Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Въпрос относно YAMAHA WR 4OO,426

    То най-вече зависи ти как можеш да го държиш
    [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

    Коментар


    • #17
      До: Въпрос относно YAMAHA WR 4OO,426

      колега аз имам 426 преди това карах yamaha xt 600 и да ти кажа че wr a варви двоино повече от нея,така че не се замисляй ами вземай отначало ще ти е трудно но с повечко каране ще свикнеш

      Коментар


      • #18
        До: Въпрос относно YAMAHA WR 4OO,426

        Първоначално публикуван от Jori Преглед на мнение
        Колега освем за шумове в двигатела,седни и го покарай,на Yamaha слабо място са им скоростите,изреди ги всичките като на 5-та го карай на по високи обороти(поиграй си с оборотите малко),ако не исключва са добре.Другите неща са бял кахър-теч на коловите,износени зъбаци,разпъната верига това са консумативи.Също слабо място им е идна клапа в карба,която се пука и не може да се регулира карба и гърми в ауспуха.
        Това е най точното мнение от всички и съм сигурен че човка който го е написал е компетентен найстина.Единственно мога да добавя и проблем с 4-та скорост,но не е болка за умиране, зъбчатката струва 110 лева ,и я има при Митака в Троян.

        Коментар


        • #19
          До: Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

          То нищо не е болка за умиране ако имаш излишни пари и търпение да чакаш я части,я майсториАбе Джарта знаеш ли какво е да си си купил мотор и да имаш пари да го оправиш а да чакаш пет месеца частиа, как мислиш дал си си парите и имаш само една рамка и една щайга алуминТака е сто тояги на чужд гръб все са малко.
          [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

          Коментар


          • #20
            До: Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

            Питам за трасе защото, голяма част от приятелите ми карат само на трасе(с кросови си мотори)та и чат пат може и аз да се пускам,та за това питам дали окачването на вр става за скокове и дали ше даржи кото но кросовите

            Коментар


            • #21
              До: Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

              Ами тогава що не си вземеш кросовте се намират на по-тънка цена.И все пак си мисля че ще издържи окачването на скоците.
              [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

              Коментар


              • #22
                До: Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

                Първоначално публикуван от cobrata3 Преглед на мнение
                Питам за трасе защото, голяма част от приятелите ми карат само на трасе(с кросови си мотори)та и чат пат може и аз да се пускам,та за това питам дали окачването на вр става за скокове и дали ше даржи кото но кросовите

                Ако ще караш много на трасе си вземи кросов.
                Ако се качваш на трасето инцидентно(2-3 пъти в месеца по няколко обиколки за т.шак) ВРа става, НО задължително трябва да си поиграш с настройките на окачването, че ако го оставиш прекалено меко и правиш скокове по 10тина метра не е добре.

                Коментар


                • #23
                  До: Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

                  Сравнявах снощи WR400 и WR426. Според ТТ данни разликата се изразява в това, че 400-ката е с 0,5кг по-лек, а 426-ицата има по-голям въртящ момент с 1Nm. Хода на буталото е същия, а само диаметъра е различен. Задната гума на 426-ицата е 130, а на 400-ката е 120. Конските им сили са еднакви. И на външен вид разлика на намерих. Интересува ме на практика обаче в течение на експлоатацията в какво се изразява разликата? Имам пред вид какво се усеща? Освен това ме интересува предимства и недостатъци на единия спрямо другия.

                  Имам и още един въпрос за WR-а. Като техническо обслужване какво по-особенно иска? Смяната на маслото на 1000км е ясна. Аз питам за клапани примерно и други такива. Разбрах, че изп.клапани били проблемни. Предполагам, че това изисква по-честа проверка на луфтовете и съответна корекция. Целта ми е сам за себе си да си направя сметката горе долу колко ще ми излезе подръжката на такава машина.

                  Замислям се все по-сериозно и вече даже позаглеждам няколко. Имам кандидат за KLX-a и за това се оглеждам. За сега май 400-тката по-ми дърпа окото, а и цената и е по-приятна. Благодаря предварително.
                  Последно редактирано от SAMURAI; 05-12-08, 13:23.
                  "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                  Коментар


                  • #24
                    До: Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

                    Амииии има доста изписано по въпроса...

                    400 е по-туристическо ендуро, по-кротко и удобно за всяка ситуация. 426 е малко по-спортен вариант и аз лично бих го предпочел. Като недостатък на 426 е проблема с ритането на манивелата - трудно пали.
                    Последно редактирано от господин никой; 05-12-08, 13:37. Причина: Смислова добавка...

                    Коментар


                    • #25
                      До: Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

                      Първоначално публикуван от SAMURAI Преглед на мнение
                      Имам и още един въпрос за WR-а.

                      Замислям се все по-сериозно и вече даже позаглеждам няколко.

                      За сега май 400-тката по-ми дърпа окото...
                      Ти нали искаше да караш само мотори с ел. стартер? К`во стана та си промени мнението?

                      Коментар


                      • #26
                        До: Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

                        ХА ХА ХА... Ами промених го, но не съвсем. В смичъл, че карах по-лек мотор и определено се изкефих. На сухо изобщо не ми дреме колко е тежък мотора, но на кал се оказа от голямо значение. Та промених си мнението относно килцата на мотора, а за стартера не съм се отказал, ама цената там вече е плашеща. Оказа се, че за 3500-4500 може да се вземе читава 400-тка, а 450-ката почва от 6500 нагоре. Та по този въпрос си казах, че един пиклив стартер не струва 2500-3000лв. Така се реших да се пробвам да поритам допотопната ританка. Значи добре съм се насочил към 400-тката щом пали по-лесно. Не обичам мотори на които трябва да им се молиш за да запалят. Такива направо трябва да се пращат за скрап. ХИХИХИ Е, така е думата де. ХИ ХИ ХИ. Апропо. Доста търсих и четох за WR във форума, но освен общи приказки почти нищо полезно не намерих. Така и не намерих тема в която се съпоставят пряко двете машини. За това и се хванах сам да правя сравнение. На теория си направих някой изводи. Сега ме интересува и на практика за какво иде реч. До тук избора ми се оправдава, но да видим какво още ще кажат колегите.
                        "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                        Коментар


                        • #27
                          До: Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

                          Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
                          Амииии има доста изписано по въпроса...

                          400 е по-туристическо ендуро, по-кротко и удобно за всяка ситуация. 426 е малко по-спортен вариант и аз лично бих го предпочел. Като недостатък на 426 е проблема с ритането на манивелата - трудно пали.
                          Е добре де колега, как ги прецени тези неща които си написал.
                          Сори за тона ама постоянно пишеш неверни неща, което няма как да не ме накара да реагирам !!!

                          400 изобщо не е туристическо ендуро а си е спортно ендуро за това се казва и WR, ако беше туристическо щеше да е TT примерно.
                          Това че незнаеш как се пали ямахата незначи че има проблем с паленето, а ако евентуално е проблем то би го имало и на 400 защото двигателя не е по-различен от 426.
                          При нас има три WR-a и един YZF и мога да ти кажа, че пичовете си ги палят с манивела понеже на WR стартерите не са много стока и палят с чукването.
                          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                          Коментар


                          • #28
                            До: Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

                            Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                            Е добре де колега, как ги прецени тези неща които си написал.
                            Сори за тона ама постоянно пишеш неверни неща, което няма как да не ме накара да реагирам !!!

                            400 изобщо не е туристическо ендуро а си е спортно ендуро за това се казва и WR, ако беше туристическо щеше да е TT примерно.
                            Това че незнаеш как се пали ямахата незначи че има проблем с паленето, а ако евентуално е проблем то би го имало и на 400 защото двигателя не е по-различен от 426.
                            При нас има три WR-a и един YZF и мога да ти кажа, че пичовете си ги палят с манивела понеже на WR стартерите не са много стока и палят с чукването.

                            Краси е напълно прав!!!

                            г-н Никой, как можа да ти хрумне, че ВР 400 е туристическо ендуро

                            Аз моя ХР400 го има за рейсинг ти за ВР казваш, че бил туристически...
                            Последно редактирано от Жоро Донечки; 05-12-08, 15:14. Причина: една нула;)

                            Коментар


                            • #29
                              До: Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

                              Краси може и на някои ВР-и стартера да е калпав,но аз моя до сега съм го ритал един път като го купувах за да видя дали всичко е наред.А иначе един 2003год. два-три пъти му оправяха стартера за около месец време.За паленето всичко си има чалъми аз имах проблеми със YZ 400F,но после му свикнаха от такива изказвания -чух от този,прочетох там- човек не трябва да си купува нищо.
                              [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

                              Коментар


                              • #30
                                До: Въпрос относно YAMAHA WR 400,426

                                Специално първия ВР 450(2003) си има фабричен проблем със стартера. 2003 ВРите всички страдат от това. Имаше тема по тоя въпрос във форума. Който го интересува да търси, че интересни неща бяха написали колегите.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X