Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КТМ с официален представител!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КТМ с официален представител!

    Доживяхме!КТМ откриват представителство в България.Отварят три магазина.
    IF YOU DON'T KNOW,DON'T GO

  • #2
    Дай,ако знаеш,някакви координати на представителството.
    Имаше тема в която "говорихме" за това и даже бях писал,че мога да дам телефона на Божин,ама той вече не е представител...И сега не знаем от къде да си поръчваме части (в Бг)
    К. Кулев

    Коментар


    • #3
      Утре ще имам инфо, първия магазин ще е в Пазарджик?!.....
      IF YOU DON'T KNOW,DON'T GO

      Коментар


      • #4
        Поредният абсурд. Знаете ли защо. Нямам на идея кои са новите официални вносители на КТМ за България, но чух как са станали. Просто отишли и излъгали в КТМ, че могат да продават минимум 15 мотоциклета на година и ония се съгласили да разкарат Божин като вносител на КТМ за България.

        Кво да ви кажа ква държава сме, гърци да са ни официални вносители на Ямаха и Сузуки, Хонда да си праят ташак с нас като нямат дори един официален шоу рум, а за дилари да не говорим... и накрая некви са станали вносители дето не са се качвали на мотоциклет през живота си... еми не че ще си купя нов мотоциклет де, ами даже няма да си направя труда да ги посетя.

        Писна ми от куцо и саката да се занимават с мотоциклетен бизнес в България...

        Коментар


        • #5
          Абе ташак...Кво са виновни представителите на Хонда,че няма как да си избият разходите за шоурум.Като не могат да продадат 15 мотора,а имат да плащат 12 наема,12сметки за ток,12(поне) заплати и т.н. за тоз шоурум...
          Инъче наистина щеше да е добре представители на разните марки да са като на запад-хора свързани по някакъв начин с марката-мотористи,спортисти-такива които са наясно с нещата.Ама ако трябва да си призная не се сещам кой в Бг има нещо общо с някоя марка.Освен Мито примерно с....Хускварна ли беше (не помня,баси).
          К. Кулев

          Коментар


          • #6
            Тцтцтц. Ти ходил ли си в шоурум на Хонда ве брат ми. За кви шоуруми ми говориш ве. Нацъкали ми между колите където има празно място мотоциклети и искат да продават. Така не се прави много добре го знаеш. Освен това те искат само да вземат да вземат да лапата да папат и прочие. Без да дадат дори един лев за реклама. Е къде го има това. За кви наеми ми говориш ве мой човек, ти явно незнаеш, че шоурум на наем няма. Всичко се купува и прочие и сервизи се закачат отзад зад офисите. Кой вносител ще ти взема под наем нещо. Ама явно не разбираш съществото на проблема, че Хонда не прави само коли, а прави и много други работи и за да иска да си продава нещата поне един свестен шоурум да си напрай за пред хората. После да иска да продава мотоциклети и части. Ей ги виж ги гърците напраих невероятен шоурум на Ямаха и повече народ ще си купят от тях мотоциклети и части и екипировка. Само че вместо на мене да викаш тъшак по добре на тях го кажи, защото лично ти си пряко зависим от спонсори (като професионален състезател), а като гледам Приста Ойл ги няма вече...

            Коментар


            • #7
              Аве,Смърф... Голям си шемет ве
              Не ти викам ташак на тебе бре.Ама че си.

              Имах предвид това
              Първоначално публикуван от smurfa
              Хонда да си праят ташак с нас като нямат дори един официален шоу рум
              Че те не си правят ташак с нас,а у нас са такива условията.Как да рекламират,да правят шоуруми като няма да си избият разходите,разбираш ли.Пък за гърците...Ходил ли си в Атина.Има една улица колкото Витошка само с магазини,сервизи и всичко за мотори.Магазин до магазин.На едно място.И за всичките има 'ляп.Щото мног мотори карат,много пари 'арчат гърчолята.Пък ние тука кво..Ама така е,цървули сме си.
              А тия от Ямаха гърците ще видим до къде ще я докарат.Дано прокопсат.Дано продават мотори.Дано им се развие пазара,щото наистина съм зависим от това...

              Ей Смърф,как можа да си помислиш,че на тебе викам ташак бе :x
              К. Кулев

              Коментар


              • #8
                Аз нали сум си Хонда-джия и знам там как стоят нещата...горе долу...на 99%...моми4ето което отговаря за поручките и частите за мотори..сме приатели и сме израстнали заедно..та..за да имаш шоурум за мотри..мин разстояние м/у моторите трябва да е 3 мерта ..има си строги правила..както каза Кулев не се зане дали ще могът да си избият разходите..пук за приходи да не говорим...говорил съм си много пъти с моита пирателка на тая тема...и не е толкова просто...а отностно гърците....да наистиня як щоурум...тая улица за която говори Кулев..предполагам 4е е тази в Солун..и наистина е така...и от двете страни само магазини...и всичките работят...значи всички печелят...а за пример просто ще дам...за миналия 05 сезон в БГ са продадени 5 броя чисто нови SuZUKI GSX-R K5 от Миркат...а в Гърция 2500 броя сами сметнете и преценете...как стоят нещата...с тия жносители на ударени мотори....не че и моя не е от там...но едно е 20000 лв за мотор...и едно е 10000 лв за същия ама примерно с щети за около 2-3000...е...разликата е очевадна...а и манталитетут си ни етакув..и после що ьората не дават пари за тоя спорт и няма спонсори..така мисля аз разбира се
                Part time racer.Full time RIDER.

                Коментар


                • #9
                  Докато има нелегален внос в БГ официалните вносители го духат много яко и няма сми да се напъват ... само разходи! На откриването на Ямаха шолрума шефа на ямаха гърция каза че от както имали офис в БГ мисля че беше 15 години, са се набутали (инвестирали) 20 милки евра! Не че им вярвам, кой знае каква част от тези пари са ги изпрали, но със сигурност за се набутали бая парички! Незнам какви наеми плащат Яамаха в момента + 7-8 заплати + 1-2 гръцки заплати - ами ако сметнеш тези хора няма да са на печалба поне още 10 години. А после колко време ще трябва за да покрият загубите за предните години??? След 50 години може и да излязат на печалба

                  Е кой българин ще инвестира 20-30 години, че да печели после???

                  Коментар


                  • #10
                    Събине,мен лично мни е праввило впечатление в Италия,че почти вски мото магазин или сервиз..малък или голям,е с многогодишна история,почти в всеки магазин има множество купи от състезания което ще рече че хората там са се занимавали професионално с този спорт,а мисълта ми беше че тези хора са положили много труд и има дълга история,магазина или сервиза е примерно от преди 15-20 години,аз лично съм виждал и бях доста впе4атлен,което горе долу е някаде от на4алото на 80-те..примерно...ами за това тия хора сега си жънът успехи...понеже тогава някои е мислил за това...а ние сега сме 2006 и тепърва си подаваме носовете да видим за кво иде реч...както ти каза сам..дори и сега као някои не направи нещо по този въпрос..и нашите деца може би няма да са по добре в това отношение...и след 2-30 години пак ше буксуваме така...
                    Part time racer.Full time RIDER.

                    Коментар


                    • #11
                      Добре де и сега откъде да си купя KTM
                      Може би от Австрия

                      Коментар


                      • #12
                        KTM представител

                        Наистина Киров става предствител на КТМ за България, току-що го разбрах от еидн приятел, който работи в Киров-Пловдив. Но за сега имат само детски моторчета.
                        Иво Георгиев
                        Gworkshop

                        Коментар


                        • #13
                          Re: KTM представител

                          А да таман се ровнах в сайта на КТМ за България случайно ето какво пише за вносител за България. Просто информативно:

                          Kirov&Tantchev-Motozikleti GMBH
                          Prelom Str. 5a
                          1113 Sofia
                          Tel: +3592-9714561
                          Fax: +3592-9713742
                          E-Mail: repsol@techno-link.com

                          Коментар


                          • #14
                            КТМ постепенно отслабват, факт за това е, че почти са спряли издръжката на фирмените си състезатели по СУПЕРМОТО.

                            Но то и без това КТМ не е мотоциклет, а просто един чупендрелник, който много го хвалят, но нищо не става от него.

                            Освен това Ямаха нямат официален вносител за България, което до някаква степен не е хич добре, защото гърците нямат сметка да инвестират в българският мотоциклет спорт, просто да си лапат паричките.

                            Ще доживеем па да видим, дано новият вносител на КТМ да опровергае тука писанията ни...

                            Коментар


                            • #15
                              smyrfa,

                              мисля че си малко прекалено строг с КТМ-ите. Има много неща, с които превъзхождат водещите фирми, като например 6-та скорост, възможност за голяма кубатура, много качествени аксесоари от КТМ каталог, по-лек от японците, по-евтини части. Мисля че има много бъдеще в тази марка, просто трябва да си пооправят малко здравината на моторите, което ще стане с годините. КТМ-ите са малко като бета версия

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X