледам пак водата, маслото , пак го паля и накрая го взех....и се оказа, че не е 2005 , а 2003 , ама преживях го, поне се оказа читав.

                        Значи смятам да направя фирма "мото оглед 2009" Ще поканя най-видните и технически ерудирани представители на форума, като Краси, Митков, Гоблин и др. за експерти и придружители на клиентите. Естествено фирмата осигурява на служителите си транспорт, мобилна връзка с интернет, лаптопи, шублери, луфтомери, компресомери и всички други нужни мери. Предупреждавам цените са с ДДС и услугата е предназначена за клиенти, които оценяват спестените от услугата разходи за ремонти на непроверени от специалист мотоциклети.


                        МОТО ОГЛЕД 2009

                        ВАШИЯТ ГАРАНТ СРЕЩУ ИЗМАМА!

                        Всички права запазени! Очаквайте мобилна услуга 3G скоро!
                        Скоро офис и в ДУПНИЦА!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Въпрос относно YAMAHA WR 4OO,426

                          Абе пичове тука нали говорехме за WR

                          Коментар


                          • #14
                            До: Въпрос относно YAMAHA WR 4OO,426

                            Благадаря за информацията колеги.За сега сам се спрял на 426,според Жоро Хаджиев са доста тегави и може би ще е този модел.Ако някой може да каже как се даржи на трасето ще сам му много блогодарен.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Въпрос относно YAMAHA WR 4OO,426

                              Първоначално публикуван от cobrata3 Преглед на мнение
                              Ако някой може да каже как се даржи на трасето ще сам му много блогодарен.
                              На кое трасе
                              За трасе си вземи YZ с WR даваи на балкана.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X