Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво да си взема да е малко по-силно.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Какво да си взема да е малко по-силно.

    Никога не съм казвал че съм голям карач но когато си купувах мотор избрах да е силен и аз да се науча да контролирам и употребявам тази сила по мой вкус а не да живея с мисълта че е можело и още но съм избрал по слабия сега в интерес на истината мотора го карам повече време на 15% а много рядко на 100% и то само за малко и след това следва бързо спиране щото става страшно но мощноста си е там и само те чака да събереш кураж да я ползваш а не двигателя да ми вие под седалката и да ми вика е толкова мога! По въпроса за моторите те се качват да там до кадето има някой да ги кара всеки е виждал как някой с смотан мотор но с голямо сърце се качва на всякаде и как някой с нов и силен мотор не се качва до никаде Защо обиждате ендурото ни било нула че на нас кое ни е наред та да искаме и това да ни е като хората части няма или са за след месец с поръчка изкупихме на АМЕРИКАНЦИТЕ боклуците е такива работи а и у нас ендурото е нова мода до скоро карахме от онези другите ендуро мотори MZ CZ МИНСК ТУЛА ИЖ ПЛАНЕТА СПОРТ
    Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
    Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

    Sofrace Offroad Team

    Коментар


    • #17
      До: Какво да си взема да е малко по-силно.

      А сега малко по темата.За да ти "умира" КТМ 400 наистина трябва да го караш само в ниските или да си много напред с материала.Това е най-мазния двигател на КТМ.Всъщност усещането за липса на мощност може да го имаш и ако караш повече по черни пътища.Ще усетиш предимствата на моторчето ако кривнеш по пътеките или без път въобще.Тогава плавно отдаваната мощност е голямо предимство.А ако искаш като навиеш газта да се катапултираш те съветвам да се ориентираш към кросов мотор.
      offroad фен
      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

      Коментар


      • #18
        До: Какво да си взема да е молко по силно.

        Първоначално публикуван от iskrenhristov Преглед на мнение
        много , благодаря и на двамата обаче ако ми кажете кой може да ги направи тези ъпгрейди,защото аз освен да си сменям накладките и мослото с филтрите , много, много не разбирам.
        Звънни на Чинела и съм сигурен, че заедно с Будката ще измислите нещо качествено за това ЕХС

        Коментар


        • #19
          До: Какво да си взема да е малко по-силно.

          ЯЯЯЯЯЯЯЯ някой ми е изтрил или преместил публикацийте ТА ПИТАМ КОЙ ЗАЩО И С КАКВО МУ ПОПРЕЧИХА МИСЛЯ ЧЕ НИЩО НЕРЕДНО НЕ СЪМ КАЗЪЛ И НИКОЙ НЕ СЪМ ОБИДИЛ ТА НЯКОЙ СИ ДА МИ СЕ МЕСИ В МНЕНИЕТО??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
          Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
          Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

          Sofrace Offroad Team

          Коментар


          • #20
            До: Какво да си взема да е малко по-силно.

            Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
            ЯЯЯЯЯЯЯЯ някой ми е изтрил или преместил публикацийте ТА ПИТАМ КОЙ ЗАЩО И С КАКВО МУ ПОПРЕЧИХА МИСЛЯ ЧЕ НИЩО НЕРЕДНО НЕ СЪМ КАЗЪЛ И НИКОЙ НЕ СЪМ ОБИДИЛ ТА НЯКОЙ СИ ДА МИ СЕ МЕСИ В МНЕНИЕТО??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

            По кротко колега! Че с тия големи букви нещо не ми харесваш!

            Ето ти я - http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=43592

            п.п. главните букви се считат за крещене. И всеки следващ такъв пост ще ти бъде изтриван от мен лично.

            Коментар


            • #21
              До: Какво да си взема да е малко по-силно.

              Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
              А сега малко по темата.За да ти "умира" КТМ 400 наистина трябва да го караш само в ниските или да си много напред с материала.Това е най-мазния двигател на КТМ.Всъщност усещането за липса на мощност може да го имаш и ако караш повече по черни пътища.Ще усетиш предимствата на моторчето ако кривнеш по пътеките или без път въобще.Тогава плавно отдаваната мощност е голямо предимство.А ако искаш като навиеш газта да се катапултираш те съветвам да се ориентираш към кросов мотор.
              Е това е истината
              GAS GAS
              EC 450 =>=> EC 300 2013

              Коментар


              • #22
                До: Какво да си взема да е малко по-силно.

                Благодаря на всички за мненията , както писах не разбирам много да ги правя моторетките , но без да искам открих проблема , ако не си въобразявам разбира се,лагерите на задната джанта бяха блокирали , смених ги и имах чувството на последното каране , че съм се качил на друг мотор.
                Можеш да изгубиш, само това което не можеш да си купиш.

                Коментар


                • #23
                  До: Какво да си взема да е малко по-силно.

                  Първоначално публикуван от iskrenhristov Преглед на мнение
                  Благодаря на всички за мненията , както писах не разбирам много да ги правя моторетките , но без да искам открих проблема , ако не си въобразявам разбира се,лагерите на задната джанта бяха блокирали , смених ги и имах чувството на последното каране , че съм се качил на друг мотор.
                  А такааа - а сега хубаво огледай главините, щото така с подобен проблем съм се прибирал 5 километра с блокирала задна гума влачейки мотора след мен! Е това не ти го пожелавам и за да ти е мир на главата хубаво ги огледай и смажи!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Какво да си взема да е малко по-силно.

                    Ха! Много интересна тема и то с неочакван край. Изказването на Гълъбин е много точно. А бат Искрен си кара идеално, особено за стажа си. Сега ако пак не ти е интересно така, един тунинг май ще върне радостта, иначе ми се струва, че мотора ти си има страхотен потенциал дори и за килата ти. Хм останалата част от поста ми я копирам тук, май по за там се получи.

                    Напоследък има много обсъждане, как на някой му е слаб 450 , на друг му е силен 125. Струва ми се, че просто всеки търси различно нещо в моторите (и това е понеже всичките сме си аматьори и целта ни не винаги е да стигнем първи, на всяка цена). Всеки е на различно ниво в карането си и е различен темперамент, с различна нагласа за спорта:

                    Едни търсят като дръпнат газта , мозъка им да изостава от ускорението и всичко им е слабо след 3 карания. Ако ще мъчения да има, ама дайте още мощност, че адреналина чезне. Голям крос им трябва, а на там драг рейсинга е техния спорт.

                    Втори търсят да изнасилват мотора, да пищи за милост под тях. Те предпочитат малки кубици, че не е лесна тая работа с голям мотор по пътеките или по трасето.

                    Трети искат да им е комфортно, да си разполагат с мощност и без да напъват себе си или машината да нямат проблеми да си ходят навсякъде. Трябва им еластичен мотор със спокоен нрав и повечко кубици.

                    Четвърти искат да цепят здраво, както си трябва, на писта или трасе с всичките техники и осъзнават , че там е така изведнъж да ръчкаш голям крос ...е ако не невъзможно, то е поне безкрайни тренировки... ей ме на.

                    Пети са "карачи" . Карат от години, ама не са хич претръпнали. На тях каквото и да им дадеш все ще го изтискат. Те си знаят какъв мотор искат, не защото е най-бърз или най-модерен, а защото усещат , че с него най-качествено ще се разцепят от кеф.

                    Има си и объркани хора- някой ги реже ужасно с по-голям мотор и те решават, че като си вземат още по-голям ще им разкажат играта. Или пък бате еди-кой-си има такъв, значи и на мен такъв ми требе. А то трябва вместо в машина да инвестират в тренировки.

                    Има заклети фенове , на еди коя си марка, или тип двигател, или кубици. Обикновено за тях сегашния им мотор е най-добрия и не разбират как другите карат различни от техните машини. Това е временно явление.

                    Новобранците -малките пък са страшни на видеоигрите и със скутер и им се струва, че им трябва поне среден клас мотор, че иначе ще го разцъкат за 2 месеца и ще трябва да го сменят. Е рядко става така. Просто си е страшно.

                    Има хора големи, на които изведнъж им е харесала идеята да карат мотор по горите и хабер си нямат. Питат тоя, четат там, ама какво да взема?... накрая взимат нещо на чувство или препоръка според възможностите си, пък неизбежно за втория път се ориентират и минават в някоя от останалите категории.

                    Има си съзтезатели. За тях няма марки. Има сполучлив модел, послушен, отговарящ, удобен, който да дава предимство в борбата с конкуренцията. Каквото трябва това - само да е пръв. Ако HYOSUNG направят 2010 най-добрия мотор- него, ако ще да трябва да се сменя двигателя на всяка тренировка.

                    Старите кучета са ги минали всичките тея неща и може преди са харесвали едно, после друго, а сега искат просто мотора да си върши работата, за която са го взели този сезон и му се наслаждават максимално до следващата идея или модел.

                    При всички обаче сметките излизат най-добре да си почнеш от малки кубици и постепенно да вървиш до където искаш, да пробваш различни марки и кубици на приятели, за да се ориентираш какво е следващото, с което ти се занимава, защото и желанията се сменят, а и всеки клас си има предназначение и очарование. Би било тъпо , само за да се докажеш (на себе си или на другите) да пропускаш стотици приятни часове. Стъпката назад е по-трудна, а и не можеш да се насладиш така на пропуснатото!
                    Последно редактирано от iassen; 30-11-08, 14:23. Причина: копиране

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X