До 2 години австрийците ще пускат електрическо ендуро, така наречения Zero Emissions Motorcycle. Твърди се че мотора си е напълно конкурентерн мотор въпреки че ще се захранва от литиеви батерии. Заряда им ще трае около 1 час което пък ще ви дава около 40 мин състезателно темпо (дано в следващата хижа има ток
)
Електрическия мотор ще дава около 29.5 foot-pounds въртящ момент което ако не се лъжа е около 40Nm, малко по-малко от въртящия момент на един съвременен 450. Целия мотоциклет (зареден с ток
)ще тежи 90 кг, доста по лек от незареден 97 кг КТМ 125 крос. Двигателя и батериите са около 17кг, но липсата на съединител, ауспухова система, резервоар и други части го правят значително по-лек. В реалност поради големия въртящ момент и ниско тегло този мотор наситина не отстъпвал на сегашните си бензинови събратя 
Лично аз все още приемам леко скептично този факт, но ако става въпрос за екология, и още повече за екология в Австрия, наистина трябва да погледнем сериозно на този проект. Напоследък нещата се случват много бързо и като нищо след 5 години ще има устройства в каската за симулиране на шум фън фактора от бензиновия двигател
Ето и малко снимки и едно клипче




клип

Електрическия мотор ще дава около 29.5 foot-pounds въртящ момент което ако не се лъжа е около 40Nm, малко по-малко от въртящия момент на един съвременен 450. Целия мотоциклет (зареден с ток


Лично аз все още приемам леко скептично този факт, но ако става въпрос за екология, и още повече за екология в Австрия, наистина трябва да погледнем сериозно на този проект. Напоследък нещата се случват много бързо и като нищо след 5 години ще има устройства в каската за симулиране на шум фън фактора от бензиновия двигател

Ето и малко снимки и едно клипче




клип
Коментар