До: КТМ пуска електрическо ендуро
Украинските са ръбестите - Зиу. Тотален гаден дръгел. Като ускориш повече - почват да щракат и изключват едни превключватели и чакаш да включат пак, през което време губиш ценни секунди на драг-линията
Не ги разбирах тогава, не ги разбирам и сега - май шкодичката беше тиристорна, Зиу-то - резисторно. Или обратното. Но при всички положения въпреки че беше с 20 години по-старо производство, шкодичката беше по-модерна. За това не щракаше. Електричарите да се изкажат. Шкодичката вървеше на бззззззззззт, Зиу-то вървеше на щраккк-чкррр-чкррр-хруп-хруп-хруп-щраккк...
Другата му хубавиня беше че относително лесно му гореше бушона на серво кормилото. Като изгори - трима човека въртяхме на бавен завой, на аварийното обръщало пред сегашното кино Одеон. А бушончето беше с големина на граната. Абе весели времена бяха.
					Украинските са ръбестите - Зиу. Тотален гаден дръгел. Като ускориш повече - почват да щракат и изключват едни превключватели и чакаш да включат пак, през което време губиш ценни секунди на драг-линията

Не ги разбирах тогава, не ги разбирам и сега - май шкодичката беше тиристорна, Зиу-то - резисторно. Или обратното. Но при всички положения въпреки че беше с 20 години по-старо производство, шкодичката беше по-модерна. За това не щракаше. Електричарите да се изкажат. Шкодичката вървеше на бззззззззззт, Зиу-то вървеше на щраккк-чкррр-чкррр-хруп-хруп-хруп-щраккк...
Другата му хубавиня беше че относително лесно му гореше бушона на серво кормилото. Като изгори - трима човека въртяхме на бавен завой, на аварийното обръщало пред сегашното кино Одеон. А бушончето беше с големина на граната. Абе весели времена бяха.


 
							
						
 Не може да се кара в кал и влага и дръжи по 30 минути...
 Не може да се кара в кал и влага и дръжи по 30 минути... 
Коментар