Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КТМ пуска електрическо ендуро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: КТМ пуска електрическо ендуро

    Отново - всичко е въпрос на прескачане на даден праг. Или по-скоро бент - прелее ли вълната, от там няма спиране.
    Тук в Щатите пуснаха в продажба някакъв голям сериозен скутер (Vectrix) преди няколко месеца, и се продава доста добре. Има си съвсем солидна автономия, върви съвсем човешки и се продава доста добре. Все трябва да се почне някъде.
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #32
      До: КТМ пуска електрическо ендуро

      Доста скъпо е като гледам, 8000$ са си пари дори и за там.
      Излиза по скъпо от едно 450 ендуро
      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

      Коментар


      • #33
        До: КТМ пуска електрическо ендуро

        Не е по-скъпо от една луксозна Веспа, за която се избиват снобите от всякъде. Или от един Бургман. Горен клас скутер си е. За ходене на работа и избягване на задръствания е трепач. А клиентела са му хора които живеят в къщи с гараж, които губят средно по 2 часа на ден в задръствания.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #34
          До: КТМ пуска електрическо ендуро

          Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
          ..средно по 2 часа на ден в задръствания...
          Егати тия са за завиждане Аз губя толкова, че и повече, само за 15 км да се прибера от работа... Отиването още толкова... а по обяд не смея да мръдна никъде...
          DCRT®

          Коментар


          • #35
            До: КТМ пуска електрическо ендуро

            Мдаммм. Предполагам не само ти страдаш от времето което губиш в задръстванията
            Но в случая със София все пак става въпрос за затворено околовръстно и прочие. Някаква светлинка има. Докато тук става въпрос за вече изградени и предполагаемо оразмерени пътни структури.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #36
              До: КТМ пуска електрическо ендуро

              Прогреса е хубаво нещо.Но нека не забравяме че батериите се зареждат в контакта.А ток се произвежда в голям % в България и още по-голям в Австрия да речем от централи които бълват разни газове.Вярно и там си има филтри и технологии за очистване на емисиите ,но екологията не свършва в мотора и батерията ,а започва в електроцентралата.
              BMW X6

              Коментар


              • #37
                До: КТМ пуска електрическо ендуро

                Аз онзи ден случайно гледах едно сравнение ,на този ел. мотор и една Ямаха кросова 250 4т ,ами колеги единственото което е по добро на ел мотора от 250 4т е че мощноста се подава много плавно всичко друго е гола вода.Ако искате гледайтего пускат го това филмче по Дисковери Сциенс,като гледате филма и ще забравите за ел моторите.Друго като наука и пр. добре ,ама не вярвам моторите да са най големия замърсител, тук в Мадрид всяка сутрин има като една черна пелена над града под небето дето като я видиш и настръхваш ,не вярвам да е от моторите, та така е с всичко добре че опреха до моторите та да се пускат даже ел мотори и пр.А поинтересувах те ли се за цената ,не вярва да е малка ,защото най големия проблем са батериите които не могат да съхранат достатъчно енергия.При автомобилите прототип , говора за автомобил който ще бъде пуснат на пазара за серййно ползване издържа 600 км като много,и за този автомобил се говори че ще излезе след десетина години ,ами то кво остава за моторите .А на мен ми се струва трийсетина минути много малко за този спорт говора за капацитета на ел мотора който май се казваше Серо или нещо подобно.
                Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                Коментар


                • #38
                  До: КТМ пуска електрическо ендуро

                  Пепи, не е въпроса в замърсяването, така и така в повечето състезания няма изискване за ограничаване на замърсяването. Гледаш сравнение на една технология която е подобрявана 60 години, и друга която в момента прохожда.

                  Причините поради които това нещо ще се наложи са:

                  - Огромният въртящ момент, който ще се изрази във всякакъв вид играчка с предавателните числа. По някое време и мощността ще стане достатъчна

                  - Много по-голямата възможност да се играе с разположението на двигателя

                  - МНОГО ПО-НИСКАТА ЦЕНА НА ПРОИЗВОДСТВО ! Което не е дошло все още, но ще дойде. По-малко части, по-лесно за производство. Това дойде ли - двигателят с вътрешно горене е до там. Няма производител който да може да произведе мотор два пъти по-евтино (а ще продължат да се опитват да ги продават скъпо, то е ясно ) който да не го направи.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #39
                    До: КТМ пуска електрическо ендуро

                    Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                    Пепи, не е въпроса в замърсяването, така и така в повечето състезания няма изискване за ограничаване на замърсяването. Гледаш сравнение на една технология която е подобрявана 60 години, и друга която в момента прохожда.

                    Причините поради които това нещо ще се наложи са:

                    - Огромният въртящ момент, който ще се изрази във всякакъв вид играчка с предавателните числа. По някое време и мощността ще стане достатъчна

                    - Много по-голямата възможност да се играе с разположението на двигателя

                    - МНОГО ПО-НИСКАТА ЦЕНА НА ПРОИЗВОДСТВО ! Което не е дошло все още, но ще дойде. По-малко части, по-лесно за производство. Това дойде ли - двигателят с вътрешно горене е до там. Няма производител който да може да произведе мотор два пъти по-евтино (а ще продължат да се опитват да ги продават скъпо, то е ясно ) който да не го направи.
                    Също така потенциално по-ниско тегло и по-нисък център на тежестта. На практика няма да гасне и от нулеви обороти. Отпадането на класически технически елементи като радиатор, резервоар, въздушен филтър/въздухосборници, карбуратор/ижекцион с помпа, ДВГ и скоростна кутия/съединител, може да доведе до съвсем друг мотор, много различен от това което познаваме. Само като си помисля, че няма да има скоростен лост и крачната спирачката може да отиде на мястото на съединителя и почва да ми харесва.

                    Коментар


                    • #40
                      До: КТМ пуска електрическо ендуро

                      Имаше тука понапред едни заигравания с биогоривата...етанаол...метанол и други алкохоли. Само за информация етанало или спирта гори най-добре в съотношения 6:1 за разлика от бензина 14,7:1, което най-просто означава ,че трябва два пъти повече гориво ако се работи на етанол. Отгоре на дова и компресията на двигателя трее да се повиши сериозно (етанало е високооктанов), което пък не е добре за дълговечността.

                      С други думи да живее ел двигателя и атомната енергия!

                      П.С. Винаги съм се кефел на тролей 6-за от украинските...ако си спомняте. Изглеждаха ужасно окаяно...ма па как вървеха!!!

                      Коментар


                      • #41
                        До: КТМ пуска електрическо ендуро

                        Дааа и от ендуро ще минем на литературни съчинения - "По жицата", Йордан Йовков... Айде няма нужда, а? Както по-горе казах - ако това нещо не може да се кара по-малко от 4-5 часа да си го карат те!

                        Коментар


                        • #42
                          До: КТМ пуска електрическо ендуро

                          Явор-Вромос , продава ел. скутери.Миналата година покарах едно такова, направо ми събра очите .
                          Пипваш ръчката и се изстрелва.Най-странното беше,
                          че не издава звук и ти е терсене.
                          Батериите издържаха около 60км пробег.
                          За сравнение, една кросарка 2Т изкарва и тя толкова

                          И аз смятам ,че бъдещето е в ел. двигателите.

                          Ако помечтаем..
                          Имаш 2 комплекта акумулатори за ендурака.
                          Докато караш с единия , другия се зарежда през деня от
                          слънчевият панел на покрива на гаража

                          Сметнахте ли колко пари за бензин спестихте

                          Дори в момента един слънчев панел (под 1000лв) зарежда 1 автомобилен акумулатор,
                          който през нощта захранва разни устройства.

                          Разбира се , акумулаторите стават консуматив.
                          С напредването на технологията съм сигурен ,че ще измислят как
                          да издържат многократно повече на тези презареждания.

                          Коментар


                          • #43
                            До: КТМ пуска електрическо ендуро

                            Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
                            П.С. Винаги съм се кефел на тролей 6-за от украинските...ако си спомняте. Изглеждаха ужасно окаяно...ма па как вървеха!!!
                            Шофьора ако реши да се пошегува с пътниците, ставаше лошо ей
                            От предната врата те лепи за задния джам... като преди това безпомощно се опитваш да се уловиш за някоя дръжка но уви ... ускорението е прекалено голямо
                            Не познавам автомобил или мотор, който има такова ускорение от нулата...

                            Обаче си е друго като нахвърлят луга (сол) зимата по асфалта и тръгнеш да се качваш в тролея : Голям купон става
                            DCRT®

                            Коментар


                            • #44
                              До: КТМ пуска електрическо ендуро

                              Младежи, не помните вие малките кръгли шкодички - облите тролейчета

                              Те как набираха - не е истина. На такова си карах кормуването. Весели времена бяха, след 4 години гимназия се караше една година УПК, зер - "поигра си да учиш, ха сега вземи занаят".
                              Та от нашия клас всички момчетии се изхитрихме да караме УПК - "Водач - монтьор на тролейбус". За монтьорство - не монтирахме, но за водене - водихме. На шкодичката се учихме, после я дадоха на градски транспорт - Разград, а нас ни зачислиха на Зиу. Все едно от Мерцедес на Волга да се качиш.
                              Тия които живееха по на изток бяха баровци, зачисляваха се към депо Дружба, там бяха Икарусите.
                              Ако някой скоро е мяркал тролейбус Зиу номер 2544 - с него съм се борил месеци наред, а пътниците ми не ги мисля
                              Издъних се на Тюринг теста

                              Коментар


                              • #45
                                До: КТМ пуска електрическо ендуро

                                Аз май точно за въпросната Шкода говоря.. бях решила, че са тези украинските
                                Е това е машината на времето!
                                Егати как върви И плавно май не може да тръгва...подскача направо. Като слушаш уокмен вътре и се чува специфичното "пиуууу" в слушалките.
                                DCRT®

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X