Какво да си взема да е молко по силно от ЕХС 400,защото тук чета че , ЕХС450 вече било много по-силно. Като имате в предвид , че не робувам на марки. Карал съм DR 650 но той ми беше страшно тежък, сега карам от една година ЕХС 400 но ми е малко слаб според мен , все пак карам мотор само от две години и нямам впечатления от други мотори освен тези двата.Благодаря предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какво да си взема да е малко по-силно.
Свий
X
-
До: Какво да си взема да е молко по силно.
И този можеш да го изпилиш и да стане по-силен преди да се хвърляш на друг мотор.
Надали разликата е осезаема за теб и мен...не те подценявам.
Просто с подмяна на жигльори и игла, отваряне на въздушната кутия при филтъра и какво ли още не можеш да направиш твоя идеален.
Ако и тогава ти е слаб....взимай 525 на КТМ.
П.П. Коя година е твоя мотор.???
-
До: Какво да си взема да е молко по силно.
Искрене, според мен ич ти не е слаб, ама все пак ти си знаеш най-добре... Всеки си има стил на каране
Варианта на Чинела е доста добър... Твоя така и така е "запушен"
Отвори му гърнето, реджетни го и ще усетиш разлика...
Другият вариант е да си вземеш затапен 450 и да си го караш него...
Коментар
-
До: Какво да си взема да е молко по силно.
Първоначално публикуван от iskrenhristov Преглед на мнениемного , благодаря и на двамата обаче ако ми кажете кой може да ги направи тези ъпгрейди,защото аз освен да си сменям накладките и мослото с филтрите , много, много не разбирам.
За въздушния филтър... един Twin Air би трябвало да намериш без проблем, можеш да си поръчаш от някой онлайн магазин (motorCo, moto-zone)...KTM Fen
Коментар
-
До: Какво да си взема да е молко по силно.
Чисто лично мнение но нека се има в предвид че никога не съм карал слаби ендуро мотори с изключение на едно кавазаки 250 4т което така и не ми стана ясно как събира душа да се качва по разни баири може би ако е дълъг баира ще умре по средата но каклто и да е. СЛАБИЯ МОТОР ВАРВИ САМО БАВНО СИЛНИЯ МОТОР ВЪРВИ И БЪРЗО И БАВНО ТЯ МОЩНОСТА НЕКА МИ Е МЕЖДУ КРАКАТА АЗ ДА СИ РЕШАВАМ ДАЛИ ДА Я ИЗПОЛЗВАМ А НЕ НЯКОЙ ВЕЧЕ ДА Е ПРЕДОПРЕДЕЛИЛ ТОВАHonda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited
Sofrace Offroad Team
Коментар
-
До: Какво да си взема да е молко по силно.
Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнениеСЛАБИЯ МОТОР ВАРВИ САМО БАВНО СИЛНИЯ МОТОР ВЪРВИ И БЪРЗО И БАВНО ТЯ МОЩНОСТА НЕКА МИ Е МЕЖДУ КРАКАТА АЗ ДА СИ РЕШАВАМ ДАЛИ ДА Я ИЗПОЛЗВАМ А НЕ НЯКОЙ ВЕЧЕ ДА Е ПРЕДОПРЕДЕЛИЛ ТОВА
П.п Пък и не разбирам как така ви заслабяват тези моторетки бе,ами вземете си по едно R1 и натискаите по магистралата.Това че сте им свикнали и андреналина не е като когато сте го купили не значе,че е слаб.Еи го на Чинела от 450 на 250 иска да се товари.....Последно редактирано от spl77; 28-10-08, 20:37.
Коментар
-
До: Какво да си взема да е молко по силно.
Първоначално публикуван от spl77 Преглед на мнение......Еи го на Чинела от 450 на 250 иска да се товари.....
Коментар
-
До: Какво да си взема да е малко по-силно.
Така и аз да взема малко думата по този въпрос.Колега не знам ама да кажеш че 400 ти е малко трябва да имаш много добро ниво на каране,и пак не е нужно да се преминава на по голям мотор.400 е най добрия модел на КТМ казваго Джовани Сала ако си ендураджия ще оцениш това изказване.А за да направиш твоя мотор по силен варианти има много ,но и парички ти трябват много.Просто избирай колкото се може по сложни места за каране и ще видиш как моторати няма да е чак толкова лесен за каране.Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.
Коментар
-
До: Какво да си взема да е малко по-силно.
Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнениеТака и аз да взема малко думата по този въпрос.Колега не знам ама да кажеш че 400 ти е малко трябва да имаш много добро ниво на каране,и пак не е нужно да се преминава на по голям мотор.400 е най добрия модел на КТМ казваго Джовани Сала ако си ендураджия ще оцениш това изказване.А за да направиш твоя мотор по силен варианти има много ,но и парички ти трябват много.Просто избирай колкото се може по сложни места за каране и ще видиш как моторати няма да е чак толкова лесен за каране.Можеш да изгубиш, само това което не можеш да си купиш.
Коментар
-
До: Какво да си взема да е малко по-силно.
Имам наблюдение, че хората които казват, че им е слаб мотора обикновено карат само на ниски обороти и докато двигателя влезне в средните вече сменят на горна предавка. С две думи от мотор с 60к.с. ползват само 20-30к.с.Този тип каране е характерен за хора които не са много напреднали с техниката на управление на мотора, защото да пилиш двигател с 50-60к.с. е приключение. Всичко започва да се случва много бързо и трябват бързи реакции.
Другия вариант е ако мотора не се кара по предназначение. Да искаш от ендуро мотор да се движи като CBR по асфалта - няма как.
Аз също много обичам да карам на критично ниски обороти на двигателя. Просто е много по-лесно. Обаче мотора ми сега е 125сс двутактов и за да тегли трябва да се развърти до около 10хил.об/мин.2010 CRF 250 R
Коментар
-
До: Какво да си взема да е малко по-силно.
Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнениеИмам наблюдение, че хората които казват, че им е слаб мотора обикновено карат само на ниски обороти и докато двигателя влезне в средните вече сменят на горна предавка. С две думи от мотор с 60к.с. ползват само 20-30к.с.Този тип каране е характерен за хора които не са много напреднали с техниката на управление на мотора, защото да пилиш двигател с 50-60к.с. е приключение. Всичко започва да се случва много бързо и трябват бързи реакции.
Другия вариант е ако мотора не се кара по предназначение. Да искаш от ендуро мотор да се движи като CBR по асфалта - няма как.
Аз също много обичам да карам на критично ниски обороти на двигателя. Просто е много по-лесно. Обаче мотора ми сега е 125сс двутактов и за да тегли трябва да се развърти до около 10хил.об/мин.
На мене като ми е останало от 125-2т да си ръгам в високи и сега кавата си лети.
Немога да кажа с какви обороти кара бат искрен щото мотора му е бая тих и не го чувам като кара пред мене.
Не бих казал обаче, че не кара добре щото още немога да го притискамАма и аз си мисля, че си попърхва на ниски обороти и хич не му дреме на КТМ-а дърпа си яко. Ако не ми вярваш питай крака ми колко камъне е отнесъл от "липса на мощност"
Като си му навъртиш газта и зад тебе става ад.
И аз подкрепям другите за по отворен алспух и реджет на карба.KAWASAKI Let the good times roll
Коментар
-
До: Какво да си взема да е малко по-силно.
Първоначално публикуван от GSXR Преглед на мнение... Не бих казал обаче, че не кара добре щото още немога да го притискам...
2010 CRF 250 R
Коментар
-
До: Какво да си взема да е малко по-силно.
Да ама на малкото моторче му свършва курса бързо.Човека ви казва че е 115 кг.Нормално е да иска по голям.Нормално е също да го кара на половината мошност.Аз мога да кажа че най-добре е да се качи и да покара нещо и тогава да си купува.Моята Бета е 115 кг точно колкото тебе.
Коментар
-
До: Какво да си взема да е малко по-силно.
В не една статия, а и от споделени впечатления съм виждал хора с много години опит и то опит с нови и напилени мотори да казват, че само най-добрите карат 450-ки на почти пълен ресурс. Почти всички други се возят основно, но и в това няма лошо - карането си е за кеф. Едвам се навих на 300 двутактов, и на по-голям едва ли ще стъпя. Ако е за пъргавост, това не е от кубиците, ако е за въртящ момент пак не от кубиците, ако търсиш повече еластичност в предавките - пак не е от кубиците... В 450-ките има много голям ресурс мощност... ако издържиш да те подмята мотора! Е поне със 115 кила, няма да ти малее окачването.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар