Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво да си взема да е малко по-силно.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Какво да си взема да е малко по-силно.

    Какво да си взема да е молко по силно от ЕХС 400,защото тук чета че , ЕХС450 вече било много по-силно. Като имате в предвид , че не робувам на марки. Карал съм DR 650 но той ми беше страшно тежък, сега карам от една година ЕХС 400 но ми е малко слаб според мен , все пак карам мотор само от две години и нямам впечатления от други мотори освен тези двата.Благодаря предварително.
    Можеш да изгубиш, само това което не можеш да си купиш.

  • #2
    До: Какво да си взема да е молко по силно.

    И този можеш да го изпилиш и да стане по-силен преди да се хвърляш на друг мотор.
    Надали разликата е осезаема за теб и мен...не те подценявам.
    Просто с подмяна на жигльори и игла, отваряне на въздушната кутия при филтъра и какво ли още не можеш да направиш твоя идеален.
    Ако и тогава ти е слаб....взимай 525 на КТМ.

    П.П. Коя година е твоя мотор.???

    Коментар


    • #3
      До: Какво да си взема да е молко по силно.

      Искрене, според мен ич ти не е слаб, ама все пак ти си знаеш най-добре... Всеки си има стил на каране
      Варианта на Чинела е доста добър... Твоя така и така е "запушен"
      Отвори му гърнето, реджетни го и ще усетиш разлика...
      Другият вариант е да си вземеш затапен 450 и да си го караш него...

      Коментар


      • #4
        До: Какво да си взема да е молко по силно.

        много , благодаря и на двамата обаче ако ми кажете кой може да ги направи тези ъпгрейди,защото аз освен да си сменям накладките и мослото с филтрите , много, много не разбирам.
        Можеш да изгубиш, само това което не можеш да си купиш.

        Коментар


        • #5
          До: Какво да си взема да е молко по силно.

          Първоначално публикуван от iskrenhristov Преглед на мнение
          много , благодаря и на двамата обаче ако ми кажете кой може да ги направи тези ъпгрейди,защото аз освен да си сменям накладките и мослото с филтрите , много, много не разбирам.
          Мисля, че при Еди моторс се продават ауспуси Claryx, които са на доста приемливи цени, звука е перфектен, предлагат монтаж и настройки на карба... поинтересувай се.
          За въздушния филтър... един Twin Air би трябвало да намериш без проблем, можеш да си поръчаш от някой онлайн магазин (motorCo, moto-zone)...
          KTM Fen

          Коментар


          • #6
            До: Какво да си взема да е молко по силно.

            Чисто лично мнение но нека се има в предвид че никога не съм карал слаби ендуро мотори с изключение на едно кавазаки 250 4т което така и не ми стана ясно как събира душа да се качва по разни баири може би ако е дълъг баира ще умре по средата но каклто и да е. СЛАБИЯ МОТОР ВАРВИ САМО БАВНО СИЛНИЯ МОТОР ВЪРВИ И БЪРЗО И БАВНО ТЯ МОЩНОСТА НЕКА МИ Е МЕЖДУ КРАКАТА АЗ ДА СИ РЕШАВАМ ДАЛИ ДА Я ИЗПОЛЗВАМ А НЕ НЯКОЙ ВЕЧЕ ДА Е ПРЕДОПРЕДЕЛИЛ ТОВА
            Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
            Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

            Sofrace Offroad Team

            Коментар


            • #7
              До: Какво да си взема да е молко по силно.

              Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
              СЛАБИЯ МОТОР ВАРВИ САМО БАВНО СИЛНИЯ МОТОР ВЪРВИ И БЪРЗО И БАВНО ТЯ МОЩНОСТА НЕКА МИ Е МЕЖДУ КРАКАТА АЗ ДА СИ РЕШАВАМ ДАЛИ ДА Я ИЗПОЛЗВАМ А НЕ НЯКОЙ ВЕЧЕ ДА Е ПРЕДОПРЕДЕЛИЛ ТОВА
              Абе баце нищо лично ама така търговците зарибяват хората които са тръгнали да си купят първия мотор в живота.С това лаишко ендуро което практикуваме почти няма място където твоя дзвер ще мине,а пък на колегата(някои си ) KLX-а,KDX-a,DR-a(или всеки друг по маломощен мотор от 350cc надолу примерно) няма да успее.Много зависи и от този които държи кормилото.

              П.п Пък и не разбирам как така ви заслабяват тези моторетки бе,ами вземете си по едно R1 и натискаите по магистралата.Това че сте им свикнали и андреналина не е като когато сте го купили не значе,че е слаб.Еи го на Чинела от 450 на 250 иска да се товари.....
              Последно редактирано от spl77; 28-10-08, 20:37.

              Коментар


              • #8
                До: Какво да си взема да е молко по силно.

                Първоначално публикуван от spl77 Преглед на мнение
                ......Еи го на Чинела от 450 на 250 иска да се товари.....
                Точно така....

                Коментар


                • #9
                  До: Какво да си взема да е малко по-силно.

                  Така и аз да взема малко думата по този въпрос.Колега не знам ама да кажеш че 400 ти е малко трябва да имаш много добро ниво на каране,и пак не е нужно да се преминава на по голям мотор.400 е най добрия модел на КТМ казваго Джовани Сала ако си ендураджия ще оцениш това изказване.А за да направиш твоя мотор по силен варианти има много ,но и парички ти трябват много.Просто избирай колкото се може по сложни места за каране и ще видиш как моторати няма да е чак толкова лесен за каране.
                  Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                  0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Какво да си взема да е малко по-силно.

                    Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
                    Така и аз да взема малко думата по този въпрос.Колега не знам ама да кажеш че 400 ти е малко трябва да имаш много добро ниво на каране,и пак не е нужно да се преминава на по голям мотор.400 е най добрия модел на КТМ казваго Джовани Сала ако си ендураджия ще оцениш това изказване.А за да направиш твоя мотор по силен варианти има много ,но и парички ти трябват много.Просто избирай колкото се може по сложни места за каране и ще видиш как моторати няма да е чак толкова лесен за каране.
                    Не знам , може и аз да не преценявам добре но ми се струва ,че на по-стръмните места просто издъхва:все пак съм 115кг:според мен и това има голямо значение.
                    Можеш да изгубиш, само това което не можеш да си купиш.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Какво да си взема да е малко по-силно.

                      Имам наблюдение, че хората които казват, че им е слаб мотора обикновено карат само на ниски обороти и докато двигателя влезне в средните вече сменят на горна предавка. С две думи от мотор с 60к.с. ползват само 20-30к.с. Този тип каране е характерен за хора които не са много напреднали с техниката на управление на мотора, защото да пилиш двигател с 50-60к.с. е приключение. Всичко започва да се случва много бързо и трябват бързи реакции.
                      Другия вариант е ако мотора не се кара по предназначение. Да искаш от ендуро мотор да се движи като CBR по асфалта - няма как.

                      Аз също много обичам да карам на критично ниски обороти на двигателя. Просто е много по-лесно. Обаче мотора ми сега е 125сс двутактов и за да тегли трябва да се развърти до около 10хил.об/мин.
                      2010 CRF 250 R

                      Коментар


                      • #12
                        До: Какво да си взема да е малко по-силно.

                        Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                        Имам наблюдение, че хората които казват, че им е слаб мотора обикновено карат само на ниски обороти и докато двигателя влезне в средните вече сменят на горна предавка. С две думи от мотор с 60к.с. ползват само 20-30к.с. Този тип каране е характерен за хора които не са много напреднали с техниката на управление на мотора, защото да пилиш двигател с 50-60к.с. е приключение. Всичко започва да се случва много бързо и трябват бързи реакции.
                        Другия вариант е ако мотора не се кара по предназначение. Да искаш от ендуро мотор да се движи като CBR по асфалта - няма как.

                        Аз също много обичам да карам на критично ниски обороти на двигателя. Просто е много по-лесно. Обаче мотора ми сега е 125сс двутактов и за да тегли трябва да се развърти до около 10хил.об/мин.
                        Aха подкрепям напълно
                        На мене като ми е останало от 125-2т да си ръгам в високи и сега кавата си лети.
                        Немога да кажа с какви обороти кара бат искрен щото мотора му е бая тих и не го чувам като кара пред мене.
                        Не бих казал обаче, че не кара добре щото още немога да го притискам Ама и аз си мисля, че си попърхва на ниски обороти и хич не му дреме на КТМ-а дърпа си яко. Ако не ми вярваш питай крака ми колко камъне е отнесъл от "липса на мощност"
                        Като си му навъртиш газта и зад тебе става ад.
                        И аз подкрепям другите за по отворен алспух и реджет на карба.
                        KAWASAKI Let the good times roll

                        Коментар


                        • #13
                          До: Какво да си взема да е малко по-силно.

                          Първоначално публикуван от GSXR Преглед на мнение
                          ... Не бих казал обаче, че не кара добре щото още немога да го притискам ...
                          Да уточня какво имам предвид. Добре кара Дейвид Найт примерно. В БГ на средно ниво са шампионите от ендурото, а другите сме аматьори дето само пърпорим с моторетките.
                          2010 CRF 250 R

                          Коментар


                          • #14
                            До: Какво да си взема да е малко по-силно.

                            Да ама на малкото моторче му свършва курса бързо.Човека ви казва че е 115 кг.Нормално е да иска по голям.Нормално е също да го кара на половината мошност.Аз мога да кажа че най-добре е да се качи и да покара нещо и тогава да си купува.Моята Бета е 115 кг точно колкото тебе.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Какво да си взема да е малко по-силно.

                              В не една статия, а и от споделени впечатления съм виждал хора с много години опит и то опит с нови и напилени мотори да казват, че само най-добрите карат 450-ки на почти пълен ресурс. Почти всички други се возят основно, но и в това няма лошо - карането си е за кеф. Едвам се навих на 300 двутактов, и на по-голям едва ли ще стъпя. Ако е за пъргавост, това не е от кубиците, ако е за въртящ момент пак не от кубиците, ако търсиш повече еластичност в предавките - пак не е от кубиците... В 450-ките има много голям ресурс мощност... ако издържиш да те подмята мотора! Е поне със 115 кила, няма да ти малее окачването.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X