Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Търся информация за няколко неща! (Ендуро)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
    Каската е карбон и е между 980 и 1020 гр.
    ... ама е доста скъпа
    Заслужава си според мен. Каската е основна част от облеклото, на която трябва да се обръща най-голямо внимание. Това е мое мнение

    Коментар


    • #32
      И аз мисля така за шлема
      Останалото е повече гъзария.

      Всичко е модел Jeremi Mc Grath !!!
      Ето го и самият него:


      И си е избрал подходящия мотор!
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #33
        Незнаех, че реплика Джереми Макграт. Благодаря за инфото
        http://supercross.cc.com/photoGaller...variant/medium

        Ето го Жоро в действие. Пък вие викате, че стар бил

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от smyrfa
          ...Ето го Жоро в действие. Пък вие викате, че стар бил
          Хич не ми пука на ...

          Айде бе Манолев, к'во стана с това оборудване
          До къде я докара
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #35
            Манолев, специално рових в нета за хубав мотор със стартер за около 7000, ама да ти кажа има само един WR 250 и едно съмнително КТМ-че ЕХС 250 за около 3000 евро
            CRF 250 X няма под 5000 евро, май френд!
            Лоша работа!
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
              Манолев, специално рових в нета за хубав мотор със стартер за около 7000, ама да ти кажа има само един WR 250 и едно съмнително КТМ-че ЕХС 250 за около 3000 евро
              CRF 250 X няма под 5000 евро, май френд!
              Лоша работа!
              Щом няма CRF 250 X ще си вземе CRF250 R
              Знам го аз манолев, че е по хондите
              Аз намерих сузукита разни, но незнам дали иска сузуки..
              [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
              [/FONT]________________________________________
              [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
              [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
              [/CENTER]
              [/CENTER]

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                Манолев, специално рових в нета за хубав мотор със стартер за около 7000, ама да ти кажа има само един WR 250 и едно съмнително КТМ-че ЕХС 250 за около 3000 евро
                CRF 250 X няма под 5000 евро, май френд!
                Лоша работа!
                Жоре, ти си моето спасение! Кажи за ВР-а? Коя година е? За КТМ, нали знаеш к'во мисля! Мнението ми се припокрива с твоето!

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                  Айде бе Манолев, к'во стана с това оборудване
                  До къде я докара
                  Жоре, мисля първо да продам РС-а. След това ще разпродам екипировката и тогава ще мислим!

                  Коментар


                  • #39
                    манолев тоя вр и той няма да влезе в критериите ти за лек мотор
                    като те гледам къв си мераклия почти ми иде да ти продам кдх са
                    ама хич не ми се дава много си го аресвам

                    що се отнася до екипите и аз бях решил да поинвестирам малко в нов екип и каска ама нещо се в мотори и в резервни чати ги вкарах а и като си направих сметка че ще ми трябват доста неща за мотора и за участията в състезанията и май ще си карам с предишният екип.той още няма 1 година де
                    иначе много съм си харесал един мср екип и една каска о нийл за 300долара макар че ся братчеда я намерил някъде за 240 долара пак нещо не ми се дават
                    по добре да карам с нови гуми и старата каска отколкото с нова каска и изтрити гуми а и старата ми каска си е всъщност все още чисто нова абе въобще ако си накупим всичко дето сме решили май яката ще се изръсим
                    мани мани
                    иначе очила утре ще ви пусна снимка какви си взех наскоро чисто нови скотт много готини под 100лв излизат хем са най най готиния модел 80тина лева обаче имаха май като се замисля
                    взех и една раничка с маркуч за пиене на вода препоръчвам ви и на вас до сега все си ги правех ама оригиналната си е друга работа утре ще пусна снимките да ги видите

                    Коментар


                    • #40
                      Митков, нека продам РС-а! След това, ако не си намеря нищо, най-вероятно ще ти взема КДХ-а, ако до тогава си размислил и ми го даваш! ИСКАМ ДА КАРА-А-АМ!

                      Коментар


                      • #41
                        С един приятел си говори и той ми обясни че карбоновите каски не били препоръчителни за мотори, защото били прекалено здрави и при удър не може лои да се счупят, обаче главата не издържала на удъра който се получавал. За сметка на това нормалната каска като паднеш и се счупва като по този начин абсорбира енергията и сътесението е по-малко. От една страна звучи доста логично, но пък като си помисля че във формула 1 се блъскат с 250+км. не знам...
                        Иначе в Австрия ходих в представителството на Дайнезе там имаше една каска за ендуро карбон, черна страшно красива(в мойте класаций се нарежда на едно място с карбоновата на Арон) и струваше 200 евро.

                        Коментар


                        • #42
                          Трудно ми е да се сдържам да не се разсмея за перфектното обяснение за карбоновите каски. Но все пак съм чувал и доста по интересно от сорта: че карбоновите каски привличали гръмотевици и били много опасни. Така Гичев обясни на твоят приятел, че карбоновите каски както им викате всъщност имат специален слой който е вграден в кората на каската и точно този слой предпазва мозъка от сътресение. Тоест при удар мозъка прави движение, от което се предизвиква сътресението. А точно този слой (или материя незнам точно наименование) спира това движение и не води до сътресение. Именно тази функция прави самата каска здрава, скъпа и препоръчана. На запад е забренено в състезания да се участва с обикновенна каска или стара каска поради много причини. Участниците са задължени да носят карбонови каски и то на не повече от 3 години. Макар, че една карбонова каска има живот 5 години. Така че подобни твърдения мисля, че глупави. Ако разсъдаваме по нормална логика, защо аз да давам 1600 лв. за пистова каска Арай, като мога да си взема обикновен модел Сейфбет за 100 лв. Явно 1600 лв не стуват само екстрите по визьора и въздуховодите Освен това карбоновоти каски минават специални тестове ДОТ и СНЕЛ, които тестват тяхната сигурност и вече ако отговарят на всички условия се пускат на пазара. Така че няма логика карбоновите каски да са по несигурни от обикновенните.

                          Коментар


                          • #43
                            С един приятел си говори и той ми обясни че карбоновите каски не били препоръчителни за мотори, защото били прекалено здрави и при удър не може лои да се счупят
                            Не е точно така!
                            Материалът е в процентно съотношение кевлар/карбон в специална еластична оплетка. Шлемовете вървят точно по пътя на тенис ракетите. Първо стъклопласт, после кевлар, графит/кевлар и сега кевлар/карбон. Карбоновите ракети се чупят дори по-лесно от кевларените, но са по-еластични!
                            Освен това много важен е и материалът отвътре. Той основно обира удара. А бе, дано не се налага от шлема да зависи, но на състезанието в Хасково миналата година си изпробвах HJC -то в едно дърво. На главата ми нямаше нищо, което беше добра реклама за шлема, но на врата ...
                            Цял месец ходих изкривен, тъй че има и други опасности, не дай боже да се случи!
                            Ендурото и сексът не са шега работа !
                            -------------
                            Животът се измерва с броят на издишванията !

                            http://sixdayscrazyjob.com
                            http://crazy-job.com

                            Коментар


                            • #44
                              Прав си Жоро. Даже последната материя от преди няколко години е карбон/кевлар/фиберглас, което в момента е най-здравият материал използван за направа на мотоциклетна каска. А за врата нали знаеш продават едни нашийници от дунапрен мисля, които до някаква степен предпазват... абе както каза да не ти се налага...

                              Коментар


                              • #45
                                Сега видях, че Смърфа и той е писал по това време.
                                Смърф, абсолютно си прав
                                Ендурото и сексът не са шега работа !
                                -------------
                                Животът се измерва с броят на издишванията !

                                http://sixdayscrazyjob.com
                                http://crazy-job.com

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X